twitter:bdtilburg twitterde op zondag 15-03-2020 om 14:25:02Tweede corona-golf bereikt Brabant: ‘We zien aantal nieuwe patiënten in ziekenhuizen weer snel stijgen’ https://t.co/ArXF9XKwzH reageer retweet
Er is geen persconferentie. Vanavond waarschijnlijk.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:26 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
WAAR IS DE PERSCO? Npo 1 heeft het over het koningshuis
Bron?quote:Op zondag 15 maart 2020 14:27 schreef Remco het volgende:
[..]
Virus blijft op geld nauwelijks hechten.
We gingen van 5 naar 10 doden in één dag, dus je hebt ergens in het begin eentje teveel.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:22 schreef PinkLow het volgende:
Heeft iemand voor mij het aantal overleden per dag?
Ik hou voor mijzelf de 'stats' bij (voor zover het natuurlijk echt klopt)
27-feb 1
28-feb 2
29-feb 6
1-mrt 11
2-mrt 18
3-mrt 24
4-mrt 38
5-mrt 82
6-mrt 128 (1 overleden)
7-mrt 188
8-mrt 264 (2 overleden)
9-mrt 321 (1 overleden)
10-mrt 382 (1 overleden)
11-mrt 503 (1 overleden)
12-mrt 614 (5 overleden)
13-mrt 804 (2 overleden)
14-mrt 1135 (8 overleden)
Ik heb ergens een fout gemaakt, want ik kom uit op 21 mensen die helaas zijn overleden.
Daar heeft hij inmiddels al geen actieve herinneringen meer aan hoorquote:Op zondag 15 maart 2020 14:16 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Dan staat hij wel ongelofelijk voor lul, en het RIVM met hun experts evenzo
Zo vastberaden was hij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science leaders requested that existing and new articles be made available in machine-readable format to allow full text and data mining with rights accorded for research re-use and secondary analysis. This will allow researchers to apply artificial intelligence to answer critical questions and identify trends and relevant information in their efforts to characterize this novel virus and address the global health crisis.
For more information about the Coronavirus, please visit
Ik hou der van!
Volgens mij volgt Rutte gewoon het advies van de experts. Dus die zal er niet vrolijk van worden dat hij nu met een ander verhaal naar buiten moet komen. Dit krijgt het RIVM en de GGD nog wel te horen.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mja, ik heb veel kritiek op Rutte en het RIVM, maar aftreden is op dit moment echt het aller aller aller slechtste wat hij kan doen.
Het hele artikel gelezen en daarin wordt ook aangegeven dat ze het op dit moment nog kunnen handelen, dat stelt me dan enigszins gerust.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:28 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:bdtilburg twitterde op zondag 15-03-2020 om 14:25:02Tweede corona-golf bereikt Brabant: ‘We zien aantal nieuwe patiënten in ziekenhuizen weer snel stijgen’ https://t.co/ArXF9XKwzH reageer retweet
Zijn kleuter-woede aanval staat nog prima op beeldquote:Op zondag 15 maart 2020 14:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Daar heeft hij inmiddels al geen actieve herinneringen meer aan hoor
O, tegenvaller. Dankquote:Op zondag 15 maart 2020 14:29 schreef Felixa het volgende:
[..]
Er is geen persconferentie. Vanavond waarschijnlijk.
Klinkt meer als een stress/paniek aanval, zal wel als bijwerking kunnen zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:27 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Afgelopen week las ik verhalen van enkele patiënten die Corona hebben gehad, maar die hadden het over felle steken in de borstkas. Weet iemand of dat een signaal van een longontsteking is?
quote:Op zondag 15 maart 2020 14:29 schreef _I het volgende:
THE WHITE HOUSE
Office of Science and Technology Policy
FOR IMMEDIATE RELEASEMarch 13, 2020Dat rijmt niet met het feit dat Trump de rechten van het vaccin exclusief voor de VS wil opkopen. Beetje van twee walletjes eten weer. Wat een huichelaar zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science leaders requested that existing and new articles be made available in machine-readable format to allow full text and data mining with rights accorded for research re-use and secondary analysis. This will allow researchers to apply artificial intelligence to answer critical questions and identify trends and relevant information in their efforts to characterize this novel virus and address the global health crisis.
For more information about the Coronavirus, please visit
Ik hou der van!
het is geen fake-nieuws. Scholen zijn echt dicht vandaag. Zo zie je maar hoe slecht sommige mensen lezen: dat is de echte bron van fake nieuws.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, dan is het zeer verstandig ernstig fake nieuws te verspreiden onder het mom van 'het is maar een grapje'.
Persco gaat niet door in Brabant, omdat Rutte nu waarschijnlijk wel met landelijke maatregelen komt.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:30 schreef Collide het volgende:
Hoelaat moet ik klaarzitten voor de persco?
Genot.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Godsamme zeg. Krijg net een nieuwsbrief binnen van een sauna. Ze zijn "Het veiligste uitje in tijden van het coronavirus", want "Het coronavirus is niet bestand tegen temperaturen boven de 30° graden."
Oh, gelukkig maar. Dan kan corona in het lichaam ook niet overleven... oh wacht...quote:Op zondag 15 maart 2020 14:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Godsamme zeg. Krijg net een nieuwsbrief binnen van een sauna. Ze zijn "Het veiligste uitje in tijden van het coronavirus", want "Het coronavirus is niet bestand tegen temperaturen boven de 30° graden."
Valt nog mee, enkele dagen geleden leek het of Spanje dinsdag of woensdag Italië zou inhalen.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:elmundoes twitterde op zondag 15-03-2020 om 14:07:29#Últimahora del coronavirus ⭕ Actualización de datos desde el Ministerio de Sanidad (13.00 horas): se eleva el número de contagios en España a 7.735 y se duplica el número de muertes llegando a 288. https://t.co/EViyZBbBK9 reageer retweet
14:50 volgens mij?quote:Op zondag 15 maart 2020 14:29 schreef Felixa het volgende:
[..]
Welke clown sauna is dat? Dat zet je toch niet zo neer?quote:Op zondag 15 maart 2020 14:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat zal dan wel mislukt zijn, dus probeert-ie het zo. Het initiatief op zich is wel prima.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:31 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dat rijmt niet met het feit dat Trump de rechten van het vaccin exclusief voor de VS wil opkopen. Beetje van twee walletjes eten weer. Wat een huichelaar zeg.
Ja, dan heb je nog paar uur om wat te regelen als je kinderen hebt en morgen moet werken. Handig.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:29 schreef Felixa het volgende:
[..]
Trump komt eindelijk een keer op voor burgerbelangen is het een huichelaarquote:Op zondag 15 maart 2020 14:31 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dat rijmt niet met het feit dat Trump de rechten van het vaccin exclusief voor de VS wil opkopen. Beetje van twee walletjes eten weer. Wat een huichelaar zeg.
Dit is dus pure onzin..quote:Op zondag 15 maart 2020 14:31 schreef __Saviour__ het volgende:
https://www.saunaborabora.be ??quote:Op zondag 15 maart 2020 14:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan je die mongolen direct verklikken bij het RIVM? Dichtgooien die hoerenkeet.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja want het komt natuurlijk ook totaal onverwachtsquote:Op zondag 15 maart 2020 14:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dan heb je nog paar uur om wat te regelen als je kinderen hebt en morgen moet werken. Handig.
twitter:Maayke77 twitterde op zondag 15-03-2020 om 07:03:15Ik ben vandaag geen cardioloog maar SEH arts @JBZDenBosch #togetherwecandothis #💪 https://t.co/iBfinnv1aI reageer retweet
Dan bel je je werkgever op dat je wat moet regelen.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dan heb je nog paar uur om wat te regelen als je kinderen hebt en morgen moet werken. Handig.
Hij is een huichelaar omdat ze oproepen alle info te delen, maar ondertussen wel zelf de rechten op de 'beste info' willen veilig stellen zodat anderen er geen gebruik van kunnen maken. Dan ben je dus een vieze gore huichelaar.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:32 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Trump komt eindelijk een keer op voor burgerbelangen is het een huichelaar
Eerste "noodhospitaal" in NL.twitter:Piet_Heyn twitterde op zondag 15-03-2020 om 14:31:10'Amphia Ziekenhuis zet tenten op om coronapatiënten op te vangen' https://t.co/Fne8QXWnFT reageer retweet
Geen gevaar zijn voor het virus nog wel. Tiert daar welig dus.quote:
Ja je zag t ook totaal niet aankomen.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ook als er niets nieuws te vertellen is is het goed om een persco in te lassen om mensen handelingsperspectief te biedenquote:Op zondag 15 maart 2020 14:33 schreef Vallon het volgende:
Ik vraag mij af wat mensen nu willen horen uit een ingelaste PersCo.... wat je zelf niet al kunt bedenken en tenminste doen.
Wat er ook gezegd gaat worden, het zal dan vooral weer los gaan over hoe het wordt dan wat er wordt gezegd.
Een flink aantal laat zich behoorlijk opjutten om zo uitdrukking te geven aan hun hang naar zekerheid.
Het is een stuk handiger om je eigen verantwoording te nemen mits het daarmee geen nadelen brengt voor anderen dan jijzelf. Verder kunnen we dan wat meer inhoudelijk discussieren over de waarde (of het gebrek) va maatregelen.
Het overleg is pas een half uur aan de gang. Dat zal niet 123 geregeld zijn allemaal.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vooral een logistiek slim verhaal, ik vind "noodhospitaal" wel iets te paniekerigquote:Op zondag 15 maart 2020 14:34 schreef Ryan3 het volgende:
Eerste "noodhospitaal" in NL.twitter:Piet_Heyn twitterde op zondag 15-03-2020 om 14:31:10'Amphia Ziekenhuis zet tenten op om coronapatiënten op te vangen' https://t.co/Fne8QXWnFT reageer retweet
Daarom zoveel gevallen in NLquote:Op zondag 15 maart 2020 14:34 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Belangrijkste risicofactor obesitas![]()
@:viesdik
Neem ook aan dat je juist de sterke mensen ziek wil laten worden en juist niet de zwakkeren. Als iedereen die gezond en jong is zich terugtrekt, dan zijn zwakkeren en zorgverleners de gebeten hond.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:33 schreef Bosbeetle het volgende:
In het idee om het harder aan te pakken gaan mensen rare dingen doen zoals desinfectie middelen in ziekenhuizen stelen, ze tappen op wcs in ziekenhuizen enzo.
Ook worden dat soort dingen door medewerkers gestolen, zo kan de roep op harder aanpakken ook averechts werken.
Ik denk dat de gefaseerde uitrol zoals nu gebeurd prima is.
En in paniek vergeet men vaak logisch na te denken...
Wel typisch dat de kop van het echte artikel dan is:quote:Op zondag 15 maart 2020 14:34 schreef Ryan3 het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2020 14:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Even het contactformulier ingevuld:quote:
quote:Kunt u stoppen met het verspreiden van misinformatie? Natuurlijk overleeft het coronavirus boven 30 graden, het menselijk lichaam is godmiljaar 37 graden celcius, idioten.
Het zijn eerder lichte steken, te vergelijken met spierpijnquote:Op zondag 15 maart 2020 14:27 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Afgelopen week las ik verhalen van enkele patiënten die Corona hebben gehad, maar die hadden het over felle steken in de borstkas. Weet iemand of dat een signaal van een longontsteking is?
ja, kan iemand hier wat over roepen, hoelaat is dit?quote:Op zondag 15 maart 2020 14:25 schreef Faraday01 het volgende:
Een persconferentie plannen is in Nederland nogal moeilijk
O dat is natuurlijk omdat Maastricht in Limburg ligt en dat is dan niet echt Nederland of zo.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:34 schreef Ryan3 het volgende:
Ow dit is misschien wel wat voor ons bedrijfsuitje waar ik zelf helaas niet bij kan zijn. .quote:
Die niet, maar de gebruikte tekst is hetzelfde.quote:
Belachelijk. Zijn we een derde wereldland geworden?quote:Op zondag 15 maart 2020 14:34 schreef Ryan3 het volgende:
Arisch volkjequote:Op zondag 15 maart 2020 14:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Duitsland 10 doden op 5400 cases.
Duitse degelijkheid of...?
Komt van alle losse carnaval clusters.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:28 schreef Houtenbeen het volgende:
Fout ontdekt..quote:Op zondag 15 maart 2020 14:22 schreef PinkLow het volgende:
Heeft iemand voor mij het aantal overleden per dag?
Ik hou voor mijzelf de 'stats' bij (voor zover het natuurlijk echt klopt)
27-feb 1
28-feb 2
29-feb 6
1-mrt 11
2-mrt 18
3-mrt 24
4-mrt 38
5-mrt 82
6-mrt 128 (1 overleden)
7-mrt 188
8-mrt 264 (2 overleden)
9-mrt 321 (1 overleden)
10-mrt 382 (1 overleden) Deze dubbel geteld
11-mrt 503 (1 overleden)
12-mrt 614 (5 overleden)
13-mrt 804 (2 overleden)
14-mrt 1135 (8 overleden)
Ik heb ergens een fout gemaakt, want ik kom uit op 21 mensen die helaas zijn overleden.
Ik zie ook ineens veel mensen hardlopen dit weekend...quote:Op zondag 15 maart 2020 14:34 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Belangrijkste risicofactor obesitas![]()
@:viesdik
Lijkt me heel goed. Alles waarmee we extra IC plekken kunnen creëren, hoe provisorisch ingericht ook, moeten we nu opbouwen. Andere ziekenhuizen zouden hier ook mee moeten starten.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:34 schreef Ryan3 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |