Oh ja, tuurlijkquote:Op zondag 15 maart 2020 12:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Je kunt ook het land doorrijden als passagier.
Wat is het nut ervan om supermarkten open te houden als mensen niet naar buiten zouden mogen gaan..quote:Op zondag 15 maart 2020 12:53 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Mogen de mensen dan 2 weken niet buiten komen? Of mogen ze nog wel boodschappen doen?
Beetje zelf nadenken en checken is ook geen rocketscience. Maar dat zal dan wel aan mij liggenquote:Op zondag 15 maart 2020 12:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat zal allemaal best, maar als je het hier post doe je daar een bronvermelding bij. Einde.
Ik en mijn collega's hebben echt geen tijd of energie om al die shizzle te controleren. Het is geen rocketscience.
quote:Op zondag 15 maart 2020 12:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Overigens zou een regionaal sluiten van horeca (Brabant, Zeeland, Limburg) echt te lachwekkend zijn: spijkers met koppen slaan aub en in een keer alles dicht ipv a.s. woensdag weer een stapje er bij doen..
Was het maar weer zomer en virusvrij.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ook en ga dan inderdaad bij hun op het terras zitten aan het water.
Ja dart zei ik toch ook? Alleen hier wordt gezegd van toch ziek melden maar?quote:Op zondag 15 maart 2020 12:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dude, stoppen met die mitsen en maren. Je bent verkouden, dus blijft thuis. Klaar.
Supers en apotheken gewoon open maar verder moet je thuisblijven. En minimale vergrijpingen staat een hogere straf opquote:Op zondag 15 maart 2020 12:53 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Mogen de mensen dan 2 weken niet buiten komen? Of mogen ze nog wel boodschappen doen?
Ik gebruik niet eens meer een mandje in de supermarkt. Want iedereen heeft daar met z'n gore corona-poten aangezeten. Ik neem zelf twee plastic tasjes mee als alternatief.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:49 schreef falling_away het volgende:
Bij de kassa in de supermarkt hing een briefje om liever niet met cash te betalen, maar er lag wel een bakje met chocolade eitjes waar iedereen met zijn handen in graait.
De rente knalt in Amerika omhoog las ik. In Nederland nog niet, dus dat zal wel meevallen. Tenzij we in een depressie terecht gaan komen, waar ik wel bang voor ben.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:53 schreef Sfancta het volgende:
Zal de woningmarkt ook weer instorten?
Heb nu veel overwaarde en zoekend naar een nieuwe woning. Beter wachten?
In Engeland zegt Boris Johnson gewoon "er gaan nog veel mensen geliefden verliezen waarbij het normaal gesproken niet hun tijd nog was". In Oostenrijk zegt de kanselier "patiënten sterven alleen, omdat niemand er bij kan zijn". Dit doen ze om het volk duidelijk te maken hoe ernstig de situatie is.quote:
Het staat gewoon in de (NWS)policy. En ik hoef er echt geen extra werk bij. En ook geen 10 posts waarin mensen vragen waar iemand dit gelezen heeft of iets uitmaken voor fake news.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Beetje zelf nadenken en checken is ook geen rocketscience. Maar dat zal dan wel aan mij liggen
De helft is doodsbang dat ze volgende week op straat staan.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De sportredactie moet ook wat te doen hebben.
Die vervelen zich natuurlijk kapot.
Maakt weinig uit.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:53 schreef Sfancta het volgende:
Zal de woningmarkt ook weer instorten?
Heb nu veel overwaarde en zoekend naar een nieuwe woning. Beter wachten?
Je hebt er niets aan , want probeer jij de komende weken maar eens een hypotheek te krijgen ergensquote:
Ik ben ook verkouden, misschien wel corona, geen idee, maar werk gewoon thuis. Ziekmelden niet officieel gedaan, gewoon gemeld dat ik me niet zo goed voelde en direct daarna moesten alle medewerkers sowieso thuis werken met de nieuwe regels dus jaquote:Op zondag 15 maart 2020 12:55 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dart zei ik toch ook? Alleen hier wordt gezegd van toch ziek melden maar?
Weer geen bron?quote:Op zondag 15 maart 2020 12:55 schreef riazop het volgende:
Vlakbij swingend Maastricht:
Vandaag
Kreis Heinsberg: 650 nachgewiesenen Infektionen
Mensen zouden beter wat fleur in hun leven kopen dan wc rollen.quote:Bloemveilingen: sierteelt dreigt om te vallen
De Nederlandse sierteeltsector wordt ongekend hard getroffen door de coronacrisis, zegt corporatie Royal FloraHolland. "Zonder noodkredieten van overheid en banken zullen veel bedrijven binnen enkele weken failliet gaan. Door het wegvallen van vraag is er op de bloemenveilingen niet alleen sprake van zeer lage prijzen, maar ook van ongekende doordraai van kwalitatief hoogwaardige producten."
"Dit is in de historie van de meer dan 100-jarige coöperatie nog nooit in deze omvang gebeurd", zegt de corporatie. Directeur Schilfgaarde: "De marktsituatie is dramatisch. De afgelopen twee weken lagen de prijzen tot 50 procent lager dan normaal. Afgelopen vrijdag is twintig procent van de aanvoer vernietigd omdat er geen kopers voor waren. De verwachtingen voor komende weken zijn nog slechter."
De organisatie pleit ervoor om de export zolang mogelijk in stand te houden.
quote:Op zondag 15 maart 2020 12:55 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik gebruik niet eens meer een mandje in de supermarkt. Want iedereen heeft daar met z'n gore corona-poten aangezeten. Ik neem zelf twee plastic tasjes mee als alternatief.
Dan reist het zuiden wat verder naar het noorden om toch op stap te kunnen.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Overigens zou een regionaal sluiten van horeca (Brabant, Zeeland, Limburg) echt te lachwekkend zijn: spijkers met koppen slaan aub en in een keer alles dicht ipv a.s. woensdag weer een stapje er bij doen..
quote:Op zondag 15 maart 2020 12:49 schreef falling_away het volgende:
Bij de kassa in de supermarkt hing een briefje om liever niet met cash te betalen, maar er lag wel een bakje met chocolade eitjes waar iedereen met zijn handen in graait.
Zuur, maar deze mensen hebben natuurlijk nu nul prioriteit.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:56 schreef zipcon het volgende:
Wat een drama via NOS:
[..]
Mensen zouden beter wat fleur in hun leven kopen dan wc rollen.
Snel kwaliteitsrozen kopenquote:Op zondag 15 maart 2020 12:56 schreef zipcon het volgende:
Wat een drama via NOS:
[..]
Daar zijn wel vanaf afgelopen vrijdag alle scholen dichtquote:Op zondag 15 maart 2020 12:56 schreef fliert het volgende:
Gelukkig zijn er in Turkije slechts 5 besmettingen.
They got him:quote:
twitter:PZAntwerpen twitterde op zondag 15-03-2020 om 11:51:01Heel wat mensen contacteerden ons na een incident op @VTMNIEUWS gisterenavond. De man in kwestie werd door de politie herkend en opgepakt. Lees meer hier: https://t.co/nwxY8rz2Vq reageer retweet
Sterker nog, het is gunstig als de huizenmarkt daalt. De meeste mensen gaan na verkoop immers duurder wonen. Als beiden prijzen 30% dalen dan is dat dus winstquote:Op zondag 15 maart 2020 12:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maakt weinig uit.
Als je eigen woning minder waard is geworden, zijn andere woningen ook goedkoper.
Heel erg ditquote:Op zondag 15 maart 2020 12:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
In Engeland zegt Boris Johnson gewoon "er gaan nog veel mensen geliefden verliezen waarbij het normaal gesproken niet hun tijd nog was". In Oostenrijk zegt de kanselier "patiënten sterven alleen, omdat niemand er bij kan zijn". Dit doen ze om het volk duidelijk te maken hoe ernstig de situatie is.
In Nederland durven wij dit niet, want dat zou paniek opleveren. Ik dacht dat wij zo nuchter waren? Dat hele Nederlands zijn nuchter is echt maar een fabeltje.
Antwerpenquote:Op zondag 15 maart 2020 12:57 schreef zipcon het volgende:
[..]
They got him:twitter:PZAntwerpen twitterde op zondag 15-03-2020 om 11:51:01Heel wat mensen contacteerden ons na een incident op @:VTMNIEUWS gisterenavond. De man in kwestie werd door de politie herkend en opgepakt. Lees meer hier: https://t.co/nwxY8rz2Vq reageer retweet
Niet als je al gekocht hebt en je eigen huis nog moet verkopen en dat niet als ontbindende voorwaarden opgenomen had in de koopakte!!!!quote:Op zondag 15 maart 2020 12:58 schreef SeLang het volgende:
[..]
Sterker nog, het is gunstig als de huizenmarkt daalt. De meeste mensen gaan na verkoop immers duurder wonen. Als beiden prijzen 30% dalen dan is dat dus winst
Ja is wel erg, maar dat is het risico van ondernemen wordt er dan gezegd. Straks is alles failliet behalve de supermarkten.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:56 schreef zipcon het volgende:
Wat een drama via NOS:
[..]
Nouja ik heb hetzelfde. Alleen punt is ik kan niet vanaf huis uit werken. En de planning voor aankomende week staat wel vast al. Met zelfs nog heel aantal belangrijke dingen.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:56 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik ben ook verkouden, misschien wel corona, geen idee, maar werk gewoon thuis. Ziekmelden niet officieel gedaan, gewoon gemeld dat ik me niet zo goed voelde en direct daarna moesten alle medewerkers sowieso thuis werken met de nieuwe regels dus ja
Op de laatste vlucht België uit mag ik hopen.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:57 schreef zipcon het volgende:
[..]
They got him:twitter:PZAntwerpen twitterde op zondag 15-03-2020 om 11:51:01Heel wat mensen contacteerden ons na een incident op @:VTMNIEUWS gisterenavond. De man in kwestie werd door de politie herkend en opgepakt. Lees meer hier: https://t.co/nwxY8rz2Vq reageer retweet
Ook moet in Turkije al ruim een maand iedereen die terugkomt uit de risicogebieden twee weken zichzelf quarantaine opleggen.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:57 schreef riazop het volgende:
[..]
Daar zijn wel vanaf afgelopen vrijdag alle scholen dicht
Die kooi van jou raak je toch sowieso niet kwijt nu. 3,5 ton voor een tweekapper in Limburgquote:Op zondag 15 maart 2020 12:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet als je al gekocht hebt en je eigen huis nog moet verkopen en dat niet als ontbindende voorwaarden opgenomen had in de koopakte!!!!
Dat is bij ons ook, maar zolang ik geen klachten heb ga ik gewoon naar het werkquote:Op zondag 15 maart 2020 12:48 schreef Basp1 het volgende:
Mogen komen werken maar ze mogen zich ook ziek melden.
LOL weg ermeequote:Op zondag 15 maart 2020 12:57 schreef zipcon het volgende:
[..]
Komende week volgt officieel taxatierapport. Buurman was het halfweg vorig jaar binnen 3 dagen kwijt voor 3,5 ton en dat was toen 10K boven vraagprijs.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:59 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Die kooi van jou raak je toch sowieso niet kwijt nu. 3,5 ton voor een tweekapper in LimburgVriend..... sorry.
Limburg sowiesoquote:Op zondag 15 maart 2020 12:59 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Die kooi van jou raak je toch sowieso niet kwijt nu. 3,5 ton voor een tweekapper in LimburgVriend..... sorry.
Nee. Zeker niet waar ik woon.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Limburg sowieso. Daar heb je al voor 2 ton een villa.
OMG RIP Vosss. Straks dakloosquote:Op zondag 15 maart 2020 12:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet als je al gekocht hebt en je eigen huis nog moet verkopen en dat niet als ontbindende voorwaarden opgenomen had in de koopakte!!!!
Met geluk. Voor 3,5 heb je een mooi vrijstaand ding met flink ruimte. Sorry man. Gaat niet lukken nu.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Komende week volgt officieel taxatierapport. Buurman was het halfweg vorig jaar binnen 3 dagen kwijt voor 3,5 ton en dat was toen 10K boven vraagprijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |