Ik ookquote:Op zondag 15 maart 2020 19:28 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik ook, ben benieuwd of het netwerk het aankan
Wat is de 2e?quote:Op zondag 15 maart 2020 19:28 schreef heywoodu het volgende:
Is 99% van de leuke dingen afgelast, zijn de twee dingen die ik wél wil kijken - live - tegelijk. Verdorie zeg.
Europees OKT boksen (en de Aziatische en vooral Afrikaanse wil ik nog terugkijken, lekkere controverse, maar dat is toch al geweest dus kan ook morgen wel). Met name twee Nederlanders wil ik wel even zien zo.quote:
Ah, helderquote:Op zondag 15 maart 2020 19:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Europees OKT boksen (en de Aziatische en vooral Afrikaanse wil ik nog terugkijken, lekkere controverse, maar dat is toch al geweest dus kan ook morgen wel). Met name twee Nederlanders wil ik wel even zien zo.
Ik zal morgen wel zien in mijn mail.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ookVooral omdat ze bij ons gek genoeg zijn om je te dwingen de uren in te halen als er technische problemen zijn...
Beterschap!quote:Op zondag 15 maart 2020 19:32 schreef F1gamer het volgende:
Ik z
[..]
Ik zal morgen wel zien in mijn mail.
Ik ben aan de ene kant blij thuis te werken. Voel me nog niet helemaal fit nadat ik afgelopen donderdag verstandskiezen liet trekken
Blijf, please pleasequote:
Grote YouTuberquote:Op zondag 15 maart 2020 19:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jimmy Broadbent ken ik ook. Met name - en eigenlijk alleen - van de races van vanmiddag.
Er gebeurt ongeveer net zoveel nu als in een gemiddelde F1-racequote:
Dan mis je wel enthousiaste commentaar van Olavquote:Op zondag 15 maart 2020 20:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er gebeurt ongeveer net zoveel nu als in een gemiddelde F1-race
Ja ik hier een hele voorraad in huis...quote:Op zondag 15 maart 2020 12:09 schreef F1gamer het volgende:
@:vosss
Je kan alsnog je bier en nootjes weg werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |