Ik hoor niks van Corona in Portugal.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:19 schreef ZwangerPetro het volgende:
Nieuw reisadvies Spanje
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 maart 2020 13:07 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
volgens mij klopt dat niet hoor.
er wordt nergens gezegd dat je perse binnen moet blijven.
zit zelf nog in praag.
komende dagen nog de medewerkers helpen met laptops en VPN opzetten zodat dat klaar s, en dan ga ik proberen terug te komen met de auto.
Dit was even wat ik doorkreegquote:Closed borders.
All shops closed besides food shops, drug stores, pet stores and gas stations.
Uni students (social related studies) will help in elderly homes and orphanages.
Visition prisons also suspended.
Small crimes will be punished more severely
Hoe was Turkije?quote:Op zondag 15 maart 2020 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren op Discovery was er de hele avond die tenenkrommende 'Visit Turkey' reclame![]()
Tenenkrommend.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:02 schreef Kyran het volgende:
Met dank aan @:Greys heb ik even Op1 van 28 februari 2020 teruggekeken.
Stukje vanaf ongeveer 7:30
https://www.npostart.nl/o(...)al&utm_source=tvblik
Zie hier de arrogantie en laksheid van onze overheid en met name Sjaak de Gouw toen er nog maar een paar besmettingen waren.
WHO had verdomme toen al advies gegeven om mensen die terugkomen uit besmette gebieden in quarantaine te houden, maar dhr. de Gouw had even zin om stout te zijn en zich niet aan deze richtlijnen te houden.
En dan vragen users zich hier af hoe het toch kan dat wij geen vertrouwen in het RIVM en de GGD hebben.
Heel fijn dank maakt echt heel inzichtelijkquote:Op zondag 15 maart 2020 13:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedoel je deze? Erg nuttig plaatje inderdaad.
Wat is je adres? Ik heb dorst.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:20 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Net geprept bij de slijterij... stel dat die dicht gaan
Ik ga tenminste lallend ten onder
quote:Op zondag 15 maart 2020 13:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wow, Groningen gisteren op "officieel" 4 besmettingen en nu 6 ziekenhuismedewerkers in 1 keer. Kun je nagaan hoe wijd het al verspreid is onder de bevolking.
De reis/vakantie gekte van mensen zal ik nu nooit kunnen begrijpen. Je zou van mensen met een dergelijk beroep toch echt wel meer gezond verstand en verantwoordingsgevoel mogen verwachten.quote:Een deel van hen heeft klachten gekregen nadat ze in een gebied zijn geweest waar het virus heerst. Die reizen vonden plaats voordat dat niet meer mocht van de ziekenhuisdirectie.
Achteraf is het mooi wonenquote:Op zondag 15 maart 2020 13:21 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Tenenkrommend.
Mooi ook, oma erbij aan tafel.
Die ja, die zo vlekkeloos is nagesynchroniseerdquote:
#Vindicatedquote:Op zondag 15 maart 2020 13:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wow, Groningen gisteren op "officieel" 4 besmettingen en nu 6 ziekenhuismedewerkers in 1 keer. Kun je nagaan hoe wijd het al verspreid is onder de bevolking.
nee jij wil desinfecterenquote:
Bedankt nog nooit gezienquote:Op zondag 15 maart 2020 13:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedoel je deze? Erg nuttig plaatje inderdaad.
Doen! Of hier posten waarom!!quote:Op zondag 15 maart 2020 13:22 schreef Za het volgende:
Mijn huisarts belt net, wij mogen niet meer naar buiten en met niemand contact.
Ik twijfel om een thread te openen.
een thread waarover? Een nieuw virus?quote:Op zondag 15 maart 2020 13:22 schreef Za het volgende:
Ik snap niet dat die nog niet in de OP gezet is door iemand.quote:
Gewoon doen. Sterkte!quote:Op zondag 15 maart 2020 13:22 schreef Za het volgende:
Ben je getest geweest?quote:Op zondag 15 maart 2020 13:22 schreef Za het volgende:
Leek een beetje op een gemiddeld Duits programma. Het is dat we de oorlog hebben gewonnen...quote:Op zondag 15 maart 2020 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ja, die zo vlekkeloos is nagesynchroniseerd
Op Ibiza was toch nog nietsquote:Op zondag 15 maart 2020 13:19 schreef ZwangerPetro het volgende:
Nieuw reisadvies Spanje
[ afbeelding ]
Dankjewel. Deze reeks gaat zo hard dat ik hem had gemist.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:17 schreef Kyran het volgende:
Ik weet niet of deze al gepost was, maar wel een hele fijne uitleg
https://www.washingtonpos(...)ld/corona-simulator/
Misschien kunnen we een apart subforum voor je openen?quote:Op zondag 15 maart 2020 13:22 schreef Za het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |