Ik dacht dat jij hier niet meer mocht posten...quote:Op zondag 15 maart 2020 12:16 schreef kree het volgende:
Ik overweeg om me toch maar te laten testen. Denk zelf is gewoon verkouden zijn weer. Maarja mss moet ik het op papier hebben hoe en wat. Ben we; om risico Brabant geweest nl.
Hier al alle versproducten en brood plus wc papier op voor 12 uur derde dag op rij.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Supermarkt ging hier om 12:00 open, reed er 11:35 langs en er stond al een lange rij
1200 wat is dat voor pauper dorp.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Supermarkt ging hier om 12:00 open, reed er 11:35 langs en er stond al een lange rij
Geen aanval op jou hoor @maily Begrijp mij niet verkeerd.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:14 schreef maily het volgende:
Zorgmedewerkers worden gemeden en buitengesloten
[..]
Echt niet normaal meer.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:14 schreef maily het volgende:
Zorgmedewerkers worden gemeden en buitengesloten
[..]
Op een gegeven moment zitten de vriezers en kasten toch vol.. Of eten mensen ineens ook 3x zoveel?quote:Op zondag 15 maart 2020 12:18 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Hier al alle versproducten en brood plus wc papier op voor 12 uur derde dag op rij.
Een vetlaag voor de winter aanleggen!quote:Op zondag 15 maart 2020 12:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zitten de vriezers en kasten toch vol.. Of eten mensen ineens ook 3x zoveel?
Een subtiele grap is dat, snap je hem niet?quote:Op zondag 15 maart 2020 12:15 schreef Nober het volgende:
V&D dicht?twitter:HidehoJacco twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 22:46:23Geen voetbal meer dus voor de verandering eens met mijn vrouw gepraat.
Blijkt ze ontslagen te zijn bij de V&D reageer retweet
Daarna kunnen ze dingen onder het bed gaan leggen natuurlijk.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zitten de vriezers en kasten toch vol.. Of eten mensen ineens ook 3x zoveel?
En daar is maar één supermarkt!?quote:Op zondag 15 maart 2020 12:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon de grootste stad van Overijssel
Niet vervelend bedoeld maar wat is je bron?quote:Op zondag 15 maart 2020 12:11 schreef riazop het volgende:
In Maastricht beginnen nu winkels op eigen initiatief te sluiten
socmed
je ging toch niet meer posten?quote:Op zondag 15 maart 2020 12:16 schreef kree het volgende:
Ik overweeg om me toch maar te laten testen. Denk zelf is gewoon verkouden zijn weer. Maarja mss moet ik het op papier hebben hoe en wat. Ben we; om risico Brabant geweest nl.
Brood en verse dingen?quote:Op zondag 15 maart 2020 12:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarna kunnen ze dingen onder het bed gaan leggen natuurlijk.
Je moet wat als je in quarantaine zit.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zijn in lockdownquote:Op zondag 15 maart 2020 12:15 schreef Nober het volgende:
V&D dicht?twitter:HidehoJacco twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 22:46:23Geen voetbal meer dus voor de verandering eens met mijn vrouw gepraat.
Komt door de regeriomg mijn beste makker.... die slaan ineens beetje op hol nl toevallig net na weer bericht vanuit de us.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:15 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Rot toch op. waarschijnk 1 geval en gelijk alles en iedereen doet dit.
Ik vind hem heel slecht want V&D is een onlinewinkel met -jawel- echte mensen die daar werken.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een subtiele grap is dat, snap je hem niet?
Ik vind dat jouw posts altijd informatief zijn hier en helder. Thanks!quote:Op zondag 15 maart 2020 12:15 schreef Za het volgende:
[..]
In China werden alleen maar mensen getest die dubbele longontsteking hadden. Dat is die weergave van 80.000 daar.
Het werkelijk aantal besmettingen volgens hen was een veelvoud, misschien honderd keer zoveel werd ooit gezegd bij een persconferentie.
Met 3000 doden is het virus dan minder dodelijk dan de officiële cijfers doen vermoeden.
De China persco waar ik aan refereer staat nog online.
De test is niet wanneer jij zin hebt ofzo hequote:Op zondag 15 maart 2020 12:16 schreef kree het volgende:
Nee, maar zit 1 keer aan je gezicht en bingo. Goeie voorlichting geef jijquote:
Denk je? Ik niet namelijk. Als er al tijd is nu?quote:Op zondag 15 maart 2020 12:17 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ook zo vertellen aan de arts. Dan krijg je de test zeker weten!
Succes daarmee.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:16 schreef kree het volgende:
Handen schoonmaken voor je supermarkt in gaat en eruit.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Volgens mij is dat door enkelen hier al geopperd in deel #100 van deze topicreeks.
Vreemd dat dat nog steeds niet overal standaard is... Je loopt met een karretje of mandje dat door honderden anderen is gebruikt diezelfde dagen, terwijl het virus tot 3 dagen kan overleven op kunststof oppervlakken.
quote:Op zondag 15 maart 2020 11:48 schreef iBenny het volgende:
6000 besmettingen...
https://www.rtlnieuws.nl/(...)smet-met-coronaviurs
Hij is niet bekend met die britse ''super verspreider' die zelf nagenoeg geen klachten had?quote:De Gouw schrijft dat er een rechtstreeks verband is tussen de ernst van de klachten en de mate van verspreiding. Hoe milder de klachten, des te minder verspreiding.
We hebben hier een Jan Linders, die niet zo goed draait. Daar zijn geen lege schappen.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooh nee, veel meer. Maar reed langs maar één.
Dronken mensen worden aan de poort geweerd.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:16 schreef kree het volgende:
Nu al, die reageren wel erg rap op de ontwikkelingen.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:21 schreef Silverdigger2 het volgende:
jahoor mensen de winkels gaan sluiten
V&D is al dicht
Gister ja. Wel minder doden, 'slechts' 175 om 250 dag ervoor.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:21 schreef skysherrif het volgende:
Zijn er vandaag 3500 nieuwe casis in italie?
Waar? Rij ik er even naar toe😂quote:Op zondag 15 maart 2020 12:23 schreef Gia het volgende:
[..]
We hebben hier een Jan Linders, die niet zo goed draait. Daar zijn geen lege schappen.
Maar mensen zijn gewoontedieren, altijd naar dezelfde winkel.
Collega van mij z'n vader is in Noord-Italië geweest ongeveer een maand geleden, kreeg enorme koorts en hoesten en alles.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:21 schreef marsan het volgende:
[..]
De test is niet wanneer jij zin hebt ofzo he
Afgaande op de ziekenhuis aantallen (voor zover die bekend zijn gemaakt) moeten het er veel meer zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:49 schreef Newone82 het volgende:
“Zo’n 6000 mensen hebben Corona virus in Nederland.”
Whaaat?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)smet-met-coronaviurs
Bron?quote:Op zondag 15 maart 2020 12:15 schreef Nober het volgende:
Jawel hoor mag ik gewoon. Heb wel een beetje met mods afgesproken om dingen niet tever te laten gaan hoe oneens ik het ook ben of niet. ,maar wil niet echt drama maken zelf ook.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij hier niet meer mocht posten...
Handen wassen als je je de post, folders, pakketjes opgeruimd hebt.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar zit 1 keer aan je gezicht en bingo. Goeie voorlichting geef jij.
Suriname, 1 besmetting. Legio EU landen <50 besmettingen. NL, over de 1000 : let's party met 99 man.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Terwijl andere landen bij 500 al in c complete lockdown gingen modderen wij hier lekker door.
1000?quote:Op zondag 15 maart 2020 12:25 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Suriname, 1 besmetting. Legio EU landen <50 besmettingen. NL, over de 1000 : let's party met 99 man.
Indeed. Bizarre uitspraken steeds van die man.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alsof het aan die mensen ligt. Ze worden niet getest, het is niet dat ze zich niet laten testen.
Wat mij betreft komen ze vanmiddag langs om mij te testen, weet ik direct waar ik aan toe ben.
Leuk die verzonnen verhalen.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Collega van mij z'n vader is in Noord-Italië geweest ongeveer een maand geleden, kreeg enorme koorts en hoesten en alles.
Werd niet getest want "was een gewone griep."
Kom serieus iedere dag onzin tegen uit de mond van deze gastquote:Op zondag 15 maart 2020 12:23 schreef SunZomer het volgende:
[..]
[..]
Hij is niet bekend met die britse ''super verspreider' die zelf nagenoeg geen klachten had?
Wat een grap, deze man.
twitter:thiessenmark twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 17:41:09Nederland op woensdag: WAAROM DOET DE OVERHEID NIKS!!!
Nederland op donderdag: WAAROM GAAN DE SCHOLEN GVD NIET DICHT RUTTE!!!
Nederland op zaterdag: Oh de zon schijnt, snel wat vrienden bellen en lekker terrasje pakken in de stad!
Stelletje idioten. reageer retweet
Neem een lekker grog of Jägermeisterquote:Op zondag 15 maart 2020 12:16 schreef kree het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |