Dat is uitstekend gedocumenteerd ja.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb jij zicht op wat er gebeurt in andere EU landen ? Vooral wat zo'n lockdown inhoudt, wat de regels voor de supermarkt zijn etc?
Der Standard is een prima, landelijke, krant.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:52 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Waar vinden jullie goede info over Oostenrijk?
https://www.derstandard.at/ Die lees ik meestal.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:52 schreef Dunckie het volgende:
[..]
heb ik een bron over gepost in deze reeks, een expert zei datquote:Op zondag 15 maart 2020 10:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor stemmingmakerij. Doe even normaal zeg.
Soms komt wel eens wat voorbij in Tagesspiegel, ik weet geen Oostenrijkse kranten die relevant zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:52 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Is er nog geen "Creatief met pleepapier en closetrollen" topic in COR? We moeten iets te knutselen hebben in lockdown!quote:Op zondag 15 maart 2020 10:48 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
mss ideetje voor een topicje in CRE?
quote:Op zondag 15 maart 2020 10:43 schreef heywoodu het volgende:
Deze maand, COR op 1
nr / aantal posts / forum
01 63527 Corona COVID-19 forum
02 61059 Onzin voor je leven!
03 18785 Voetbal
04 17653 Eurovisie Songfestival
05 16859 40+ - the Reboot!
06 14135 General Chat
07 10238 Nieuws & Achtergronden
08 10046 Klaagbaak
09 08240 Relaties & Psychologie
10 07620 Televisie
Supermarkten zullen altijd open blijven, levensbehoefte nummer 1! Andere EU landen treffen nu vergaande maatregelen, alle onnodige zaken dicht, grenzen dicht, geen onnodig vliegverkeer meer om mensen maar te ontmoedigen er schijt aan te hebben. Hebben wij hard nodig hier.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb jij zicht op wat er gebeurt in andere EU landen ? Vooral wat zo'n lockdown inhoudt, wat de regels voor de supermarkt zijn etc?
Knutselen met Greysquote:Op zondag 15 maart 2020 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Is er nog geen "Creatief met pleepapier en closetrollen" topic in COR? We moeten iets te knutselen hebben in lockdown!
(closetrollen is een leuk woord zie ik eigenlijk nu pasclose-trollen)
Ja ja ik geef mezelf een note voor SC.
Verwachten ze vandaag uberhaupt nog een persco?quote:Op zondag 15 maart 2020 10:55 schreef Confetti het volgende:
Het is opvallend stil over het aantal patienten op de intensive care.
Vind het wel een mooie taal... Als ze het spreken vaak begrijpelijker dan een Belg die Vlaams spreektquote:Op zondag 15 maart 2020 10:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Afrikaans is maar een vreemde taal.
Lijkt me wel, na het overleg over de scholen.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:56 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Verwachten ze vandaag uberhaupt nog een persco?
Krijgt supermarktpersoneel extra bescherming of hebben die pech dat er dagelijks 2000 klanten naar binnen lopen met daardoor een groot riciso op besmetting.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Supermarkten zullen altijd open blijven, levensbehoefte nummer 1! Andere EU landen treffen nu vergaande maatregelen, alle onnodige zaken dicht, grenzen dicht, geen onnodig vliegverkeer meer om mensen maar te ontmoedigen er schijt aan te hebben. Hebben wij hard nodig hier.
Als je het specifiek "griepvirus" bedoelt niet, maar in andere gevallen hebben we van genoeg virussen gewonnen, bijv. de pokken.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:53 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Zover ik weet hebben we toch nog nooit bewust een griepvirus uitgeroeid, of kan dat bij specifieke varianten wel?
Hier in ieder geval dat niet essentiėle zaken gesloten zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Wees een beetje mild voor jezelf, je hebt het al druk genoeg hier.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Is er nog geen "Creatief met pleepapier en closetrollen" topic in COR? We moeten iets te knutselen hebben in lockdown!
(closetrollen is een leuk woord zie ik eigenlijk nu pasclose-trollen)
Ja ja ik geef mezelf een note voor SC.
Eind van de middag zit iedereen voor de buisquote:Op zondag 15 maart 2020 10:56 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Verwachten ze vandaag uberhaupt nog een persco?
Het is gewoon een taal van een Nederlander die dronken is natuurlijk.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:57 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Vind het wel een mooie taal... Als ze het spreken vaak begrijpelijker dan een Belg die Vlaams spreekt
vragen op social media?quote:Op zondag 15 maart 2020 10:55 schreef HulkHeld het volgende:
KLM niet te bereiken ivm cancellen/omboeken vluchten. Iemand een idee of je vouchers over meerdere boekingen kan verspreiden ofdat je deze maar 1x kan gebruiken?
of alle supermarkten open blijven waag ik me te betwijfelen trouwens. Een deel zal ongetwijfeld sluiten als er een besmettingshaard onder het personeel is bijvoorbeeld.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Supermarkten zullen altijd open blijven, levensbehoefte nummer 1! Andere EU landen treffen nu vergaande maatregelen, alle onnodige zaken dicht, grenzen dicht, geen onnodig vliegverkeer meer om mensen maar te ontmoedigen er schijt aan te hebben. Hebben wij hard nodig hier.
Afhankelijk van de duur vd mogelijke sluiting is mijn vriendin dan 5 wekem vrij😲quote:Op zondag 15 maart 2020 10:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lijkt me wel, na het overleg over de scholen.
Uiteraard.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
of alle supermarkten open blijven waag ik me te betwijfelen trouwens. Een deel zal ongetwijfeld sluiten als er een besmettingshaard onder het personeel is bijvoorbeeld.
Hier dragen ze al handschoenen en geen cash meer. Veel meer dan dat kun je denk ik niet doen voor ze.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Krijgt supermarktpersoneel extra bescherming of hebben die pech dat er dagelijks 2000 klanten naar binnen lopen met daardoor een groot riciso op besmetting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |