bitch bistuquote:
O, die heb ik nog niet gezien. Ik vond deze al kostelijkquote:Op zondag 15 maart 2020 12:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hebt ook nog een lange versie ervan waar hij ook nog ff langs wat collega's rijdt en vraagt of ze denken of het wc-papier opraakt, die ook onmiddellijk in de lach schieten.
Doe maar, misschien zak je dan nog verder naar benedenquote:Op zondag 15 maart 2020 12:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
kijk uit anders delete ik steeds al jouw posts
quote:Op zondag 15 maart 2020 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe maar, misschien zak je dan nog verder naar beneden
Omdat niet iedereen thuis hoeft te blijven tochquote:Op zondag 15 maart 2020 11:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja snap niet dat mensen nog zoveel dingen doen
Bij ons was het totaaaaaaal niet druk ondans het mooie weer overdsg. En bijna alles wat er zat was belg haha
punktquote:Op zondag 15 maart 2020 12:05 schreef Dotteke het volgende:
Dat was verdorie bijna een puntje voor Niz
We gaan het horen zo, ben benieuwd.quote:
Ja maar je kan ook bij jezelf nadenken en begrijpen dat het beter is voor iedereendatje thuis bljiftquote:Op zondag 15 maart 2020 12:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen thuis hoeft te blijven toch
Oh die gingen daar massaal allemaal heen
Snap wel wat je bedoelt hoor, maar hier is ook nog niet zo erg als in het midden/zuiden van het land..quote:Op zondag 15 maart 2020 12:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja maar je kan ook bij jezelf nadenken en begrijpen dat het beter is voor iedereendatje thuis bljift
Nu besef ik trouwen dat ik hiermee ook jou bedoel oeps![]()
Gezellig allemaal thuis blijven en op FOK zittenquote:Op zondag 15 maart 2020 12:08 schreef Nizno het volgende:
gewoon alles in lockdown
maar dan ook geen huur tijdens de lockdown en alles zodat de ondernemers nog wel kunnen leven
Nee nog nietquote:Op zondag 15 maart 2020 12:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Snap wel wat je bedoelt hoor, maar hier is ook nog niet zo erg als in het midden/zuiden van het land..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik stuurde die foto van de week naar een chick die ook non stop kan eten en zij al dat wij dat waren XDquote:
quote:Op zondag 15 maart 2020 12:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik stuurde die foto van de week naar een chick die ook non stop kan eten en zij al dat wij dat waren XD
ja of ze gaan lekker twitteren facebooken telefoneren whateverquote:Op zondag 15 maart 2020 12:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gezellig allemaal thuis blijven en op FOK zitten
quote:Op zondag 15 maart 2020 12:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee nog nietdus dat moet je ook voorkomen
Nou dan blijf ik vanaf vandaag binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh dat mag dan wel weer![]()
Ja want ik heb nog steeds geen ontbijt op bed gehadquote:Op zondag 15 maart 2020 12:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dan blijf ik vanaf vandaag binnen![]()
Oh dat mag dan wel weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:SimoneWeimans twitterde op zondag 15-03-2020 om 12:07:28Deze zondag vanaf 12 uur elk uur een NOS Journaal op NPO1 ivm #Coronavirusnl reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |