quote:Op maandag 21 december 2020 09:41 schreef pinquit het volgende:
De Vega filet Americain van kips is echt heerlijk!
[ afbeelding ]
Ik vind de Vega filet Americain van de Jumbo de allerlekkerstequote:Op maandag 21 december 2020 09:53 schreef Myraela het volgende:
Met die vega filet kun je vleeseters inderdaad prima overtuigen om toch eens een vleesvervanger te proberen. Ik had het als tip gegeven aan een vriendin die zwanger was en die is na de bevalling niet meer terug gegaan naar echte filet. Die van de vegetarische slager vind ik overigens nog net iets lekkerder, maar ze zijn allemaal goed.
Maar hoe lang duurt dat ongeveer?quote:Op maandag 28 december 2020 19:43 schreef Myraela het volgende:
Je hoeft die niet te laten sudderen voor het vlees. Je hoeft dus alleen te sudderen voor de saus. Als die op smaak is, zijn ze prima.
Ik had van de week die van Smaeck. Ook erg lekker!quote:Op zondag 27 december 2020 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Ik vind de Vega filet Americain van de Jumbo de allerlekkerste![]()
Maar ja smaken verschillen nou eenmaal...
Ja die bedoelde ik ookquote:Op maandag 28 december 2020 22:27 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik had van de week die van Smaeck. Ook erg lekker!
Ik heb geen idee. Dat ligt er helemaal aan hoe je de saus wil maken. Als je hachee wil maken, dan is het vooral afhankelijk van wanneer de uien helemaal zacht zijn.quote:
Haha ;p ja komt ook echt in de buurt van de echte vind ik!quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik ooksorry .... vroeger verkochte ze die alleen bij de Jumbo maar nu ook bij A.H.
dus ik heb nog steeds in mijn hoofd, ''die van Jumbo'' ...
Maar die is écht lekker ja .. klopt!
Oe ik was dit topic kwijtquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:09 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha ;p ja komt ook echt in de buurt van de echte vind ik!
Misschien voor jou dan handig om eens te kijken naar (crossfit)atleten zoals Jeremy Reijnders.quote:Op maandag 4 januari 2021 12:03 schreef Welten het volgende:
Ik zou wel meer vegetarisch willen eten maar ik let, i.v.m. sporten / afgetraind (willen) zijn e.d., erg op de voedingswaarde. Iets als kip en mager rundvlees is laag in vet, hoog in eiwitten.
Ik vind de vleesvervangers qua voedingswaarde altijd erg teleurstellend: lager in eiwitten, hoger in vetten. Daarnaast vind ik kaas e.d. ook geen geschikte vervanger. Heeft iemand hier tips voor?
Dat geloof ik gelijk ja!quote:Op maandag 4 januari 2021 02:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oe ik was dit topic kwijt
JA ik vind het zelfs béter dan de échte al had ik die al járen niet meer gegeten.... ook
toen ik nog geen Vegetariër was, dat komt omdat ik iemand sprak die ooit een in zo'n fabriek
had gewerkt... dat hoef je niet meerdaar zit zoveel troep in dat wil je niet wéten
Thanks! Keep it coming!quote:Op maandag 4 januari 2021 12:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Misschien voor jou dan handig om eens te kijken naar (crossfit)atleten zoals Jeremy Reijnders.
Dit was een voorbeeldje van zijn voedingsschema (wel 4 jaar geleden):
https://www.orangefit.nl/(...)jnders-vegan-athlete
Peulvruchten, bonen, noten, soja(melk), groene bladgroenten, linzen, hummus/kikkererwten, tofu/tempeh.... ik zou het dan eerder daar zoeken dan in vleesvervangers.
Lekker!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:50 schreef MeisPluis het volgende:
Nog een update: zojuist met het gezin besloten dat we met de lunch in principe geen vlees meer eten! Man en kinderen zijn erg tevreden over de vleesvervangers die jullie hebben aangeraden.
De vraag was om af en toe nog eens te kopen, maar dat zal heel miniem zijn. De eerste stap is gezet!
Bij sommige valt het wel mee.quote:Op woensdag 20 januari 2021 00:21 schreef LPFAN het volgende:
Wat ik wel jammer vind van vleesvervangers is dat er zoveel zout in zit.
De BurgerKing heeft de plantbased burger. (Nog niet op, dus geen idee hoe 'ie smaakt).quote:Op maandag 8 maart 2021 14:12 schreef Myraela het volgende:
Het is de week zonder vlees, hebben mensen toevallig al toffe acties gespot?
Vorig jaar ging KFC helemaal vega, dat was echt top. Vind het echt jammer dat ze nu helemaal niets vega's meer hebben. Maar lees sowieso eigenlijk nu niet veel van lekkere vega opties om af te halen oid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |