Ja die slogan zullen ze wel nooit meer uit de kast halen, bedacht ik me ook alquote:Op zondag 15 maart 2020 13:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Aan de kleuren te zien ook uitgerekend bij dé hamstersupermarkt, dus de verbazing is hier iig ver te zoeken.
Jarenlang mensen oproepen om te hamsteren en dan klagen als mensen dat ook gaan doen.
quote:Op zondag 15 maart 2020 13:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo te zien zijn ze bij de NOS helemaal ondersteboven van het gehamster.![]()
[ afbeelding ]
Ja idd, ik zat dus net dit te typen:quote:Op zondag 15 maart 2020 13:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja die slogan zullen ze wel nooit meer uit de kast halen, bedacht ik me ook al
Tenzij ze het een beetje goed plannen met de jaarlijkse pandemie, dan valt het allemaal wel mooi samen natuurlijk.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja idd, ik zat dus net dit te typen:
Ik denk ook wel dat AH al aardig zal nadenken over een andere campagne. Ik kan me zo voorstellen dat de hamsterweken de komende jaren een beetje een negatieve bijsmaak zullen hebben.
Ja preciesquote:Op zondag 15 maart 2020 13:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja die slogan zullen ze wel nooit meer uit de kast halen, bedacht ik me ook al
Ja, maar dat wordt wel een beetje duur natuurlijk. Dan moet je immers ook een team aanstellen om te zorgen dat er elk jaar een pandemie ontstaat en een team om te zorgen dat het bestaan van dat andere team nooit bekend wordt.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Tenzij ze het een beetje goed plannen met de jaarlijkse pandemie, dan valt het allemaal wel mooi samen natuurlijk.
Oh, AH is heel handig in marketing hoorquote:Op zondag 15 maart 2020 14:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar dat wordt wel een beetje duur natuurlijk. Dan moet je immers ook een team aanstellen om te zorgen dat er elk jaar een pandemie ontstaat en een team om te zorgen dat het bestaan van dat andere team nooit bekend wordt.
Hoeveel gisteren?quote:Op zondag 15 maart 2020 14:01 schreef Arizona het volgende:
Weinig bemoedigende cijfers:
176 nieuwe gevallen
8 nieuwe sterfgevallen
Okay. Maar goed, er was ook geen reden om aan te nemen dat er al betere cijfers te zien zouden zijn. En ik vrees dat dat ook zo blijft tot zeker een week na lockdown.quote:
Ik weet het. Maar een mens mag altijd hopen tochquote:Op zondag 15 maart 2020 14:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay. Maar goed, er was ook geen reden om aan te nemen dat er al betere cijfers te zien zouden zijn. En ik vrees dat dat ook zo blijft tot zeker een week na lockdown.
Zekerquote:Op zondag 15 maart 2020 14:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar een mens mag altijd hopen toch
quote:
Tui, houden wel ons goed op de hoogte.quote:
Inderdaad.twitter:Poldermanie twitterde op zondag 15-03-2020 om 13:00:28Dit thuis moeten blijven is niet leuk. Maar het lijkt me nog veeeeeel erger als er een ziekte zou zijn waardoor we per se allemaal heel veel buiten de deur dingen moeten doen met heel veel mensen. reageer retweet
Die 6000. Dat is zeg maar de hele 'piramide'. 1135 zijn dan alleen de geteste gevallen.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:14 schreef summer52 het volgende:
Net op het nieuws 20 doden al en de GGD gaat uit van van 6000 besmettingen??? RIVM heeft het over 1135.
Wat moet je nu geloven!
Hahaquote:Op zondag 15 maart 2020 14:14 schreef Guanabana het volgende:
Inderdaad.twitter:Poldermanie twitterde op zondag 15-03-2020 om 13:00:28Dit thuis moeten blijven is niet leuk. Maar het lijkt me nog veeeeeel erger als er een ziekte zou zijn waardoor we per se allemaal heel veel buiten de deur dingen moeten doen met heel veel mensen. reageer retweet
1135 mensen hebben werkelijk positief getest, 6000 mensen vermoeden ze dat ze het hebben aan de hand van de meldingen met klachten keer de kans dat je dan corona hebt.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:14 schreef summer52 het volgende:
Net op het nieuws 20 doden al en de GGD gaat uit van van 6000 besmettingen??? RIVM heeft het over 1135.
Wat moet je nu geloven!
quote:Op zondag 15 maart 2020 14:14 schreef Guanabana het volgende:
Jij nog sterkte, terug boeken is nog niet gelukt. Zij vragen een creditcard niet bij ons of een raboscanner. Ook niet bij mij.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Rare gewaarwording idd. Hopelijk lukt het, ik duim voor jullie!
GGD bedoelt onbevestigde gevallen. Het is een schatting.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:14 schreef summer52 het volgende:
Wat moet je nu geloven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |