Jack Ma-Godquote:Op zondag 15 maart 2020 12:06 schreef Lafoy het volgende:
https://s.click.aliexpress.com/e/_dTVO2vp
Wtf je kunt dus gewoon Corona testkits kopen via AliExpress?? en als je er mondkapjes bij koopt extra korting
Had hier nog een paar literflessen Isopropanol staan die ik gebruik voor het reinigen van elektronica, printplaten, lenzen van camera, etc. Dat blijkt ook op die ontsmettingsdoekjes te zitten, prima tegen virussen. Wel handig om te hebben. Kost ook geen drol per fles (5 voor ¤14,95 had ik er destijds).quote:Op zondag 15 maart 2020 12:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik maak regelmatig mijn telefoon schoon, met alcohol.
Elke dag tegen de middag ben ik goed aangeschoten *hik
Je bent bepaald niet de enigequote:Op zondag 15 maart 2020 12:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hoewel off-topic:
Doet me denken aan "Dodenrit" van Drs. P.
Zal wel niet betrouwbaar zijn...quote:Op zondag 15 maart 2020 12:06 schreef Lafoy het volgende:
Wtf je kunt dus gewoon Corona testkits kopen via AliExpress?? en als je er mondkapjes bij koopt extra korting
Krijg je er een rol wc papier bij?quote:Op zondag 15 maart 2020 12:06 schreef Lafoy het volgende:
Neenee, ze werden allemaal uit de Troika geslingerd. Niemand haalde Omsk.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:06 schreef -river- het volgende:
[..]
Of juist kleine Pjotr wel omdat hij verbannen werd en door dieren op is gevoed in het bos.
Eén voordeel, met jou zijn de wolven een stuk langer zoet dan met kleine Pjotrquote:Op zondag 15 maart 2020 12:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Eeehmz….. ik heb ook 1 been een beetje korter. Ik mag toch hopen dat ik niet als eerste voor de wolven gegooid ga worden hier wel????![]()
!!!!
Als we zo doorgaan met nix doen wordt corona straks gewoon hollanditis genoemdquote:Op zondag 15 maart 2020 12:01 schreef Pvt.Webster het volgende:
Horeca moet ook gewoon dicht. Horecapersoneel voelt zich vaak bezwaard om ziek te melden weet ik uit eigen ervaring. Er moet per direct vervanging geregeld worden en je wilt je collega's niet laten vallen met een beetje keelpijn.
Veel blijven daarom met lichte klachten rondlopen. Niet echt verstandig.
Beetje restaurant heeft op drukke dagen in het weekend 15-20 man aan personeel rondlopen en rond de 1000 gasten.
Neen hoor, je blijft mijn favo userquote:Op zondag 15 maart 2020 12:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Eeehmz….. ik heb ook 1 been een beetje korter. Ik mag toch hopen dat ik niet als eerste voor de wolven gegooid ga worden hier wel????![]()
!!!!
Spoiler.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:04 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Nadeel is dat ze uiteindelijk het geen van allen haalden...
quote:Op zondag 15 maart 2020 12:07 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Neenee, ze werden allemaal uit de Troika geslingerd. Niemand haalde Omsk.
Jij hebt niet echt veel mee he?quote:Op zondag 15 maart 2020 12:07 schreef vosss het volgende:
[..]
!!!!
Misschien is de 0,03% de mensen die momenteel klachten hebben. Kan mij voorstellen dat het totale percentage inclusief mensen in de incubatietijd wel hoger ligt. Maar wil ook niet teveel speculeren hierover zonder kennis van zaken.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, die 0,03% komt bij mij ook niet erg 'betrouwbaar' over.
1% zou ik nog veel te laag vinden.
Mijn buurvrouw heeft een pompflesje gevuld met vodka en maakt voordat ze gaat winkelen het handvat van het winkelmandje ermee schoon. (Dit is geen grap)quote:Op zondag 15 maart 2020 12:07 schreef maily het volgende:
[..]
Je fietsstuur, autostuur/-dashboard, autodeurklinken .... sleutelbos!
Op FOK!.nl dus een betrouwbare bron.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:09 schreef riazop het volgende:
[..]
https://www.derstandard.a(...)men?responsive=false
Kreeg je wel een scheutje in je koffie?quote:Op zondag 15 maart 2020 12:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw heeft een pompflesje gevuld met vodka en maakt voordat ze gaat winkelen het handvat van het winkelmandje ermee schoon. (Dit is geen grap)
Ik ging gisteravond bij haar koffiedrinken en dan zit ze met een mondkapje op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |