abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194974589
quote:
Scheiding Marco Borsato en Leontine officieel rond: ‘Ik heb tijd nodig om er straks te kunnen zijn’

UPDATE
De scheiding tussen Marco Borsato en zijn ex-vrouw Leontine Marco is een feit. Dat bevestigt zijn management aan deze site. De 53-jarige zanger verdween uit de spotlights nadat de breuk met Leontine wereldkundig werd gemaakt. Het nieuws sloeg in als een bom. Ook kampte hij met een burn-out. In een brief, die hij aan zijn fanclub richt, laat Borsato weten dat het herstel met ups en downs gaat. ‘Dit betekent dan ook dat ik als artiest voorlopig nog niet zal terugkeren’, schrijft hij.

Het is een roerig jaar geweest voor Borsato: eind oktober bevestigde de zanger een affaire te hebben gehad met pianiste Iris Hond. Enkele maanden later, in januari, kwam het nieuws naar buiten dat hij met een burn-out kampte. Hij besloot even uit de spotlights te stappen om tot rust te komen. En wie dacht dat daar alles mee gezegd was, had het mis. In februari maakten Leontine en Marco namelijk bekend na een huwelijk van 23 jaar uit elkaar te gaan.

Een lange stilte volgde. Geen berichten op sociale media, geen interviews en vooral geen nieuwe muziek: Borsato was echt even van de aardbodem verdwenen. Tot vandaag. In een brief die hij aan zijn trouwe fanclub richt, laat hij weten hoe het met hem gaat. Fans moeten geduld hebben want een comeback is volgens Borsato nog niet aan de orde.

Herstellende
‘Het is alweer een tijdje geleden dat jullie iets van mij gehoord hebben’, begint hij zijn epistel. ‘De afgelopen periode is er veel gebeurd. Zo ben ik verhuisd en nog steeds herstellende van mijn burn-out. Het herstel gaat met ups en downs wat voor een burn-out gebruikelijk is. Dit betekent dan ook dat ik als artiest voorlopig nog niet zal terugkeren en ook op sociale media nog niet actief zal zijn.’

Hoewel een terugkeer voorlopig dus uitgesloten is, stelt Borsato dat dat niet inhoudt dat hij helemaal geen comeback meer maakt. ‘Ik heb alleen nog even tijd nodig om er straks weer helemaal te kunnen zijn.’

De zanger maakt in de brief gebruik van de gelegenheid om iedereen te bedanken voor de steun en lieve berichtjes. ‘Die doen me ontzettend goed’, besluit hij.

https://www.ad.nl/show/sc(...)unnen-zijn~a847edfc/
SOONY
pi_194975213
quote:
10s.gif Op woensdag 9 september 2020 17:52 schreef DKUp het volgende:

[..]

Lekker rustig :+
  woensdag 9 september 2020 @ 18:44:10 #153
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194975403
quote:

[..]

Lekker zijn beschikbaarheid kenbaar maken en nieuwe chickies hosselen daar dus ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_194977585
Laat hem lekker wegblijven...
  woensdag 9 september 2020 @ 22:54:47 #155
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_194979610
Ah gut Marco. Arme jongen.

Wat een kuthoer hé, die Leontien? Al door maar vreemd te gaan. :r

Ach nee, wacht...
Ja ja
  donderdag 10 september 2020 @ 08:54:16 #156
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_194981963
Hij moet er zijn? Ik denk dat Leontine het prima zonder hem red :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_194982568
pas als de stem van Leontine Ruiters weer normaal is, kun je stellen dat Leontine het zonder hem goed maakt.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_194982948
Dat ‘er moeten zijn’ bedoelt hij toch als ‘er weer zijn’ voor zijn fans?

(En de chickies natuurlijk).
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_194983013
quote:
Dit betekent dan ook dat ik als artiest voorlopig nog niet zal terugkeren en ook op sociale media nog niet actief zal zijn.’

quote:
Hoewel een terugkeer voorlopig dus uitgesloten is, stelt Borsato dat dat niet inhoudt dat hij helemaal geen comeback meer maakt. ‘Ik heb alleen nog even tijd nodig om er straks weer helemaal te kunnen zijn.’
Oh God, nee. :'(
Go hard or go home
  donderdag 10 september 2020 @ 12:25:32 #160
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_194984795
quote:
Dat zou wel een mooie meevaller zijn!

Wat hebben ze die scheiding trouwens in een moordtempo geregeld, ik hoor altijd van die dramatische verhalen dat het allemaal zo lang duurt.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_194984872
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 12:25 schreef doeka het volgende:

[..]

Dat zou wel een mooie meevaller zijn!

Wat hebben ze die scheiding trouwens in een moordtempo geregeld, ik hoor altijd van die dramatische verhalen dat het allemaal zo lang duurt.

Als beide partijen meewerken en gezamelijk al bedacht hebben hoe het moet of nog beter huwelijkse voorwaarden dan gaat het rap.
speak only if it improves the silence.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 12 maart 2021 @ 18:18:52 #162
22592 crew  Ole
pi_198465469
sgop!
hij gaat volgens Boelevaar huilie huilie doen bij
linda
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_198465479
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 18:18 schreef Ole het volgende:
sgop!
hij gaat volgens Boelevaar huilie huilie doen bij Kinda
Wie of wat is een Kinda?
pi_198465511
He he He, mislukte ninja-edit van jou, @Ole :D

Ik ben scherp vandaag :7

Komt vast van de chili net :')
  Moderator / Miss SHO vrijdag 12 maart 2021 @ 18:23:29 #165
22592 crew  Ole
pi_198465534
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 18:21 schreef mascara-klodder het volgende:
He he He, mislukte ninja-edit van jou, @:ole :D

Ik ben scherp vandaag :7

Komt vast van de chili net :')
:D
  Moderator / Miss SHO vrijdag 12 maart 2021 @ 18:39:05 #166
22592 crew  Ole
pi_198465715
wanneer wordt dat 'interview' met Linda uitgezonden?
pi_198465761
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 18:39 schreef Ole het volgende:
Ja jij post dat hij een interview gaat geven. Neem aan dat je dan ook de tijd en op welke zender het is weet :P
  vrijdag 12 maart 2021 @ 18:47:16 #168
429367 DKUp
ON TOUR
pi_198465823
Morgen met popcorn genieten. Vieze fanclubneuker ;)
SOONY
  vrijdag 12 maart 2021 @ 18:51:03 #169
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198465878
Wat ziet die Linda er beroerd uit.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 12 maart 2021 @ 18:51:07 #170
22592 crew  Ole
pi_198465880
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 18:43 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ja jij post dat hij een interview gaat geven. Neem aan dat je dan ook de tijd en op welke zender het is weet :P
iets met multitasken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 12 maart 2021 @ 18:51:45 #171
22592 crew  Ole
pi_198465889
nu zie ik bij boelevaaaaar . morgen dus
pi_198466123
Ik wil alleen weten of ie het met Maan heeft gedaan :P
pi_198467010
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 18:39 schreef Ole het volgende:
Morgenavond 20.00
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198467028
Zit Marco bij Linda met tranen in zijn ogen. Had het eerder bedacht sul.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 12 maart 2021 @ 20:12:44 #175
22592 crew  Ole
pi_198467437
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 19:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Zit Marco bij Linda met tranen in zijn ogen. Had het eerder bedacht sul.
nou echt! Flapdrol met zijn drama. Eikel had je eerder kunnen bedenken! Welke vrouw dan ook, maar sowieso goed van Leontien. Hoop dat ze het volhoudt en de eer aan zichzelf houdt
pi_198468096
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 20:12 schreef Ole het volgende:

[..]

nou echt! Flapdrol met zijn drama. Eikel had je eerder kunnen bedenken! Welke vrouw dan ook, maar sowieso goed van Leontien. Hoop dat ze het volhoudt en de eer aan zichzelf houdt
Als ze slim is wel.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 20:49:56 #177
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_198468258
Zou graag zien dat dit trieste figuur geen podium kreeg hiervoor, maar zoiets trekt uiteraard veel kijkers en Borsato kan weer eens de gevoelige jongen gaan uithangen.
De 'emotionele' Marco zal vast nog wel een traantje moeten laten en heeft vast ook erg veel spijt.

En een Linda de Mol leent zich hier natuurlijk maar al te graag voor.
Zo'n leuke vrouw als Leontine (al ken ik haar natuurlijk niet persoonlijk, maar ze komt oprecht en zonder kapsones over) verdiend veel beter.
Scheelt wel dat de kinderen inmiddels alle 3 al volwassen zijn, maar dan nog.
Heb die Borsato altijd al een kwijlebal gevonden. :r
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 12 maart 2021 @ 22:21:10 #178
22592 crew  Ole
pi_198470309
Ik zie Linda al in Oprah achtig interview. Marco met zijn toch al getergde stem/ harses. Ik zet mijn teiltje vast klaar
  Moderator / Miss SHO vrijdag 12 maart 2021 @ 22:23:23 #179
22592 crew  Ole
pi_198470356
ken Leontien ook niet natuurlijk. Maar het siert haar dat ze niks zegt. Hoop dat ze dat volhoudt!
pi_198472144
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 22:23 schreef Ole het volgende:
ken Leontien ook niet natuurlijk. Maar het siert haar dat ze niks zegt. Hoop dat ze dat volhoudt!
Ik krijg er een unheimlich gevoel van, zoals die nu bezig is in de media met Leontine.

Zo van, ik heb geboet, schuld bekend en dat een jaar lang, nu wil ik terug in je bed en jij (Leontine) hebt dat maar te accepteren want ik ben de grote (narcistische) Marco.

Zoals die haar constant de liefde verklaard, ik zou er kotsmisselijk van worden als mijn ex-man dat zou doen.
Hij zit dat als de ultieme onverstaanbare liefdesverklaring, bij mij valt dat in het vakje stalken.
pi_198472153
Leontine reageerde ook al op dat nieuwe liedje van hem, ik dacht doe nou niet...
pi_198473684
Zou het niet gewoon allemaal vooropgezet zijn? Weer een of ander faillisement ofzo waardoor het financieel / juridisch handiger is om niet langer getrouwd te zijn en dat ze dan daar bovenop nog even even de boel flink uitmelken met het drama, nieuwe single, nieuwe tour, 'de liefde overwint uiteindelijk toch' of zoiets?
Met dit stel qua gekweel en onzin ga je toch de idiootste dingen bedenken...
pi_198473741
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 08:16 schreef LC01 het volgende:
Zou het niet gewoon allemaal vooropgezet zijn? Weer een of ander faillisement ofzo waardoor het financieel / juridisch handiger is om niet langer getrouwd te zijn en dat ze dan daar bovenop nog even even de boel flink uitmelken met het drama, nieuwe single, nieuwe tour, 'de liefde overwint uiteindelijk toch' of zoiets?
Met dit stel qua gekweel en onzin ga je toch de idiootste dingen bedenken...
Dat gekweel is wel opvallend ja. Vlak na dat de affaires publiekelijk waren en nog voor de scheiding, postte Leontien een foto van een fotolijstje van Marco dat ze meehad op 1 of ander reisje. Zo had ze hem altijd bij zich. Nou heb ik op zich niet perse een oordeel over vrouwen die bij vreemdgangers blijven, maar dat gekwijl vond ik wel weer het andere uiterste. En die foto met de lipstick op haar kraag....

Ik geloof alleen niet dat een weldenkende vrouw zich publiekelijk zo laat vernederen voor een stunt. Wellicht naīef.
pi_198474254
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 08:23 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dat gekweel is wel opvallend ja. Vlak na dat de affaires publiekelijk waren en nog voor de scheiding, postte Leontien een foto van een fotolijstje van Marco dat ze meehad op 1 of ander reisje. Zo had ze hem altijd bij zich. Nou heb ik op zich niet perse een oordeel over vrouwen die bij vreemdgangers blijven, maar dat gekwijl vond ik wel weer het andere uiterste. En die foto met de lipstick op haar kraag....

Ik geloof alleen niet dat een weldenkende vrouw zich publiekelijk zo laat vernederen voor een stunt. Wellicht naīef.
Waarschijnlijk ging het al langer niet goed en was dit het moment dat de geest uit de fles kwam, 100% zeker dat leontien op de hoogte was van de affaires.

Het is juist bewonderenswaardig dat ze probeert om goed om te gaan met de vader van haar kinderen en hem niet voor de bus gooit.
pi_198474337
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_198474718
Topshow vanavond, Linda stelt normaal nooit kritische vragen dus dit gaat enorm geregisseerd zijn.
SOONY
  zaterdag 13 maart 2021 @ 10:49:24 #187
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_198475046
Eén ding is mij zonneklaar geworden deze week: de showbizz loopt over van de rotzakken. Waarom krijgen Borsato en Antwee met zulk verachtelijk gedrag nog een podium?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_198475295
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 00:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik krijg er een unheimlich gevoel van, zoals die nu bezig is in de media met Leontine.

Zo van, ik heb geboet, schuld bekend en dat een jaar lang, nu wil ik terug in je bed en jij (Leontine) hebt dat maar te accepteren want ik ben de grote (narcistische) Marco.

Zoals die haar constant de liefde verklaard, ik zou er kotsmisselijk van worden als mijn ex-man dat zou doen.
Hij zit dat als de ultieme onverstaanbare liefdesverklaring, bij mij valt dat in het vakje stalken.
Het is eng hoe erg dit overeenkomt met de analyse van de Snijtafel van zijn nr. de Waarheid.
pi_198475303
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 10:49 schreef Andromache het volgende:
Eén ding is mij zonneklaar geworden deze week: de showbizz loopt over van de rotzakken. Waarom krijgen Borsato en Antwee met zulk verachtelijk gedrag nog een podium?
Het Kluuneffect. Als man mag je schaamteloos je klootzakkerigheid uitmelken en daar krijg je uitgebreid het podium voor.
pi_198475908
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 10:16 schreef DKUp het volgende:
Topshow vanavond, Linda stelt normaal nooit kritische vragen dus dit gaat enorm geregisseerd zijn.
Grootste vraag is, kan Linda haar ogen 1,5 uur open houden met al die Villers in haar gezicht?
  zaterdag 13 maart 2021 @ 12:30:15 #191
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_198476030
quote:
Normaal geen fan van Miljuschka vanwege dat body positivity gedoe, maar hier sta ik helemaal achter!

Als we het hebben over gelijkheid van man en vrouw, waarom komt een man er wel mee weg en word een vrouw meteen als hoer, slet, golddigger of wandelende matras neergezet? Denk aan Yolanthe, terwijl Jan al met Lisa aan de haal was gegaan. Er is echt nog heel veel te winnen op dat gebied. De hashtag powervrouw vind ik dan weer te ver gaan, als je man bij je weg is. Dat is gewoon geilerij van de sterren en 'kijk mij als belangrijke ster ook meegaan on this bandwagon' (hoe zeg je dat in het nederlands?)
With love :*
pi_198476045
quote:
Ze heeft gewoon gelijk. Laat een Yolanthe, Leontien of Wendy maar eens zulke vreemdgangers zijn. Eens zien hoe die niet uitgekotst zouden worden. :')
pi_198476065
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 12:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Grootste vraag is, kan Linda haar ogen 1,5 uur open houden met al die Villers in haar gezicht?
Heel haar gezicht is ontploft, dus ja die jaren cosmetische ingrepen hebben “effect” gehad.
SOONY
pi_198476467
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 00:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik zal je sterker vertellen.... vandaag in de telegraaf groot interview 2 pagina's. Daar haalt hij toch aan om in toekomst of met leontien of een nieuwe vriendin dit nooit meer te doen. As maandag volgt deel 2 waar hij er verder op in gaat.
pi_198476493
quote:
Dat was heel goed van haar gisteren bij boulevard samen met Luuk Ikink.
pi_198476536
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 09:21 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ging het al langer niet goed en was dit het moment dat de geest uit de fles kwam, 100% zeker dat leontien op de hoogte was van de affaires.

Het is juist bewonderenswaardig dat ze probeert om goed om te gaan met de vader van haar kinderen en hem niet voor de bus gooit.
Het ging inderdaad niet goed. Het begon na het faillissement slechter te gaan .
pi_198476543
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 13:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Het ging inderdaad niet goed. Het begon na het faillissement slechter te gaan .
Als het langer niet goed gaat, kun je er langer aan wennen, een plekje geven en doorgaan.
pi_198476546
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 00:56 schreef ootjekatootje het volgende:
Leontine reageerde ook al op dat nieuwe liedje van hem, ik dacht doe nou niet...
Ja en met Valentijn ook . Ik zeg jou die gaat terug naar Marco.
pi_198476557
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 13:13 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Als het langer niet goed gaat, kun je er langer aan wennen, een plekje geven en doorgaan.
Hij vertelde dat leontien haar heil in ontspanning oef zocht en hij in vrouwen. Vertrouwen stuk etcetc
pi_198476562
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 13:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ik zal je sterker vertellen.... vandaag in de telegraaf groot interview 2 pagina's. Daar haalt hij toch aan om in toekomst of met leontien of een nieuwe vriendin dit nooit meer te doen. As maandag volgt deel 2 waar hij er verder op in gaat.
Ik moet jou terug... :r

Als Leontine voet bij stuk gaat houden en nee blijft zeggen, maakt die haar straks helemaal kapot. Doodeng zo’n kerel met een missie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')