SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger![]()
Ik verwacht ook een ongekend bloedbadquote:Op zondag 15 maart 2020 17:40 schreef hollandia02 het volgende:
Beurzen gaan dit morgen niet leuk vinden.![]()
Gewoon dirty bulken op al je gehamsterde boodschappen en squatten met zakken vol blikken aan een bar.quote:![]()
De mensen die morgen moeten werken, daar hebben ze respect voor.
Hartverwarmend. Zal er aan denken als ik op de fiets zit morgen.![]()
Grenzen dicht, zoals Duitsland bv. ook doet sinds vandaag met Frankrijk, Oostenrijk en Zwitserland.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:39 schreef Maver24 het volgende:
Wat denken jullie komende dagen voor nog meer maatregelen zoals Bruins zegt“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Anderhalve meter afstand in supermarkten.
Sta je in de rij,
HEE WAAROM DRINGT U VOOR??
Ja wacht daar staat niemand?
JAWEL, IK!In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Waarschijnlijk gaan die snel weer dicht.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:42 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik verwacht ook een ongekend bloedbadOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Ik ben nu al te werk.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:43 schreef Toefjes het volgende:
De mensen die morgen moeten werken, daar hebben ze respect voor.
Hartverwarmend. Zal er aan denken als ik op de fiets zit morgen.
R.i.p. aan de nabestaanden![]()
Is een restaurant, toch. Misschien alleen open voor hotelgasten.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:42 schreef Schuimpjes het volgende:
Maar dan is de vraag: Is het buffet bij van der Valk dan wel open?![]()
honkbal knuppel mee nemen dan begrijpen ze de hint wel als ze te dichtbij willen komenquote:Op zondag 15 maart 2020 17:43 schreef hollandia02 het volgende:
Anderhalve meter afstand in supermarkten.
Sta je in de rij,
HEE WAAROM DRINGT U VOOR??
Ja wacht daar staat niemand?
JAWEL, IK!"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
Het "uitbetalen van uitkeringen" valt onder vitaal beroep.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
Hier nu mondkapjes op bij de lokale snackbar, stelt men zich aan of koet ik het wat meer serieus gaan nemen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Voetbalwedstrijden zijn soms 1 goal voor een topic.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:43 schreef Feeeeble het volgende:
Is er ooit eerder een topicreeks geweest die zo snel bleef gaan als deze? Echt niet bij te houdenIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
Forum Opties Forumhop: Hop naar: