Dat zou helemaal top zijnquote:Op zondag 15 maart 2020 11:45 schreef Mothzor het volgende:
Toch kan ik dit initiatief wel waarderen. Ik ga straks eens kijken, had ook wel leuk geweest als men sky zover had gekregen om het van commentaar te voorzien
RIVM-update én The Race tegelijk, tja.quote:
Dat had idd beter gekundquote:Op zondag 15 maart 2020 14:11 schreef heywoodu het volgende:
Bij de twee Montoya's mogen ze wel een voorletter gebruiken.
Die starten de hoofdrace vanaf P1 en P2 en crashen in de eerste bocht natuurlijkquote:Op zondag 15 maart 2020 14:37 schreef F1gamer het volgende:
Van Buren op pole en sneller dan Verstappen met quali
Won een maand geleden nog een simrace waarin hij Rudy van Buren versloegquote:Op zondag 15 maart 2020 14:39 schreef flipsen het volgende:
Wie zat er trouwens nog meer te gniffelen dat ons aller JPM het niet waar wist te maken?
Heeft waarschijnlijk ook weinig/totaal geen ervaring in simracing?
Hehehehequote:Op zondag 15 maart 2020 14:42 schreef Vriezzer het volgende:
Norris in de chat: commentators didn't see crash or what.
Vader of zoon? Of je leest het artikel even, flipsenquote:Op zondag 15 maart 2020 14:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Won een maand geleden nog een simrace waarin hij Rudy van Buren versloeg
https://www.gptoday.net/n(...)sports-race-in-miami
Nee, zoon van Rubensquote:
Hoor het net jaquote:
Laten we hopen op een compleet Nederlands podium danquote:Op zondag 15 maart 2020 14:53 schreef F1gamer het volgende:
Bono Huis
https://www.1limburg.nl/b(...)orme-geldbedrag-moet
Ze hebben simpelweg niet alle beelden die wij krijgen, schijnbaar.quote:
Als die meedoet zal dat wel moeten jaquote:
Ja, hoorde het netquote:Op zondag 15 maart 2020 14:58 schreef heywoodu het volgende:
Maximilian Günther
WHERE ARE THE MAXG FANS IN HERE? 🙋♀ 🙋♂
Ik ken helemaal niemandquote:
Uit groep 1 toch wel? Minimaal Verstappenquote:
Zandvoort stylequote:
Wie?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uit groep 1 toch wel? Minimaal Verstappen
Tenzij je op P9 of P10 ligtquote:Op zondag 15 maart 2020 15:14 schreef nils7 het volgende:
Eigenlijk zie je nu wel dat ze dichtbij elkaar zitten maar inhalen ook lastig is, en dan leg je je leven nog niet eens in de weegschaal bij een inhaal poging
Je moet wat met je zondagquote:
Dat wordt niks dit seizoen.quote:
Weer geen WKquote:
Jaquote:
Eduardo, ook wel 'Dudu' genoemd. Niet Sebastian, dat is de zoon van Montoya.quote:
Ja dat vroeg ik dus duidelijk in mijn postquote:Op zondag 15 maart 2020 15:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
De zoon van Barrichello (Eduardo) doet ook mee trouwens.
Ja, ik blunderdequote:Op zondag 15 maart 2020 15:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik dus duidelijk in mijn post
Ik zou wel weten hoe Helmut Marko zou reagerenquote:
18.40 uurquote:
welke game is datquote:
F1 2019quote:
Hier maarquote:Op zondag 15 maart 2020 18:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar kijken we? Hier, of komt er een apart topic?
Is dat ook bij twitch kanaal?quote:Op zondag 15 maart 2020 19:01 schreef heywoodu het volgende:
Wat een vre-se-lijk haperend beeld trouwens
Nu de Q en daarna een 50% race.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:01 schreef heywoodu het volgende:
Alleen Q nu nog toch? Straks racen? En dan één race of wat?
Jimmy Broadbent ken ik ook. Met name - en eigenlijk alleen - van de races van vanmiddag.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:02 schreef Starflyer het volgende:
Vandoorne, Gutierrez, Norris, Deletraz, Tveter, Opmeer en Fenestraz zijn bekende namen. De rest is voor mij onbekend.
Gaan een nwe Q doen begrijp ikquote:
Idemquote:Op zondag 15 maart 2020 19:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jimmy Broadbent ken ik ook. Met name - en eigenlijk alleen - van de races van vanmiddag.
me2quote:Op zondag 15 maart 2020 19:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jimmy Broadbent ken ik ook. Met name - en eigenlijk alleen - van de races van vanmiddag.
Moet om 19:55 uur elders op een forum zijn, dus dit afkijken gaat al niet lukken. Maar inmiddels hoop ik dat ik de start nog ga meemakenquote:Op zondag 15 maart 2020 19:08 schreef F1gamer het volgende:
Het lijkt ziggo wel met zo'n lange voorbeschouwing
Welke link moet ik hebben?quote:Op zondag 15 maart 2020 18:55 schreef F1gamer het volgende:
@:vosss, @:nattekat, @:Peterselieman @:heywoodu
@Danny je servers hebben coronavirusquote:Op zondag 15 maart 2020 19:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
En FOK! is ook hemeltergend traag...
F1gamer to the rescuequote:
Alweer McLaren die roet in het eten gooitquote:Op zondag 15 maart 2020 19:21 schreef Starflyer het volgende:
Ik hoor net dat McLaren zich heeft teruggetrokken van de deze niet-Australisch Grand Prix vanwege technische problemen.
Die heeft een leuk simrace kanaalquote:Op zondag 15 maart 2020 19:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2020 19:21 schreef Starflyer het volgende:
Ik hoor net dat McLaren zich heeft teruggetrokken van de deze niet-Australisch Grand Prix vanwege technische problemen.
We moeten wat met halve/hele thuisisolatiequote:Op zondag 15 maart 2020 19:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het idee is leuk. De uitvoering wat minder
Ik moet gewoon werken hoor (wel thuis idd)..quote:Op zondag 15 maart 2020 19:25 schreef F1gamer het volgende:
[..]
We moeten wat met halve/hele thuisisolatie
Was in zijn F1 seizoen bij Haas niet andersquote:
Ik ook, ben benieuwd of het netwerk het aankanquote:Op zondag 15 maart 2020 19:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik moet gewoon werken hoor (wel thuis idd)..
Ik ookquote:Op zondag 15 maart 2020 19:28 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik ook, ben benieuwd of het netwerk het aankan
Wat is de 2e?quote:Op zondag 15 maart 2020 19:28 schreef heywoodu het volgende:
Is 99% van de leuke dingen afgelast, zijn de twee dingen die ik wél wil kijken - live - tegelijk. Verdorie zeg.
Europees OKT boksen (en de Aziatische en vooral Afrikaanse wil ik nog terugkijken, lekkere controverse, maar dat is toch al geweest dus kan ook morgen wel). Met name twee Nederlanders wil ik wel even zien zo.quote:
Ah, helderquote:Op zondag 15 maart 2020 19:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Europees OKT boksen (en de Aziatische en vooral Afrikaanse wil ik nog terugkijken, lekkere controverse, maar dat is toch al geweest dus kan ook morgen wel). Met name twee Nederlanders wil ik wel even zien zo.
Ik zal morgen wel zien in mijn mail.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ookVooral omdat ze bij ons gek genoeg zijn om je te dwingen de uren in te halen als er technische problemen zijn...
Beterschap!quote:Op zondag 15 maart 2020 19:32 schreef F1gamer het volgende:
Ik z
[..]
Ik zal morgen wel zien in mijn mail.
Ik ben aan de ene kant blij thuis te werken. Voel me nog niet helemaal fit nadat ik afgelopen donderdag verstandskiezen liet trekken
Blijf, please pleasequote:
Grote YouTuberquote:Op zondag 15 maart 2020 19:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er gebeurt ongeveer net zoveel nu als in een gemiddelde F1-racequote:
Dan mis je wel enthousiaste commentaar van Olavquote:Op zondag 15 maart 2020 20:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er gebeurt ongeveer net zoveel nu als in een gemiddelde F1-race
Ja ik hier een hele voorraad in huis...quote:Op zondag 15 maart 2020 12:09 schreef F1gamer het volgende:
@:vosss
Je kan alsnog je bier en nootjes weg werken
Ik ookquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:15 schreef Starflyer het volgende:
Richard Verschoor en Bent Viscaal zag ik ook ergens voorbijkomen
Dat robbertje knokken in de paddock bij de volgende GP (F1)quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:22 schreef Starflyer het volgende:
Net geholpen door Norris en nu door Norris in de muur getikt
JA!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog een poging
@:F1gamer
@:heywoodu
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zo weer een simrace (met oa Max Verstappen): @:F1gamer
@:Heywoodu
@:Starflyer
quote:
Wel mooi te laat. Ik dan.quote:
Ik ook, maar we zijn erquote:
Of toch (weer) wel?quote:
True.quote:
quote:
Jammer dat Max niet op de teamspeak zit dit keer. Lando zit nu wel met 'm te appen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:41 schreef heywoodu het volgende:
Twitch van Norris kijken is eigenlijk leuker(wel even de chat uitzetten want dat irritante, rare gekrijs met honderdmiljoen vage emojis tussendoor is niet te doen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |