Het topic gaat aardig snel maar mijn glasvezelinternet wordt steeds langzamer.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:55 schreef _I het volgende:
[..]
Gezien de snelheid van het topic sta ik ambivalent t.o. dit voorstel.
Wauw. Geen woorden voor.quote:
hoe weten we dat dit echt isquote:
6 dagen gelden.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:56 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Klinkt goed op papier, maar waarom zien we dan nog geen resultaat vanuit Italië, daar zijn de rigoreuze maatregelen toch al meer dan 2 weken geleden doorgevoerd
Serieus?quote:Op zondag 15 maart 2020 18:58 schreef tralalala het volgende:
Ik heb niet eens een huisarts. Denk dat het nog steeds mijn vorige huisarts is in mijn vorige woonplaats 8 jaar geleden, wie denkt daar nou aan?
Iedereen die zijn zaakjes op orde heeft denkt daaraan.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:58 schreef tralalala het volgende:
Ik heb niet eens een huisarts. Denk dat het nog steeds mijn vorige huisarts is in mijn vorige woonplaats 8 jaar geleden, wie denkt daar nou aan?
quote:Op zondag 15 maart 2020 18:58 schreef tralalala het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2020 18:58 schreef tralalala het volgende:
Ik kwam er tijdens een ziekenhuisbezoekje een paar jaar geleden achter dat mijn huisarts al 10 jaar dood was.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:58 schreef tralalala het volgende:
echt?quote:Op zondag 15 maart 2020 18:58 schreef Domnivoor het volgende:
Hier in Utrecht is de horeca nog volop open. Tsja, zo gaat het natuurlijk niet werken
Is dit gesponsord door UFC?quote:
Straks het internet stuk.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:58 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Het topic gaat aardig snel maar mijn glasvezelinternet wordt steeds langzamer.
Caiway is ook niet echt een betrouwbare aanbieder gebleken afgelopen maanden maar denk dat dit vooral overbelasting op de servers is.
quote:Op zondag 15 maart 2020 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik kwam er tijdens een ziekenhuisbezoekje een paar jaar geleden achter dat mijn huisarts al 10 jaar dood was.
Wat de fuckquote:
ook wel whisful thinking.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maandag noemde men dit nog een griepje.
Dinsdag dacht men nog dat het aantal zieken wel mee zou vallen.
Woensdag dacht men nog dat alles open zou blijven.
Nu denkt men nog dat een gehele (of gedeeltelijke) lockdown er niet komt.
We gaan spannende tijden tegemoet.quote:
Duidelijk een filmset...quote:
twitter:KimBoon94 twitterde op zondag 15-03-2020 om 19:00:10We staan straks vast weer lekker op de kaart mensen. Italianen zingen op balkons, Spanjaarden applaudisseren voor zorgpersoneel en wat doen Nederlanders? Die rennen met z’n allen naar de coffeeshop... reageer retweet
En je had geen verwijzing ofzo nodig?quote:Op zondag 15 maart 2020 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik kwam er tijdens een ziekenhuisbezoekje een paar jaar geleden achter dat mijn huisarts al 10 jaar dood was.
Ik zeg fake. Deze meneer heeft toevallig 2 van dit soort events gezien en gefilmd?quote:
Of een keer een abo nemen.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Als we FOK! nou even allemaal whitelisten van je adblock verdiend danny er ook nog flink mee (en kan hij weer servercapaciteit inhuren)
quote:Op zondag 15 maart 2020 19:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Als we FOK! nou even allemaal whitelisten van je adblock verdiend danny er ook nog flink mee (en kan hij weer servercapaciteit inhuren)
Tijd om de marechaussee er op af te sturen dus.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:58 schreef Domnivoor het volgende:
Hier in Utrecht is de horeca nog volop open. Tsja, zo gaat het natuurlijk niet werken
quote:Op zondag 15 maart 2020 19:01 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:KimBoon94 twitterde op zondag 15-03-2020 om 19:00:10We staan straks vast weer lekker op de kaart mensen. Italianen zingen op balkons, Spanjaarden applaudisseren voor zorgpersoneel en wat doen Nederlanders? Die rennen met z’n allen naar de coffeeshop... reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |