Met onze laksigheid gaat het makkelijk tegen de 50.000 aanlopen.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
6000 die het hebben of hebben gehad. Voor zo'n dichtbevolkt land met 17 miljoen mensen vind ik dat nog erg meevallen.
Condooms.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:50 schreef Sfancta het volgende:
Zijn er nog bepaalde nonfood dingen belangrijk om te kopen voordat alles sluit binnen nu en dag of twee?
Er zijn simpelweg niet genoeg testen.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan blijf ik binnen. En als ik niks heb is het gewoon een verkoudheid en kan ik eventueel weer aan het werk. Heb ik ook bewijs tegenover bezorgde collega's dat ik ben getest.
Je hebt gelijkquote:Op zondag 15 maart 2020 11:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, niet waarvan het bekend is, dat zegt dat artikel juist.
Ja, hoeven opa en oma enkel maar even een paar weken op de IC te loggenquote:Op zondag 15 maart 2020 11:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Over het algemeen, uitzonderingen daargelaten, zijn grootouders van basisschoolkinderen tussen de 50 en 70. De sterftegevallen liggen toch in de hogere leeftijden.
Niks mis met opa en oma voor de kinderen.
En dan wil je over een week weer een test, want dan ben je met veel meer mensen in aanraking gekomen en is de kans groter dat je het hebt. En twee weken later weer. En zo herhalen tot je een keer positief test. Iedereen moet gewoon binnen blijven en het aantal (positieve) testen is niet relevant. Er is een relevant getal en dat is het aantal IC bedden.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan blijf ik binnen. En als ik niks heb is het gewoon een verkoudheid en kan ik eventueel weer aan het werk. Heb ik ook bewijs tegenover bezorgde collega's dat ik ben getest.
Er gaan heel veel geruchten en er is veel onrust, maar je kunt maar beter niet alles geloven wat er wordt gezegd.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:53 schreef Sfancta het volgende:
Mijn vrouw werkt in de ouderenzorg, en daar gaan al geruchten dat de zomervakanties worden ingetrokken.
Nee, op basis van wiskundige berekeningen. Staat in het artikel.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2020 11:54 schreef riazop het volgende:
Oostenrijk verbiedt samenkomsten van meer dan 4 personen
wie is ons? Daar ben je zelf toch ook bijquote:Op zondag 15 maart 2020 11:53 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Met onze laksigheid gaat het makkelijk tegen de 50.000 aanlopen.
Ja dat weet ik en is begrijpelijk.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er zijn simpelweg niet genoeg testen.
Dus laten we ook alleen mensen testen waarbij het nodig is.
Je zal een gezin van 5 hebben.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:54 schreef riazop het volgende:
Oostenrijk verbiedt samenkomsten van meer dan 4 personen
Via AD. Eindelijk eens wat maatregelen.quote:De Zeeuwse gemeente Sluis heeft na spoedberaad met de Middenstands Vereniging Sluis besloten dat alle winkels en horecabedrijven in de grensplaats vandaag gesloten blijven. Dat is volgens de ondernemers en burgemeester Marga Vermue nodig, omdat gisteren her en der "chaotische taferelen" ontstonden door de enorme toeloop van Belgen. In België zijn alle café's en restaurants al gesloten vanwege het coronavirus.
Paperclips?quote:Op zondag 15 maart 2020 11:50 schreef Sfancta het volgende:
Zijn er nog bepaalde nonfood dingen belangrijk om te kopen voordat alles sluit binnen nu en dag of twee?
Dat werkt niet, ouders gaan hun kinderen om angst gewoon thuishouden. Dat zag je vorige week in Brabant al. Vrijdag kwam ongeveer de helft naar school.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:52 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik ben wel mee eens om de scholen niet te sluiten en daarmee een geleidelijker spreiding op gang te zetten
Gewoon niet samen naar de TV kijkenquote:Op zondag 15 maart 2020 11:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
bron
dat wordt een gedoe in sommige gezinnen
https://www.derstandard.a(...)men?responsive=falsequote:Op zondag 15 maart 2020 11:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
bron
dat wordt een gedoe in sommige gezinnen
Nu al? Jeetje .... nou de rest van Zeeland/Brabant nog ....quote:Op zondag 15 maart 2020 11:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Via AD. Eindelijk eens wat maatregelen.
Hoezo verbaast je dit?quote:Op zondag 15 maart 2020 11:49 schreef Newone82 het volgende:
“Zo’n 6000 mensen hebben Corona virus in Nederland.”
Whaaat?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)smet-met-coronaviurs
Ik blijf thuis. Alleen 1/2 keer in de week boodschappen doen.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie is ons? Daar ben je zelf toch ook bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |