uhh dat mag? welke mod zei van nietquote:Op zondag 15 maart 2020 13:54 schreef Mortaxx het volgende:
Kijk uit
[..]
Met zulke opmerkingen. Ik zei gister in corona topic dat het helemaal niet zo erg is dat er wat mensen doodgaan
Dat mocht niet
Zo dan! Roland haalt uitquote:Op zondag 15 maart 2020 13:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
gun ik bepaalde users in deze sc wel hoor
quote:
ik blijf binnen lolquote:Op zondag 15 maart 2020 14:09 schreef Caland het volgende:
Het was kneiterdruk in de sportschool overigens.
Veel voetballers.
Hier was gisteren ook nog een markt die net zo druk was als normaal.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:09 schreef Caland het volgende:
Het was kneiterdruk in de sportschool overigens.
Veel voetballers.
Serieus? Hoeveel staat het?quote:Op zondag 15 maart 2020 14:15 schreef Caland het volgende:
Breda heeft Tilburg verslagen
@:lenny_leonard
68-71quote:Op zondag 15 maart 2020 14:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus? Hoeveel staat het?
Kut Breda
Het wordt tijd om jezelf op te offeren en als superspreader Tilburg weer aan de leiding te brengen.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus? Hoeveel staat het?
Kut Breda
Gelukkig wel oudere leeftijdscategorie allemaal.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:19 schreef GGMM het volgende:
Gisteren 8 mensen overleden
Gaat hard opeens.
Het zal nog wel een tijdje veel harder gaan. Ik dacht dat we Italië aardig volgden.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:19 schreef GGMM het volgende:
Gisteren 8 mensen overleden
Gaat hard opeens.
Volgens mij heeft user @Scrummie2.1 al wat desinfectiemiddeltjes naar haar gestuurd in een mooie verpakkingquote:
servertjes zullen het wel zwaar te verduren hebben door dat griepjequote:Op zondag 15 maart 2020 14:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat is FOK! toch ongelofelijk traag en kut de laatste weken. Armoedig.
Ja, want desinfecteren van de handen moet deze dagen en met dit virus echt tot je Rituals gaan behoren, hahahaquote:Op zondag 15 maart 2020 14:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij heeft user @:Scrummie2.1 al wat desinfectiemiddeltjes naar haar gestuurd in een mooie verpakking
Coronatraag ja.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat is FOK! toch ongelofelijk traag en kut de laatste weken. Armoedig.
Ik zou je graag willen antwoorden maar FOK! is zo traag dat mijn post al 2 keer verdween.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Coronatraag ja.
Op twitter krijg ik allemaal tweets te zien (al een hele tijd) van mensen die ik niet volg maar die gevolgd worden door mensen die ik volg. Kun je dit ergens uitzetten?
quote:Op zondag 15 maart 2020 14:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, want desinfecteren van de handen moet deze dagen en met dit virus echt tot je Rituals gaan behoren, hahaha
Mokerirritant ja.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Coronatraag ja.
Op twitter krijg ik allemaal tweets te zien (al een hele tijd) van mensen die ik niet volg maar die gevolgd worden door mensen die ik volg. Kun je dit ergens uitzetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |