Zit er wel in dan ja.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:27 schreef Dave het volgende:
Verlenging tot 6 april. Aboutaleb gaat ESF dus cancelen.
Dat red ik niet eens voor 18.00 uur denk ik.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:29 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd mensen nu naar de MacDonalds gaan rennen voor een laatste BigMac
Dat is wel erg kort dag, je zult maar net je menu hebben besteld. 22:00 was toch ook goed geweestquote:
Ik neem wel aan dat daar al eea over gecommuniceerd zal zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is wel erg kort dag, je zult maar net je menu hebben besteld. 22:00 was toch ook goed geweest
och?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:30 schreef Strani het volgende:
Het is deze hele crisis bijna waard geweest om Arie Slob het woord 'seksclub' in de mond te zien nemen.
Het was Bruno Bruins, maar tochquote:Op zondag 15 maart 2020 17:30 schreef Strani het volgende:
Het is deze hele crisis bijna waard geweest om Arie Slob het woord 'seksclub' in de mond te zien nemen.
Ik denk niet dat de gemiddelde restauranthouder hier al van op de hoogte was.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik neem wel aan dat daar al eea over gecommuniceerd zal zijn.
Vrijdag ging bij boodschappen ook afstand nemen. Staat er ineens een dakloze die naar alcohol ruikt in je gezicht te ademen met 15cm afstand vragend om een euroquote:Op zondag 15 maart 2020 17:31 schreef Guanabana het volgende:
Dat afstand nemen van elkaar vind ik wel eng, dat lukt toch niet altijd.
Gaan er juist tegen in.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:32 schreef Em31 het volgende:
Als iedereen nou ook luistert..
Heb echt het idee dat Nederlanders hier nogal koppig in kunnen zijn
Het goede nieuws is dit dat dit waarschijnlijk de laatste stap is naar een echte lockdown, en dan moet men wel luisteren.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:32 schreef Em31 het volgende:
Als iedereen nou ook luistert..
Heb echt het idee dat Nederlanders hier nogal koppig in kunnen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |