SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Je bedoelt Brabant?quote:Op zondag 15 maart 2020 14:09 schreef mschol het volgende:
[..]
goochelen met gebieden en cijfers.. altijd leuk..
nu een herberekening met alleen de regio van de uitbraak![]()
Dit topic is te serieusquote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Flinke druk op mijn borst, niet verkouden maar af en toe een kuchje (ik rook wel)
Toeval of moet ik me zorgen maken?![]()
Zal vanmiddag nog even wat tuinieren, wens me sterkte daarbuiten.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nee inderdaad..quote:Op zondag 15 maart 2020 14:11 schreef Silverdigger2 het volgende:
Dit is toch gewoon het normale nieuws? Niet perse een extra persconferentie?![]()
RIPquote:Op zondag 15 maart 2020 14:11 schreef Harlekien het volgende:
Flinke druk op mijn borst, niet verkouden maar af en toe een kuchje (ik rook wel)
Toeval of moet ik me zorgen maken?![]()
Bij een toeval moet je je sowieso zorgen maken.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:11 schreef Harlekien het volgende:
Toeval of moet ik me zorgen maken?Un dann rettet kein Kavallerie,
Hmm in het zuiden toch wel lege kroegen
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Sorry sorry, ik ga al Iron Maiden luisteren.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Totaal: 1135 (+176 en +18% t.o.v. gisteren)[
Overleden: 20 (+8 en +67% t.o.v. gisteren) / (1.7% van totaal aantal besmettingen)
Aantal opgenomen (geweest): 162 (+26 en +16% t.o.v. gisteren) / (14.2% van het totaal aantal besmettingen
Wat ik opvallend vind is dit stukje:Er zijn nu dus ook patiënten overleden jonger dan 60 jaar en/of patiënten zonder onderliggend lijden. Lekker duidelijk gecomnuiceerd weer door het RIVM.quote:Sinds gisteren zijn 8 patiënten overleden aan COVID-19 in de leeftijd van 59 tot 94 jaar. De meesten zijn ouder dan 70 jaar en hadden onderliggend lijden.
Positief is dat er weer relatief minder patiënten zijn opgenomen (geweest). Gisteren was het +18% en vandaag +16%. Hopen dat dat aan blijft houden.![]()
Kan vanalles zijn van paniek tot aan Corona.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:11 schreef Harlekien het volgende:
Toeval of moet ik me zorgen maken?
Als je je zorgen maakt, bel je huisarts of ga naar de eerste hulp.Twiddel![]()
Ik denk dat inmiddels IEDEREEN zich zorgen moet maken.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:11 schreef Harlekien het volgende:
Toeval of moet ik me zorgen maken?De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Rokenquote:Op zondag 15 maart 2020 14:11 schreef Harlekien het volgende:
Toeval of moet ik me zorgen maken?.
Gewoon lekker binnenblijven tot 1 april.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 14:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sorry sorry, ik ga al Iron Maiden luisteren.
Un dann rettet kein Kavallerie,
Kan dit toch niet los zien van carnaval. Had in hindsight toen al geannuleerd moeten worden.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:11 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn gemeente is omsingeld2000 light years from home
Forum Opties Forumhop: Hop naar: