die zijn nog wel corona vrij voor het grootste gedeeltequote:Op zondag 15 maart 2020 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewone TT's mogen wel, alleen je NEGERSEX TT's waren een beetje offtopic.
Greysquote:Op zondag 15 maart 2020 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
twitter:spes_vitae twitterde op zondag 15-03-2020 om 13:29:13Totale lockdown werkt. Na Codogno ook in Vo’Eugano 0 (!!!!!) nieuwe besmettingen.
Let’s get this bastard! Lockdown now!
#COVID19NL #COVIDー19 reageer retweet
Ja, dan gaan ze wel dicht wrs idd.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:32 schreef mazaru het volgende:
https://nos.nl/teletekst#105![]()
Gaan ze toch dicht?
[ afbeelding ]
Benieuwd naar cijfers uit grotere steden dan die gehuchtjes met een paar duizend manquote:Op zondag 15 maart 2020 13:33 schreef Pino112 het volgende:
twitter:spes_vitae twitterde op zondag 15-03-2020 om 13:29:13Totale lockdown werkt. Na Codogno ook in Vo’Eugano 0 (!!!!!) nieuwe besmettingen.
Ja, dat is het hele manco van die cijfers. Als je alles maar continu bij elkaar op blijft tellen dan zegt het allemaal niet meer zoveel inderdaad.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Klopt. Want bij het totaal aantal gevallen worden nog steeds de mensen meegeteld die 2,5 week geleden al positief werden getest. Als er daar een boel van genezen zijn, dan heeft het geen zin om elke dag maar weer cumulatief te blijven tellen.
Ik vraag mij af hoe reisverzekeringen hiermee omgaan. Nederland is nog nooit een risicoland geweest en er zal naar alle waarschijnlijkheid niets over instaan in de algemene voorwaarden.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:26 schreef riazop het volgende:
Oostenrijk verbiedt vluchten en personen ui tNederland, vanaf vandaag (en terecht)
Reisende aus Großbritannien, den Niederlanden, Russland und der Ukraine dürften nicht mehr direkt einreisen. Flugverbindungen in diese Länder würden eingestellt.
Hoes!quote:Op zondag 15 maart 2020 13:33 schreef PirE het volgende:
https://www.omroepzeeland(...)en-opgenomen-in-Adrz
5 nieuwe bevestigde gevallen in Zeeland.
Ik gok zomaar van wel hoor.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:34 schreef Fukushima het volgende:
en er zal naar alle waarschijnlijkheid niets over instaan in de algemene voorwaarden.
hoe laat is de vergadering?quote:Op zondag 15 maart 2020 13:32 schreef mazaru het volgende:
https://nos.nl/teletekst#105![]()
Gaan ze toch dicht?
[ afbeelding ]
Als iedereen al besmet is kan het virus ook net verder verspreiden hé.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:33 schreef Pino112 het volgende:
was hier ook bij de lidl , was 1 over 1 daar 12 uur gaat hij open maar gewoon vol die zaakquote:Op zondag 15 maart 2020 13:34 schreef Markesh het volgende:
Ik kom net bij de Jumbo vandaan. Nog nooit zoiets gezien. Rijen tot achteraan de winkel
Bizar
Goh wie had dat nou verwacht😀quote:Op zondag 15 maart 2020 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zou kunnen, maar ik denk dat 75% van de kinderen thuis gehouden zullen wordenquote:Op zondag 15 maart 2020 13:34 schreef riazop het volgende:
Nog iemand hier die serieus denkt dat de NL scholen morgen open zijn?
locatie?quote:Op zondag 15 maart 2020 13:34 schreef Markesh het volgende:
Ik kom net bij de Jumbo vandaan. Nog nooit zoiets gezien. Rijen tot achteraan de winkel
Bizar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |