Rot toch op. waarschijnk 1 geval en gelijk alles en iedereen doet dit.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:14 schreef maily het volgende:
Zorgmedewerkers worden gemeden en buitengesloten
[..]
Het is ook nooit goed he.. Eerst is iedereen te laks en als ze dan eindelijk voorzichtiger worden (al is het wellicht op de verkeerde manier) dan wordt er ook geklaagd.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:14 schreef maily het volgende:
[..]
V&D dicht?twitter:HidehoJacco twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 22:46:23Geen voetbal meer dus voor de verandering eens met mijn vrouw gepraat.
Blijkt ze ontslagen te zijn bij de V&D reageer retweet
Volgens mij is dat door enkelen hier al geopperd in deel #100 van deze topicreeks.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:13 schreef Sfancta het volgende:
Buj supermarkt hier voor je binnenkomt staat een tafeltje met alcohol, een rol papier en een prullenbak waarmee je je winkelkar handvat mee kan schoonmaken.
Toch aardig. Kun je je wat moed indrinken voordat je je tussen de vechtende hamstertokkies waagt.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:13 schreef Sfancta het volgende:
Buj supermarkt hier voor je binnenkomt staat een tafeltje met alcohol, een rol papier en een prullenbak waarmee je je winkelkar handvat mee kan schoonmaken.
Mwah, je kan natuurlijk zelf ook wel wat initiatief nemen als je in een risicogroep valt.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:15 schreef -river- het volgende:
[..]
Ziekelijk dit, nog even en we gaan een c uitdelen aan degene wie ziek is,
quote:Op zondag 15 maart 2020 12:15 schreef Nober het volgende:
V&D dicht?twitter:HidehoJacco twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 22:46:23Geen voetbal meer dus voor de verandering eens met mijn vrouw gepraat.
ook zo vertellen aan de arts. Dan krijg je de test zeker weten!quote:Op zondag 15 maart 2020 12:16 schreef kree het volgende:
Ik overweeg om me toch maar te laten testen. Denk zelf is gewoon verkouden zijn weer. Maarja mss moet ik het op papier hebben hoe en wat. Ben we; om risico Brabant geweest nl.
Ooit zullen zij worden geeerd als de brandweermannen van 911.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:14 schreef maily het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2020 12:15 schreef Nober het volgende:
Mijn moeder, 80, woont alleen.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:13 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Net als in China wonen ook in Nederland eenzame ouderen.
Het zou mij niets verbazen als men ook in NL een paar vereenzaamde mensen dood in hun woning gaat vinden.
Ik dacht dat jij hier niet meer mocht posten...quote:Op zondag 15 maart 2020 12:16 schreef kree het volgende:
Ik overweeg om me toch maar te laten testen. Denk zelf is gewoon verkouden zijn weer. Maarja mss moet ik het op papier hebben hoe en wat. Ben we; om risico Brabant geweest nl.
Hier al alle versproducten en brood plus wc papier op voor 12 uur derde dag op rij.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Supermarkt ging hier om 12:00 open, reed er 11:35 langs en er stond al een lange rij
1200 wat is dat voor pauper dorp.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Supermarkt ging hier om 12:00 open, reed er 11:35 langs en er stond al een lange rij
Geen aanval op jou hoor @maily Begrijp mij niet verkeerd.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:14 schreef maily het volgende:
[..]
Echt niet normaal meer.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:14 schreef maily het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zitten de vriezers en kasten toch vol.. Of eten mensen ineens ook 3x zoveel?quote:Op zondag 15 maart 2020 12:18 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Hier al alle versproducten en brood plus wc papier op voor 12 uur derde dag op rij.
Een vetlaag voor de winter aanleggen!quote:Op zondag 15 maart 2020 12:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zitten de vriezers en kasten toch vol.. Of eten mensen ineens ook 3x zoveel?
Een subtiele grap is dat, snap je hem niet?quote:Op zondag 15 maart 2020 12:15 schreef Nober het volgende:
Daarna kunnen ze dingen onder het bed gaan leggen natuurlijk.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zitten de vriezers en kasten toch vol.. Of eten mensen ineens ook 3x zoveel?
En daar is maar één supermarkt!?quote:Op zondag 15 maart 2020 12:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon de grootste stad van Overijssel
Niet vervelend bedoeld maar wat is je bron?quote:Op zondag 15 maart 2020 12:11 schreef riazop het volgende:
In Maastricht beginnen nu winkels op eigen initiatief te sluiten
socmed
je ging toch niet meer posten?quote:Op zondag 15 maart 2020 12:16 schreef kree het volgende:
Brood en verse dingen?quote:Op zondag 15 maart 2020 12:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarna kunnen ze dingen onder het bed gaan leggen natuurlijk.
Je moet wat als je in quarantaine zit.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |