Ja, het gaat weer vrij traagquote:Op zondag 15 maart 2020 16:47 schreef Chia het volgende:
FOK! is duidelijk niet berekend op de Coronapiek, jezus
quote:De West-Brabantse thuiszorgorganisatie TWB start maandag met eigen kinderopvang in de kantoren in Roosendaal en Bergen op Zoom. Aanleiding: door de coronacrisis zijn de scholen in België gesloten waardoor TWB-medewerkers in vooral de grensstreek van de Brabantse Wal opvang nodig hebben voor hun kinderen, meldt bestuurder Christ-Jan Danen.
Onzin. Volgens mij zeiden ze dat de kans klein is op besmetting, vrijwel nooit klachten, etc. Daarmee hebben ze gelijk toch?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gek, want de experts van het RIVM zeggen dat jonge mensen alleen maar milde, grieperige klachten krijgen.
Je vriendin een auto hebben maar jij nietquote:Op zondag 15 maart 2020 16:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Gelukkig het OV nog niet dicht, want anders moet ik met de (die van mijn vriendin) auto naar het werk...
Mensen zien het andere mensen doen, mensen kunnen niet voor zichzelf denken en leven vooral op de autopiloot en gaan dat dan maar ook doen.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:47 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen zoveel wc papier ingeslagen?
Winkels dicht in 2 dagen, iedereen verplicht thuis blijven in 4-5 dagen.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:46 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer is de volgende stap denken jullie? Winkels dus dicht
Die van mij nog niet, die mailde juist vandaag hun aanvullende maatregelen.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bijna alle sportclubs waren al dicht als het goed is.
Had je tussen 13.00 en nu nieuws verwacht dan bij al die herhalingen?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:46 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Watnog langer.
Zit al vanaf 13.00 naar die NOS herhalingen te luisteren, echt saai.
Ze maken er iig wel een happening van
Ja anders zou ik ook behoorlijk geisoleerd zitten zonder autoquote:Op zondag 15 maart 2020 16:47 schreef MPC60 het volgende:
Weet iemand hoe het met het OV zit? Verwacht iemand dat dat er ook nog uitklapt?
het voelt eigenlijk zoals het vroeger was op fok.. de site ging plat tijdens piek urenquote:Op zondag 15 maart 2020 16:47 schreef Chia het volgende:
FOK! is duidelijk niet berekend op de Coronapiek, jezus
Dan wordt de noodtoestand afgekondigd.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:47 schreef freaky40 het volgende:
Snap niet dat, na bijna 24 uur er morgen dan opnieuw een perco gehouden moet worden. Waarom is dat nou weer?
Ik denk dat we komende weken regelmatig een persconferentie met Mark Rutte gaan zien, waar hij ons toespreekt hoe wij met zijn allen hier doorheen moeten.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:47 schreef freaky40 het volgende:
Snap niet dat, na bijna 24 uur er morgen dan opnieuw een perco gehouden moet worden. Waarom is dat nou weer?
Het rare is, iedereen weet wat een politiek spel betekent, dat is niet mooi.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:46 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
hoe kan zo iemand zo'n belangrijke functie hebben? dat moet vriendjespolitiek zijn.
Zo snel al jah ?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:48 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Winkels dicht in 2 dagen, iedereen verplicht thuis blijven in 4-5 dagen.
Ik weet niet meer wat ik verwachtquote:Op zondag 15 maart 2020 16:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
[..]
Had je tussen 13.00 en nu nieuws verwacht dan bij al die herhalingen?
Nederland schiet ook wakker.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk dat we komende weken regelmatig een persconferentie met Mark Rutte gaan zien, waar hij ons toespreekt hoe wij met zijn allen hier doorheen moeten.
Weet je hoe duur een auto isquote:Op zondag 15 maart 2020 16:48 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Je vriendin een auto hebben maar jij niet
Ja dikke doei, kritiek van de rest van de wereld, inclusief de WHOquote:Op zondag 15 maart 2020 16:46 schreef HulkHeld het volgende:
Kabinet dat buigt voor de gevoelens uit de maatschappij, chapeau 4 dagen later!
twitter:BNODesk twitterde op zondag 15-03-2020 om 16:45:28BREAKING: UK reports 232 new cases of coronavirus and 14 new deaths, raising total to 1,372 cases and 35 dead reageer retweet
Een echte eider zou dat doen ja...quote:Op zondag 15 maart 2020 16:46 schreef Jojoke het volgende:
Is het bericht dat alles dicht gaat niet iets wat Rutte zou moeten mededelen?
twitter:Birdyword twitterde op zondag 15-03-2020 om 07:09:43Japanese man in his 70s who tested positive for coronavirus on February 14 on the Diamond Princess now has tested positive a second time, after being confirmed negative and leaving a Tokyo medical facility on March 2.
https://t.co/5nosn5HcN5 reageer retweet
Het is goedkoper om met de wagen naar de zee te gaan, dan met het OVquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |