Ik vind hem niet sympathieker overkomen door interview. Steeds aanhalen dat de liefde er nog is. Begroeten elkaar met een kus nog even en dan is ze weer bij hemquote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik moet jou terug...![]()
Als Leontine voet bij stuk gaat houden en nee blijft zeggen, maakt die haar straks helemaal kapot. Doodeng zo’n kerel met een missie.
Tja, dat zou dan volledig haar keuze zijn.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 13:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik vind hem niet sympathieker overkomen door interview. Steeds aanhalen dat de liefde er nog is. Begroeten elkaar met een kus nog even en dan is ze weer bij hem
hangt er misschien vanaf hoeveel geld er mee gemoeid isquote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:23 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik geloof alleen niet dat een weldenkende vrouw zich publiekelijk zo laat vernederen voor een stunt. Wellicht naïef.
Ik zeg ook nergens dat ze hem voor de bus moet gooien. Prima inderdaad dat ze dat niet doet. Maar dat gedweep was weer het andere uiterste.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 09:21 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ging het al langer niet goed en was dit het moment dat de geest uit de fles kwam, 100% zeker dat leontien op de hoogte was van de affaires.
Het is juist bewonderenswaardig dat ze probeert om goed om te gaan met de vader van haar kinderen en hem niet voor de bus gooit.
Dat vind ik ook vrienden Oke moet kunnen maar dat hartjes gedoe vind ik dom. Hij heeft ook haar te kakken gezet.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 17:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat ze hem voor de bus moet gooien. Prima inderdaad dat ze dat niet doet. Maar dat gedweep was weer het andere uiterste.
Dan liegt hij weer dusquote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:14 schreef Dazalbest het volgende:
Marco ontkent Maan lees ik bij Everttt dus hoeven vanavond al niet te kijken...... vertik het ook dat soort onzin aan het idee van kijkcijfers te helpen![]()
Een gerucht in Hilversum. Henny Huisman begon er ook weer over later.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:33 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Ja maar hij zal er vast gemeend bij huilen![]()
Waar komt het Maan verhaal eigenlijk vandaan?
Maan is nogal aardig bezig zegt men in hilversum en borsato was een de velen waarmee ze bezig was.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een gerucht in Hilversum. Henny Huisman begon er ook weer over later.
Ze ziet er echt vreemd uit. Iets te veel botox ingespoten gekregen denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |