Fantastisch nieuws, gefeliciteerd Aurum en geniet ervan!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:31 schreef _aurum_ het volgende: Hi allemaal, even een update van mijn kant; gisteren om 15:28 is onze dochter geboren. Miepie is 3740 gram en we zijn thuis bevallen ( dus het ging ff anders dan gepland 😋). Wie weet schrijf ik het verhaal nog een keer uit want het is bizar snel gegaan; rond 1300 braken onder de douche mijn vliezen en bijna 2,5 uur later was ze er. Veel dingen zijn anders gelopen maar ondanks alles heb ik een prima bevalling gehad. Nu de borstvoeding op orde zien te krijgen (aanhappen), slapen kan ze al als de beste 🥰 Iedereen veel succes en hopelijk geeft Corona niet teveel negatieve invloed, ik ga door naar het volgende topic
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:31 schreef _aurum_ het volgende:
Hi allemaal, even een update van mijn kant; gisteren om 15:28 is onze dochter geboren. Miepie is 3740 gram en we zijn thuis bevallen ( dus het ging ff anders dan gepland 😋).
Wie weet schrijf ik het verhaal nog een keer uit want het is bizar snel gegaan; rond 1300 braken onder de douche mijn vliezen en bijna 2,5 uur later was ze er.
Veel dingen zijn anders gelopen maar ondanks alles heb ik een prima bevalling gehad.
Nu de borstvoeding op orde zien te krijgen (aanhappen), slapen kan ze al als de beste 🥰
Iedereen veel succes en hopelijk geeft Corona niet teveel negatieve invloed, ik ga door naar het volgende topic
Dat dus inderdaad.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:47 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Nicholasjoy, ik snap wel wat je bedoelt. Als partner voel je zelf al niks van de zwangerschap, toch wel leuk als je dan eea meekrijgt via de afspraken/echo’s. Mijn man vond dat ook erg waardevol, ook om de info gewoon van de vk te horen en niet uit mijn mond. Dan weet je ook zeker dat je het goed gehoord hebt etc. Hij is bij bijna alle afspraken meegeweest.
Ik heb vanmiddag lekker gejankt en met mijn vriendin gebeld die arts is. We kwamen tot de conclusie dat die baby er toch wel uit komt en moet (😂) en dat ik dat ook best zelf kan als het écht moet. Maar ik blijf erbij dat ik liefst naar het ziekenhuis ga, al is het maar in een tentje voor de deur 😅 dan ben ik tenminste dicht bij een arts als er iets aan de hand is. Dat vind ik echt het aller belangrijkste.
Het zal vast niet zo’n vaart lopen dat ze je echt gaan weigeren. Dan moet er denk ik nog wel wat meer gebeuren. In dat opzicht zijn we misschiej juist wel nog net op tijd aan de beurt..
Ik probeer er maar niet meer te veel aan te denken. Lekker even een filmpje kijken en we zien wel hoe we er morgen voor staan!
quote:Op zondag 15 maart 2020 12:03 schreef silliegirl het volgende:
Nou. Hier stijgt de corona-stress en llm-hormonen cocktail me naar het hoofd ofzo. Ik heb de halve ochtend op man lopen vitten, de andere helft lopen janken en toen kreeg ik behoorlijk pijnlijke harde buiken en kon ik niet meer op of om. Man heeft me nu maar in een warm bad geparkeerd.
Ik vind het op het moment dus écht niet leuk allemaal.
Ik weet eerlijk gezegd niet wat de regels bij hun zijn. Bij sommige topics op internet lees ik dat niet al te jonge kinderen wel welkom zijn. Ik bel gewoon even morgenquote:Op zondag 15 maart 2020 11:50 schreef SQ het volgende:
Ze zullen die regels niet voor niets hanteren, sun. Geen zin hebben om alleen te gaan is denk ik geen geldig argument.
Zou je vriend normaal gezien mee gaan naar de SEO? Dan heeft hij dat op zijn werk vast al afgeblokt denk ik, dan kan hij ook bij je dochter blijven
Ja hier ook. En het idee dat ik straks mijn kinderen 24/7 thuis zou hebben én een mini baby erbij vliegt me echt naar de keel. Ik keek ook heel erg uit naar 1 op 1 tijd met baby, omdat ik ook dat zo belangrijk vind. En dat zou er zijn op de dagen dat kids toch al naar school en opvang gaan, maarja...quote:Op zondag 15 maart 2020 12:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
*boks sillie. Mijn hormonen schieten ook alle kanten op en vanochtend ook al tranen hier door al het gedoe. Ik had me mijn verlof zo anders voorgesteld. En ja, overmacht etc, maar daar hebben m'n hormonen echt geen boodschap aan merk ik
.
Altijd die appgroepen ook hequote:Op zondag 15 maart 2020 12:01 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
[..]
Dat dus inderdaad.Ik probeer ook met het werk regelen dat ik overal bij kan zijn, vind die betrokkenheid erg belangrijk..
Hoe gaat het vandaag?
Verloskundige maakte hier een schoonheidsfoutje; alle cliënten in een appgroep gegooid voor informatie. Maar dan kun je dus ook elkaar nummers zien. Dus ook van mensen die een zwangerschap nog niet bekend hadden gemaakt, eventuele bekenden.![]()
Ook dat ja.. Heb echt moeite om m'n verwachtingen bij te stellen. Nouja, zeg maar gerust compleet om te gooien.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:23 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ja hier ook. En het idee dat ik straks mijn kinderen 24/7 thuis zou hebben én een mini baby erbij vliegt me echt naar de keel. Ik keek ook heel erg uit naar 1 op 1 tijd met baby, omdat ik ook dat zo belangrijk vind. En dat zou er zijn op de dagen dat kids toch al naar school en opvang gaan, maarja...
Pfft, daar moet je inderdaad (nog) niet te veel over en bij nadenken..quote:Op zondag 15 maart 2020 12:23 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ja hier ook. En het idee dat ik straks mijn kinderen 24/7 thuis zou hebben én een mini baby erbij vliegt me echt naar de keel. Ik keek ook heel erg uit naar 1 op 1 tijd met baby, omdat ik ook dat zo belangrijk vind. En dat zou er zijn op de dagen dat kids toch al naar school en opvang gaan, maarja...
Heel onhandig. Hoop maar voor ze dat niemand een klacht tegen ze indient.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:51 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Nicholasjoy; oeps, da’s niet zo netjes van de vk! Moeten ze nog mee uitkijken ook zo met die nieuwe privacywetgeving.
Xcuz en sillie, I feel you! Onze dochter gaat 3 dagen naar de opvang en eerlijk gezegd keken wij ook uit naar wat dagen 1 op 1 met baby. Gelukkig lijkt het erop dat de opa’s en oma’s van beide kanten nog prima willen oppassen, als dat nodig is. Dus denk dat ze dat dan wel onderling regelen, en we toch alsnog even met de nieuwe baby alleen kunnen zijn.
Verder gaat het hier prima, nog steeds regelmatig harde buiken maar verder geen enkele aanwijzing. We wachten maar rustig af. Tot nu toe nog niet gehoord van het ziekenhuis dat morgen niet doorgaat.
quote:Op zondag 15 maart 2020 15:11 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Gefeliciteerd Aurum!
Ik meld me ook voorzichtig in dit topic.![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 15:11 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Gefeliciteerd Aurum!
Welkomquote:Op zondag 15 maart 2020 15:11 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Gefeliciteerd Aurum!
Ben je terug van de cruise?quote:Op maandag 16 maart 2020 06:13 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd Aurum! Fijn dat alles zo goed is gegaan! Hopelijk hapt je dochter snel goed aan![]()
Gefeliciteerd DUMAN!![]()
Ik heb woensdag controle maar grote kans dat dit niet doorgaat? Moet ik hier nog achteraan bellen of zal het ziekenhuis hier contact over opnemen?
Bijna! De cruise is eerder teruggeroepen naar Londen en we zitten nu in de bus naar Rotterdam. Ik kan pas rustig ademhalen als ik voet op Nederlandse bodem zetquote:Op maandag 16 maart 2020 07:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ben je terug van de cruise?
Zeker even bellen.
Goeie reis terugquote:Op maandag 16 maart 2020 07:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bijna! De cruise is eerder teruggeroepen naar Londen en we zitten nu in de bus naar Rotterdam. Ik kan pas rustig ademhalen als ik voet op Nederlandse bodem zet
Ik ga morgen even bellen dan
Als ik zie hoe het hier gaat zullen ze je indien mogelijk waarschijnlijk via skype/telefoon willen spreken, maar of ze dat met jouw termijn ook zo doen durf ik niet te zeggen. Misschien ook afhankelijk van hoe je je voelt.quote:Op maandag 16 maart 2020 06:13 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd Aurum! Fijn dat alles zo goed is gegaan! Hopelijk hapt je dochter snel goed aan![]()
Gefeliciteerd DUMAN!![]()
Ik heb woensdag controle maar grote kans dat dit niet doorgaat? Moet ik hier nog achteraan bellen of zal het ziekenhuis hier contact over opnemen?
Hoe is het met de afspraak gegaan? Ik hoop dat het een goed teken is dat je niet weer iets gepost hebt!quote:Op maandag 16 maart 2020 07:15 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Goede reis nog even Majo. Wel jammer dat jullie eerder terug moesten. Zou inderdaad even bellen maar ik denk dat jouw afspraak wel door zal gaan hoor, zo’n uitzonderlijk geval.
Hier nog steeds niks, hoewel ik vannacht écht dacht dat het zo ver was. Continue harde buiken, beetje in golven ook, superwild kind. Maar het werd niet erger oid. Nu wel weer wat buikkramp.
Ik ga er van uit dat we om 8:45 gewoon welkom zijn in het ziekenhuis (de man zijn manflu is alweer weg 😅). Hopelijk willen ze daar wellicht proberen te strippen, of zelfs gewoon al vliezen breken. Ik ben echt bang dat als we langer wachten we helemaal niet meer welkom zijn in het ziekenhuis of dat ik straks alleen nog maar alleen mag komen oid. Het wordt al heel anders dan we hadden gedacht zo met peutermeisje thuis..
Als je je zorgen maakt moet je nú bellen he.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:48 schreef NicolasJoy het volgende:
Morgen maar contact zoeken met de verloskundige. Harde buiken blijven komen, buikkramp.. Klote.
Het voelt zoals tijdens de eerste zwangerschap. Toen begonnen ook in deze periode ineens voorweeën en ja.. daarmee kun je niks anders dan rust.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:50 schreef SQ het volgende:
[..]
Als je je zorgen maakt moet je nú bellen he.sterkte, hopelijk is het niets.
Anders misschien even een lekkere warme douche en daarna gaan liggen? Als het harde buiken zijn zouden ze daarvan wel minder moeten worden. Maar bij twijfel of angst zou ik gewoon bellen. Daar zijn ze voor!quote:Op maandag 16 maart 2020 19:57 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Het voelt zoals tijdens de eerste zwangerschap. Toen begonnen ook in deze periode ineens voorweeën en ja.. daarmee kun je niks anders dan rust.
Zo even écht rustig op de bank liggen, kijken of ze voldoende leven voelt. Zo ja, dan wachten tot morgen, anders vanavond overleggen.
Dit!quote:Op maandag 16 maart 2020 20:32 schreef QuattroF het volgende:
[..]
Anders misschien even een lekkere warme douche en daarna gaan liggen? Als het harde buiken zijn zouden ze daarvan wel minder moeten worden. Maar bij twijfel of angst zou ik gewoon bellen. Daar zijn ze voor!
Even een hart onder de riem, voor zover dat kan. Onze kinderen zijn volgens mij ongeveer even oud en in de laatste weken voordat mijn derde geboren werd, werd ik gek van de oudste tweequote:Op zondag 15 maart 2020 12:23 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Fijn wel dat je nu toch een datum voor inleiden hebt! Hopelijk dient de kleine zich nog spontaan aan voordien.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:14 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Sterkte voor je lief NJ!
Helaas nog steeds niks hier. Vanochtend aan ctg gehangen, alles prima, ook genoeg vruchtwater. In principe prima om af te wachten dus. Gyn heeft me gestript, eigenlijk wilde ze het niet want ze krijgt wel eens op haar kop van verloskundigen als ze dat gedaan heeft, maar omdat wij aangaven dat het eigenlijk afgelopen weekend al gebeurd zou zijn door de vk durfde ze het wel aan. Heb er tot nu toe alleen helaas niks van gemerkt. Er is een afspraak gemaakt voor woensdag voor inleiden, mits er bij hun geen spoed tussendoor komt oid. Ik hoop dat het niet nodig is maar ik denk eigenlijk niet dat het nog vanzelf komt. Ik durf ook niet langer te wachten, straks gaat de zorg echt op zijn gat..
Ik zie ook best wel een beetje op tegen de eerste weken met peuter en verse baby. Wij hebben beide een cruciaal beroep, mijn verklaring is al geaccepteerd. Maar toch een beetje gek om daarvan gebruik te maken terwijl ik thuis ben. Maar man zal wel meer moeten werken nu dan toen peuter geboren werd, juist door dit coronagedoe. We zullen het de eerste week (of 2) dus wel oplossen met opa en oma, maar daarna zullen we haar misschien wel ‘ns brengen..
Een telefonische afspraak heb je met mijn termijn niks aanquote:Op maandag 16 maart 2020 15:57 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Als ik zie hoe het hier gaat zullen ze je indien mogelijk waarschijnlijk via skype/telefoon willen spreken, maar of ze dat met jouw termijn ook zo doen durf ik niet te zeggen. Misschien ook afhankelijk van hoe je je voelt.
[..]
Hoe is het met de afspraak gegaan? Ik hoop dat het een goed teken is dat je niet weer iets gepost hebt!
Hier in het ziekenhuis bellen ze als je afspraak niet door gaat. Niet gebeld = afspraak gaat door. Ik duim voor je dat je even mag spieken naar je kleintje!quote:Op maandag 16 maart 2020 21:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een telefonische afspraak heb je met mijn termijn niks aanzelf wil ik dolgraag een echo, zit er echt naar af te tellen. Als het niet kan heb ik er begrip voor maar ik hoop echt dat het door kan gaan
Hopelijk voelt je vriendin zich snel beter!
Ik ben nog niet gebeld, maar dat kan natuurlijk morgen nog. Kan ik dan ook gewoon mijn man meenemen als ik verder niks hoor? Hij is bijna nog zenuwachtiger dan ikquote:Op maandag 16 maart 2020 22:03 schreef Wolken het volgende:
[..]
Hier in het ziekenhuis bellen ze als je afspraak niet door gaat. Niet gebeld = afspraak gaat door. Ik duim voor je dat je even mag spieken naar je kleintje!
Bij ons ziekenhuis ( Alrijne ) mag alleen de patiënt naar binnen tenzij je assistentie nodig hebt.... Gelijk dus ook maar even vragen morgen.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben nog niet gebeld, maar dat kan natuurlijk morgen nog. Kan ik dan ook gewoon mijn man meenemen als ik verder niks hoor? Hij is bijna nog zenuwachtiger dan ik
Snap wat je bedoelt, gaat ook echt liggen aan hoe het gaat. Maar als ik me zo voel als na de geboorte van dochter gaat het mij echt niet lukken in mijn eentje te zorgen voor een baby én een (toch wel vrij intensieve)peuter. Ik kan peuter soms al niet aan zonder baby erbij 😬quote:Op maandag 16 maart 2020 21:36 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Fijn wel dat je nu toch een datum voor inleiden hebt! Hopelijk dient de kleine zich nog spontaan aan voordien.
Niet naar jouw persoonlijk trouwens, want Hoewel ik wel snap dat je gebruik zou maken van de opvang, vind ik het ook wel heel gek dat je ervoor in aanmerking zou komen in je zwangerschapsverlof. Ik heb in principe ook een vitaal beroep (wat ook raar is want al mijn collega’s zijn ook naar huis gestuurd door mn baas) en mijn man ook, maar wij gaan, hoe erg ik er ook van baal dat het zo is, geen beroep doen op de noodopvang. Ik ben nu eenmaal thuis. En ik vind dat in deze situatie mijn ongemak geen reden mag zijn om (nood)opvang te belasten met mijn kids.
Op de website van het UMC staat dat iedere patiënt 1 begeleider mee mag nemen, mits deze geen klachten heeft (lijkt mij logisch). We gaan het zien!quote:Op maandag 16 maart 2020 22:12 schreef Wolken het volgende:
[..]
Bij ons ziekenhuis ( Alrijne ) mag alleen de patiënt naar binnen tenzij je assistentie nodig hebt.... Gelijk dus ook maar even vragen morgen.
De essentie was meer dat ik dus eens zou informeren of je er wel aanspraak op kan maken als je verlof hebt. Links of rechtsom weet je opvang dat uiteindelijk toch wel, namelijk. Het zou ook rot zijn als je je kind wil brengen en dan weer naar huis wordt gestuurd zeg maar.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:24 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelt, gaat ook echt liggen aan hoe het gaat. Maar als ik me zo voel als na de geboorte van dochter gaat het mij echt niet lukken in mijn eentje te zorgen voor een baby én een (toch wel vrij intensieve)peuter. Ik kan peuter soms al niet aan zonder baby erbij 😬
En ik wil de opa’s en oma’s toch ook niet te veel belasten, hoe graag zij het zelf ook willen. Zijn toch ook niet de allerjongsten meer..
Ach, ik ga geen slapende honden wakker maken. Het is vlakbij dus als we rechtsomkeert moeten dan is dat maar zo 😅 En in het geval dat ik niet in staat ben om voor haar te zorgen, dan heeft mijn man wel recht op opvang voor haar, denk ik, aangezien hij na 1a 2 weken toch echt wel weer moet werken (hij moet in die eerste weken denk ik al gewoon werken, hij is nu ook pas net klaar en om 10:00 begonnen vanochtend). We zien wel.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:33 schreef silliegirl het volgende:
[..]
De essentie was meer dat ik dus eens zou informeren of je er wel aanspraak op kan maken als je verlof hebt. Links of rechtsom weet je opvang dat uiteindelijk toch wel, namelijk. Het zou ook rot zijn als je je kind wil brengen en dan weer naar huis wordt gestuurd zeg maar.
Hoor je wel wat je zegt? En eerder ook al, toen het over je personeel ging? Ik hoop heel erg dat je wat onhandig bent en overkomt met het geschreven woord en dat de werkelijkheid beter is.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:35 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Ach, ik ga geen slapende honden wakker maken. Het is vlakbij dus als we rechtsomkeert moeten dan is dat maar zo 😅 En in het geval dat ik niet in staat ben om voor haar te zorgen, dan heeft mijn man wel recht op opvang voor haar, denk ik, aangezien hij na 1a 2 weken toch echt wel weer moet werken
Ik ben niet van plan om misbruik te maken van de situatie. Maar als je niet voor je kind kan zorgen om wat voor reden dan ook, en je partner moet werken, wie dan wel? Maar ik ga er niet van uit dat het nodig is. Ik hoop dat na die drie weken het allemaal weer normaal op gang komt.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:47 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Hoor je wel wat je zegt? En eerder ook al, toen het over je personeel ging? Ik hoop heel erg dat je wat onhandig bent en overkomt met het geschreven woord en dat de werkelijkheid beter is.
Of ik ben het braafste meisje van de klas, want het zou niet eens in me opkomen om zo misbruik te maken van de situatie.
Ik hoop hetquote:Op maandag 16 maart 2020 23:00 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
We gaan het zien. Een beetje pijnlijden is prima, heb je gelijk in. Ik hoop dat alles lekker voorspoedig mag gaan en er straks niks aan de hand is en dus niet nodig is.
Ik hoop ook dat het niet nodig gaat zijn.quote:Op maandag 16 maart 2020 23:00 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
We gaan het zien. Een beetje pijnlijden is prima, heb je gelijk in. Ik hoop dat alles lekker voorspoedig mag gaan en er straks niks aan de hand is en dus niet nodig is.
Dat denk ik eerlijk gezegd niet, je bent nu exact 8 weken toch? Dat is érg vroeg voor een termijnecho. Die doen ze naar mijn idee tussen 9 en 12 weken.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:27 schreef MaJo het volgende:
Ik las ergens anders dat ze qua echo’s alleen nog de termijnecho en de 20 weken echo doen, de rest zou afgezegd worden. Volgens mij betreft mijn echo een termijnecho dus dat zit dan wel goed.
Als ik het me goed herinner van mijn ivf traject krijg je 2 echo’s in het ziekenhuis en word je daarna overgedragen aan de vk. Een termijn echo krijg je dan niet meer, want de termijn is vrij duidelijk door de ivfquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:19 schreef SQ het volgende:
[..]
Dat denk ik eerlijk gezegd niet, je bent nu exact 8 weken toch? Dat is érg vroeg voor een termijnecho. Die doen ze naar mijn idee tussen 9 en 12 weken.
Hopelijk valt het allemaal een beetje mee voor iedereen!
Ik kreeg bij mijn iui ook maar 1 echo bij 7 weken. Daarna pas weer bij de verloskundig rond week 11.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:45 schreef Arja het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner van mijn ivf traject krijg je 2 echo’s in het ziekenhuis en word je daarna overgedragen aan de vk. Een termijn echo krijg je dan niet meer, want de termijn is vrij duidelijk door de ivf
+1. Ik ben er ook verdrietig om. Gelukkig heb ik mijn ouders die bijspringen, maar hoe dat dan in de kraamweek gaat moeten... nouja. Komt tijd komt raad. Ofzo.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Exact dat SQ, ik heb echt afgeteld naar m'n verlof en dat valt nu toch in duigen en dat vind ik erg moeilijk en heeft al wat tranen opgeleverd ja. Ik snap alle maatregelen, denk ook dat het het beste is, maar ik vind het voor mezelf gewoon heel erg kut.
ik mag vanavond mee naar de 20 weken echo.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:30 schreef NicolasJoy het volgende:
Vandaag hartje geluisterd (Of ja, ik niet, want man, partner natuurlijk niet welkom bij de verloskundige nu). Fijn even geruststelling te hebben gehad. Gisteren en vannacht niets geen leven gevoeld namelijk, terwijl dat de afgelopen dagen wel anders was.
Nu aftellen naar de 20-weken en hopen dat je als partner dan toch mee mag.
Met 16 weken hoef je toch ook nog lang niet dagelijks leven te voelen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:30 schreef NicolasJoy het volgende:
Vandaag hartje geluisterd (Of ja, ik niet, want man, partner natuurlijk niet welkom bij de verloskundige nu). Fijn even geruststelling te hebben gehad. Gisteren en vannacht niets geen leven gevoeld namelijk, terwijl dat de afgelopen dagen wel anders was.
Nu aftellen naar de 20-weken en hopen dat je als partner dan toch mee mag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:59 schreef SQ het volgende:
[..]
Met 16 weken hoef je toch ook nog lang niet dagelijks leven te voelen?
Oprechte vraag, is zo'n angelsounds niet iets voor jullie? Als je er zo geregeld ongerust om bent? Ik heb er ook 1 en het maakt het voor mij echt significant draaglijker
Het is vooral wat je 'gewend bent om te voelen' omschreef de verloskundige het. Het bellen was ook meer voor de zekerheid, voor tips, hoe of wat. Ze voelde het hier al erg vroeg deze zwangerschap, maar sinds een week op dagelijkse basis steeds minder. (Eerst zeg maar meerdere keren per dag, voor het weekend de ene dag wel, de andere dag niet en nu in en sinds het weekend helemaal niets meer).quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik voelde überhaupt pas wat met 21 weken ofzo en bij de 1e nog later. Elke dag voelen hoeft pas vanaf 25 weken ofzo
.
Dat geeft goede hoop! Veel plezier/succes vanavond!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik mag vanavond mee naar de 20 weken echo.wel eerst even handen wassen bij aankomst.
Ik ga er op zoeken, lijkt mij zeker wel wat, alleen nog niet aan toegekomen te zoeken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:59 schreef SQ het volgende:
[..]
Met 16 weken hoef je toch ook nog lang niet dagelijks leven te voelen?
Oprechte vraag, is zo'n angelsounds niet iets voor jullie? Als je er zo geregeld ongerust om bent? Ik heb er ook 1 en het maakt het voor mij echt significant draaglijker
Super fijn!!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:37 schreef MaJo het volgende:
Mijn echo morgen gaat gewoon doorMan mag ook gewoon mee, mits geen klachten. Ik ben echt zo opgelucht, poe!
Dat zou fantastisch zijn zeg! Ik moet er ook om 8:30 zijn 😅 Spannend wel hoor. Maar ben er wel klaar voor (en mee 😜)quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:37 schreef SQ het volgende:
Fijn, majo!
Justme, ik ben bij de eerste ingeleid bij 40 weken en dat was vliezen doorprikken om half negen, weeënopwekkers er bij, baby om half 1, thuis om 16:00kan zomaar heel vlug gaan, ik hoop het voor je!
Oh, goed nieuws SQ! Superfijnquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:13 schreef SQ het volgende:
Ik had net een prima termijnecho. Ik blijf het onwerkelijk vinden dat zo'n kindje in nog geen 3 weken van een onherkenbare blob groeit tot een compleet spartelend mensje met armen en benen en vingertjes
Ik ga naar 5 oktober. Wordt nog spannend
Succes!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:37 schreef MaJo het volgende:
Mijn echo morgen gaat gewoon doorMan mag ook gewoon mee, mits geen klachten. Ik ben echt zo opgelucht, poe!
Hoe was het?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik mag vanavond mee naar de 20 weken echo.wel eerst even handen wassen bij aankomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |