Niemand die jou wat brengt tjonge jonge, nou dan kom ik wel wat brengen..quote:Op zondag 15 maart 2020 12:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja want ik heb nog steeds geen ontbijt op bed gehad
twitter:wens8219 twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 21:19:10Ik zit al een half uur te bulderen van het lachen. Geluid aan🔊 https://t.co/ppEWUvtinB reageer retweet
tegen de tijd dat je inn zeelandbent is het late lunchquote:Op zondag 15 maart 2020 12:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niemand die jou wat brengt tjonge jonge, nou dan kom ik wel wat brengen..
Heeft u nog een voorkeur wat voor ontbijt?
Bijna alweer avond etenquote:Op zondag 15 maart 2020 12:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
tegen de tijd dat je inn zeelandbent is het late lunch
nouja dan eet hij in elk geval ietsquote:
Beschuit met kaas, gebakken eitje, koffie en jus dorange?quote:Op zondag 15 maart 2020 12:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niemand die jou wat brengt tjonge jonge, nou dan kom ik wel wat brengen..
Heeft u nog een voorkeur wat voor ontbijt?
Ik stem voor!quote:Op zondag 15 maart 2020 12:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja of ze gaan lekker twitteren facebooken telefoneren whatever
gas water licht tijdens die periode gratis
geen vaste lasten in elk geval
ik ookquote:
niks mis meequote:Op zondag 15 maart 2020 12:26 schreef skysherrif het volgende:
dat waren ineens veel punten voor nizno
kloptquote:
Ik zou voor de kippenpoot gaan.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:32 schreef Nizno het volgende:
oke vraagje, eet ik vanavond ene kippenpoot of sparrib bij mn gebakken aardappeltjes?
Spareribquote:Op zondag 15 maart 2020 12:32 schreef Nizno het volgende:
oke vraagje, eet ik vanavond ene kippenpoot of sparrib bij mn gebakken aardappeltjes?
Komt voor elkaar, ik doe wel zo'n serveerster pakje aanquote:Op zondag 15 maart 2020 12:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Beschuit met kaas, gebakken eitje, koffie en jus dorange?
Maar je mag ook wel jezelf serveren hoor
hele kipquote:Op zondag 15 maart 2020 12:32 schreef Nizno het volgende:
mooi dan weet ik wat ik eet straks.quote:
euh zie ik er uit als dude?quote:Op zondag 15 maart 2020 12:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Allebei gewoon kippenpoot en sparerib
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |