abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 maart 2020 @ 13:33:18 #1
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192047443

SPOILER: Sigme-kampeermeet, 21 juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 15 maart 2020 @ 13:37:23 #2
370431 drakin
vurig typje
pi_192047528
Mogen we hier ook al niet meer komen -O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  zondag 15 maart 2020 @ 13:38:28 #3
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192047552
Overigens wilde ik even opmerken dat ik hoorde dat de snelwegen in het Zuiden van het land gisteravond druk waren; normaal is op zondag de snelweg achter mijn huis ook redelijk druk, tot aan "best wel veel auto's". Nu echt heel af en toe 1 personenwagen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192047622
Heel goed Cat.

Wat een ellende net in de supermarkt. Veels te druk, leek wel 23 december. Had weg moeten gaan. Raakte steeds meer in paniek en dingen gingen fout.

Ik vond het 4 weken geleden al erg dat mensen mij uitlachten, dat ik me aanstelde en dat het maar een griepje was (werd hier zelfs ook nog gezegd) maar dat mensen, vooral jeugd, nu nog steeds dat zeggen en stoer aan t doen zijn kan ik met mn hoofd niet bij.
Vriendin die ik heb gecancelt is zoals gedacht vrijdag en zaterdag uit eten geweest en daarna gefeest tot 5u (want zal wel de laatste keer geweest zijn voorlopig...) en mn jongste zusje is uit eten geweest en toen ik zei dat hopelijk iedereen gezond was, grapte ze stoer dat er een paar keer over haar bord geniest en geproest werd maar dat het verder prima ging
:%

Ik ben geneigd om degene die niet op te letten niet naar Friesland mee te nemen. M'n ouders gaan dinsdag niet eens naar begrafenis van onze buurvrouw, ze tennissen, biljarten, bridgen en zwemmen niet meer, ze werken niet meer in de kerk en ze hebben etentje en feestje afgezegd.
En dan heb ik zusje(s) die er met de pet naar gooien want ha ha ha zo stoer, iedereen stelt zich aan..

Zo boos maakt dit me :{
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_192047701
Jip begint nu naast snotteren ook een beetje te hoesten dus die laat ik ook maar thuis voor de zekerheid. Dat wordt helaas niet optimaal thuiswerken, maar ik kan hem ook niet zo naar de opvang doen :{
pi_192047704
@FFT mja hier ook redelijk van de zwarte humor..
Dus flauwe grappen hoor je van mij heus.
en bang ben ik niet.. maak me wel zorgen.
En wil ook niet ziek worden.. want tja.. iemand moet toch ook voor mijn gup zorgen.

Dus ik hou me toch maar beetje uit het sociale leven van anderen...
Verplicht thuiswerken tot eind van de maand...

Mijn leven zal zich voorlopig de komende 2 weken vooral thuis afspelen denk ik.
En niet “nog even uit omdat het kan”..

Verjaardag van mijn lief volgende week gecanceld ivm kwakkelende schoonpa...
waarom zou heel erg je best gaan doen om een naar virus op te lopen tenslotte.
pi_192047718
Ik vond het gisteren en eergisteren nog vrij druk op de weg.

@Anne_X: ik zag je vraag over mijn vakantie voorbij komen! De vakantiewas is gewassen en gedroogd en ligt in een enorme berg klaar om gevouwen te worden :D
Ik wil uitgebreid kwijt hoe heerlijk het was in Portugal.. maar is dat niet een beetje zout in de wonde strooien?
Het heeft ons goed gedaan. Het was zo fijn als ik had gehoopt O+
freedom is just another word for nothing left to lose
  Moderator zondag 15 maart 2020 @ 13:51:25 #8
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192047794
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je bedoelt vast politici ;)

Zeer zeker niet. Hij noemde historici en nog zo'n soort studie.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_192047808
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:46 schreef Aure het volgende:
Jip begint nu naast snotteren ook een beetje te hoesten dus die laat ik ook maar thuis voor de zekerheid. Dat wordt helaas niet optimaal thuiswerken, maar ik kan hem ook niet zo naar de opvang doen :{
Beter Aure, ze zullen t niet fijn vinden als Jip daar zo zit.
pi_192047840
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:46 schreef Uhmmpie het volgende:
@:FFT mja hier ook redelijk van de zwarte humor..
Dus flauwe grappen hoor je van mij heus.
en bang ben ik niet.. maak me wel zorgen.
En wil ook niet ziek worden.. want tja.. iemand moet toch ook voor mijn gup zorgen.

Dus ik hou me toch maar beetje uit het sociale leven van anderen...
Verplicht thuiswerken tot eind van de maand...

Verjaardag van mijn lief volgende week gecanceld ivm kwakkelende schoonpa...
waarom zou heel erg je best gaan doen om een naar virus op te lopen tenslotte.
Flauwe grappen vind ik fantastisch (op de een of andere manier vind ik grappen over vrouwen erg leuk :'))
zolang de grappen maar niet gaan over mensen die zich zorgen maken of over 'de paar mensen' die ziek zijn.
pi_192047854
quote:
Mensen moeten maar een beetje begrip hebben lijkt me.
Lekker thuis houden nu.

Als je hem wel stuurt is het OOK niet goed.
pi_192047855
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:47 schreef Lot_1 het volgende:

@:Anne_X: ik zag je vraag over mijn vakantie voorbij komen! De vakantiewas is gewassen en gedroogd en ligt in een enorme berg klaar om gevouwen te worden :D
Ik wil uitgebreid kwijt hoe heerlijk het was in Portugal.. maar is dat niet een beetje zout in de wonde strooien?
Ik wil graag weten hoe heerlijk het daar was! Waar ben je geweest en wat heb je gezien en gegeten?
pi_192047857
quote:
Verstandig besluit. En gezien zijn voorgeschiedenis moet je zeker geen extra risico nemen.

FFT :* Je kunt weinig tot geen invloed uitoefenen op wat andere (domme) volwassenen doen. Zorg goed voor jezelf.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192047864
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:51 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Zeer zeker niet. Hij noemde historici en nog zo'n soort studie.
:D

I stand corrected dan.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192047914
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:54 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mensen moeten maar een beetje begrip hebben lijkt me.
Lekker thuis houden nu.

Als je hem wel stuurt is het OOK niet goed.
Ja ik heb gelukkig een hele fijne werkgever, dus dat komt ook wel goed. Maarja, het voelt allemaal zo dubbel nu. In een zondercoronasituatie had ik hem nooit thuis gehouden en nu moet het wel, zo gek :D
pi_192047935
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:57 schreef Aure het volgende:

[..]

Ja ik heb gelukkig een hele fijne werkgever, dus dat komt ook wel goed. Maarja, het voelt allemaal zo dubbel nu. In een zondercoronasituatie had ik hem nooit thuis gehouden en nu moet het wel, zo gek :D
Mja hier ook verplicht thuiswerken.. alleen dat al.. voelt heel gek.
  zondag 15 maart 2020 @ 14:02:52 #17
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192048011
Hier zit de werkgever in spagaat: het personeel aan het bed zo veel mogelijk in het gebouw, "waarom dan de kantoor medewerkers zo veel mogelijk thuis?"

We hebben in het team afgestemd dat we thuiswerken om geen besmettingshaard te kunnen worden, maar wel stand by zijn om alsnog af te reizen als er "handjes" nodig zijn.
  Moderator zondag 15 maart 2020 @ 14:04:57 #18
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192048055
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:53 schreef FutureFairytale het volgende:

Nee dat vind ik ook zoiets stoms eigenlijk. Gisteren volgens mij her en der feestjes en zo.
Naar een winkel of weet ik veel wat, gewoon voor dagelijkse dingen dat snap ik allemaal best en daar zie ik zelf ook niet zoveel kwaads in. Maar om dan opgepropt in een café te gaan staan lijkt me minder handig.
pi_192048082
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 14:02 schreef fietsie het volgende:
Hier zit de werkgever in spagaat: het personeel aan het bed zo veel mogelijk in het gebouw, "waarom dan de kantoor medewerkers zo veel mogelijk thuis?"

We hebben in het team afgestemd dat we thuiswerken om geen besmettingshaard te kunnen worden, maar wel stand by zijn om alsnog af te reizen als er "handjes" nodig zijn.
^O^
  Moderator zondag 15 maart 2020 @ 14:06:01 #20
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192048088
quote:

Handjes in welke zin? Zorgtaken?
pi_192048115
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 14:04 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nee dat vind ik ook zoiets stoms eigenlijk. Gisteren volgens mij her en der feestjes en zo.
Naar een winkel of weet ik veel wat, gewoon voor dagelijkse dingen dat snap ik allemaal best en daar zie ik zelf ook niet zoveel kwaads in. Maar om dan opgepropt in een café te gaan staan lijkt me minder handig.
Nou precies dat :)

Net ook gewoon boodschappen gedaan.

En moet zo ook nog even wat halen.. maar geen haast.
pi_192048137
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:47 schreef Lot_1 het volgende:

@:Anne_X: ik zag je vraag over mijn vakantie voorbij komen! De vakantiewas is gewassen en gedroogd en ligt in een enorme berg klaar om gevouwen te worden :D
In ieder geval fijn om te horen dat het jullie goed heeft gedaan. B-)
Tja, als de optie blijft bestaan, dan schuiven wij het door naar Najaar evt. volgend jaar.
Als jij zegt, dat het een mooie plek is. B-)
pi_192048143
quote:
Omdat het kan. Minder mensen in het openbaar is toch voor iedereen beter? Ook juist voor de mensen die wel fysiek aanwezig moeten zijn. Dat voelt misschien oneerlijk omdat iedereen wel veilig thuis wil zitten. Maar dat los je niet op door maar meer mensen onnodig te laten komen.
pi_192048364
Voor mij persoonlijk is dit alles perfect getimed. Na een drukke stressperiode zo toe aan een break en die valt qua timing nu perfect! En ondanks dat ik me echt besef dat ik hiermee superveel geluk heb en dat er *BUITEN* van alles ontzettend zorgwekkends aan de hand ik, benut ik deze bijkomkans met enthousiasme en plezier. Dat dan wel vanuit een wieweethoeveelstresseroponsafkomtennukanhetnogperspectief...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator zondag 15 maart 2020 @ 14:16:27 #25
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192048365
Ik lees net dat er in Emmen een restaurant dicht gaat. Nu is dat zo'n vreetschuur met 500 zitplaatsen of zo. Dus op zich snap ik het wel.

Bij de Sligro was ook niets te proeven :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')