Nou het is sowieso natuurlijk al zo dat hij wel een enorme groep 'fans' heeft. Fans als in dames die graag naar zijn concerten gaan. Dat zijn er honderdduizenden over de afgelopen 30 jaar. Hij ziet er niet ondergemiddeld uit denk ik dus dan is het sowieso al wel vrij logisch dat je statistisch gezien duizenden vrouwen hem best interessant vinden. Beetje het effect dat als je als enige man met 50 dames gaat werken dat de kans dan wat groter is dat je bij een dame opvalt dan als je een van de vele mannen bent.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 09:01 schreef Scorpie het volgende:
Voor de dames onder jullie, is die Borsato nou zo'n romanticus, ziet hij er goed uit etc? Want ik begrijp niet hoe hij al die vooral jongere dames aan zijn sateprikker heeft weten te rijgen.
Wat maakt Marco zo woest aantrekkelijk?
Precies. Dank u.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:55 schreef roninho het volgende:
[..]
Nou het is sowieso natuurlijk al zo dat hij wel een enorme groep 'fans' heeft. Fans als in dames die graag naar zijn concerten gaan. Dat zijn er honderdduizenden over de afgelopen 30 jaar. Hij ziet er niet ondergemiddeld uit denk ik dus dan is het sowieso al wel vrij logisch dat je statistisch gezien duizenden vrouwen hem best interessant vinden. Beetje het effect dat als je als enige man met 50 dames gaat werken dat de kans dan wat groter is dat je bij een dame opvalt dan als je een van de vele mannen bent.
En dan speelt bij Marco natuurlijk mee dat hij BN-er is. Dat zal ook zeker een stimulerend effect hebben op een aantal dames.
Dit zal dan nog versterkt worden dat er om hem en zijn muziek een bepaald beeld is gecreëerd wat denk ik ook veel dames aanspreekt. En met zijn vreemdgaangedrag het mij niet onlogisch in de oren klinkt dat Marco er een ster in is om 1 op 1 zo'n dame het gevoel te geven alsof die sfeer & nummers voor haar bedoeld zijn. En als zo'n dame dan ook nog zo'n gezellig avondje uit heeft met vriendinnen, ver van huis, drankje op en nu is Marco ook nog zo lief voor haar .... ETc. etc.
Ik vermoed dat-ie een charmeur is. Smooth talking his way into the panties of Iris HonT.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:02 schreef vencodark het volgende:
Ik heb geen enkel gevoel ofzo voor Marco Borsato’s uiterlijk.Ik vind hem gewoon middelmatig ofzo? Niet knap of lelijk of afzichtelijk.
Gewoon totaal nietszeggend en onopvallend.
Dat er vrouwen wel op vallen kan ik wel inkomen want zoals gezegd: niet afzichtelijk en iedereen valt op wat anders maar ik heb er zelf niets mee.
Italiaanse charmes lijkt mij, ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 10:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vermoed dat-ie een charmeur is. Smooth talking his way into the panties of Iris HonT.
Dat lijkt mij stug. Die woont in een klein plaatsje aan de andere kant van De Afsluitdijk, op een plek die je zelfs met een Tomtom niet kunt vinden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Misschien teveel opgetrokken met Hans van der Togt.
Hij zou toch weer terugkeren naar Amsterdamquote:Op woensdag 12 augustus 2020 14:28 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat lijkt mij stug. Die woont in een klein plaatsje aan de andere kant van De Afsluitdijk, op een plek die je zelfs met een Tomtom niet kunt vinden.
Ja, ik!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:54 schreef tesssssssss het volgende:
Is er ook nog iemand waarmee Marco niet is vreemd gegaan?
+1 .. Godzijdank, echt kokhalsneigingen krijg ik van het idee alleen al over in bed liggen met die zwetende, verlepte zeikerd.quote:
Stel je niet aan als je kon zingen lag je lepeltjequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:06 schreef Andromache het volgende:
[..]
+1 .. Godzijdank, echt kokhalsneigingen krijg ik van het idee alleen al over in bed liggen met die zwetende, verlepte zeikerd.
Net als die wijven bij Ewbankquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Stel je niet aan als je kon zingen lag je lepeltje
Same.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:06 schreef Andromache het volgende:
[..]
+1 .. Godzijdank, echt kokhalsneigingen krijg ik van het idee alleen al over in bed liggen met die zwetende, verlepte zeikerd.
Dit. Waarschijnlijk gaan die vrouwen erin mee om met hem te neuken vanwege de kick dat hij beroemd is. Als hij een pizzabakker was geweest had niemand hem zien staan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:06 schreef Andromache het volgende:
[..]
Hij zal vast een goede vader zijn, familieman en handig met kinderen. Dat is geen spel.quote:Op zondag 16 augustus 2020 02:30 schreef Za het volgende:
Ik vind jullie vrij negatief over ons Marco.
Vroeger heb ik weleens de voice kids gezien, en daarin was hij supercute met die kindertjes, snel ontroerd en lief.
Misschien spel, maar dan nog, hij deed dat heel innemend.
Zo wint hij misschien ook vrouwen voor zich, vast wel.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:11 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit woest aantrekkelijk gevonden en dan ben ik dus echt wel fan van zijn muziek. Ben vanaf 2001 al naar tientallen concerten geweest en ben zelfs lid van de fanclubmaar nee, ik zou hem niet doen. Nu al helemaal niet meer, nu ik weet dat hij een smerige vreemdganger is.
Ha ha haquote:
Jij vindt wel vaker narcisten 'innemend'.quote:Op zondag 16 augustus 2020 02:30 schreef Za het volgende:
Ik vind jullie vrij negatief over ons Marco.
Vroeger heb ik weleens de voice kids gezien, en daarin was hij supercute met die kindertjes, snel ontroerd en lief.
Misschien spel, maar dan nog, hij deed dat heel innemend.
Zo wint hij misschien ook vrouwen voor zich, vast wel.
kijk dan die over brabant van guus meeuwis ook even. die is geniaal.quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:17 schreef Pippi het volgende:
[..]
Ha ha hadie analyse van het lied De waarheid:
"Als ik jou verlaat vint de apocalyps plaats". "Daar kom jij niet meer overheen".
Zijn (Marco) grootste zorgen zijn niet hoe wordt je opgevangen maar hoe vertel ik het, hoe kom ik ermee weg".
Etc etc
Geweldig dit!
En kijk dan meteen de rest want de Snijtafel is geweldig.quote:Op maandag 17 augustus 2020 09:07 schreef manny het volgende:
[..]
kijk dan die over brabant van guus meeuwis ook even. die is geniaal.
Hebben we het over Dotan?quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jij vindt wel vaker narcisten 'innemend'.
Nee, Jesse van 90Days.quote:
"Zij hooooort *snikje* bij mijijijijij."quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:09 schreef DKUp het volgende:
Geld, bekendheid, macht en zijn acteerkunsten.
Gevoelige liedjes helpen ook vaak![]()
zeker! in den beginne de liedjes en later meer politiek / tv.quote:Op maandag 17 augustus 2020 09:26 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
En kijk dan meteen de rest want de Snijtafel is geweldig.
Interessante vergelijking.quote:
Vrij intens totdat je geen nut meer voor hem hebt, vermoed ik.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:45 schreef Za het volgende:
[..]
Interessante vergelijking.
Ik bedoelde te zeggen dat ik denk dat Marco Borsato een goede minnaar is, type 'vrij intens'.
Dat spreekt veel vrouwen aan, ongeacht zijn oeuvre, leeftijd of looks.
quote:Scheiding Marco Borsato en Leontine officieel rond: ‘Ik heb tijd nodig om er straks te kunnen zijn’
UPDATE
De scheiding tussen Marco Borsato en zijn ex-vrouw Leontine Marco is een feit. Dat bevestigt zijn management aan deze site. De 53-jarige zanger verdween uit de spotlights nadat de breuk met Leontine wereldkundig werd gemaakt. Het nieuws sloeg in als een bom. Ook kampte hij met een burn-out. In een brief, die hij aan zijn fanclub richt, laat Borsato weten dat het herstel met ups en downs gaat. ‘Dit betekent dan ook dat ik als artiest voorlopig nog niet zal terugkeren’, schrijft hij.
Het is een roerig jaar geweest voor Borsato: eind oktober bevestigde de zanger een affaire te hebben gehad met pianiste Iris Hond. Enkele maanden later, in januari, kwam het nieuws naar buiten dat hij met een burn-out kampte. Hij besloot even uit de spotlights te stappen om tot rust te komen. En wie dacht dat daar alles mee gezegd was, had het mis. In februari maakten Leontine en Marco namelijk bekend na een huwelijk van 23 jaar uit elkaar te gaan.
Een lange stilte volgde. Geen berichten op sociale media, geen interviews en vooral geen nieuwe muziek: Borsato was echt even van de aardbodem verdwenen. Tot vandaag. In een brief die hij aan zijn trouwe fanclub richt, laat hij weten hoe het met hem gaat. Fans moeten geduld hebben want een comeback is volgens Borsato nog niet aan de orde.
Herstellende
‘Het is alweer een tijdje geleden dat jullie iets van mij gehoord hebben’, begint hij zijn epistel. ‘De afgelopen periode is er veel gebeurd. Zo ben ik verhuisd en nog steeds herstellende van mijn burn-out. Het herstel gaat met ups en downs wat voor een burn-out gebruikelijk is. Dit betekent dan ook dat ik als artiest voorlopig nog niet zal terugkeren en ook op sociale media nog niet actief zal zijn.’
Hoewel een terugkeer voorlopig dus uitgesloten is, stelt Borsato dat dat niet inhoudt dat hij helemaal geen comeback meer maakt. ‘Ik heb alleen nog even tijd nodig om er straks weer helemaal te kunnen zijn.’
De zanger maakt in de brief gebruik van de gelegenheid om iedereen te bedanken voor de steun en lieve berichtjes. ‘Die doen me ontzettend goed’, besluit hij.
https://www.ad.nl/show/sc(...)unnen-zijn~a847edfc/
Lekker zijn beschikbaarheid kenbaar maken en nieuwe chickies hosselen daar dusquote:
quote:Dit betekent dan ook dat ik als artiest voorlopig nog niet zal terugkeren en ook op sociale media nog niet actief zal zijn.’
Oh God, nee.quote:Hoewel een terugkeer voorlopig dus uitgesloten is, stelt Borsato dat dat niet inhoudt dat hij helemaal geen comeback meer maakt. ‘Ik heb alleen nog even tijd nodig om er straks weer helemaal te kunnen zijn.’
Dat zou wel een mooie meevaller zijn!quote:Op woensdag 9 september 2020 17:52 schreef DKUp het volgende:
Hoewel een terugkeer voorlopig dus uitgesloten is, stelt Borsato dat dat niet inhoudt dat hij helemaal geen comeback meer maakt. ‘Ik heb alleen nog even tijd nodig om er straks weer helemaal te kunnen zijn.’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |