Dat zie je verkeerd, als je te lang wacht loopt t uit de hand. De beheersbaarheid is er alleen nog omdat we in een beginstadium zitten waar Italie 2 weken terug zatquote:Op zondag 15 maart 2020 01:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, het is nog beheersbaar genoeg om niet direct je economie de nek om te draaien
Dat durven de meeste landen ook wel toe te geven. Alleen Nederland zit nog in de ontkenningsfase.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:24 schreef funnywell het volgende:
[ afbeelding ]
In 1918 durfde ze het tenminste gewoon te zeggen
Dat ben JIJ wel. Je reageert niet.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zie je niet idd, omdat we dat soort complete SC verhalen verwijderen. Niet als het af en toe een postje wat minder ontopic is en diegenen verder gewoon normaal meeposten hier. We zijn heus de rotsten niet.
Officieel mag ook maar 1 iemand per huishouden de boodschappen doen.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het probleem is dat iedereen (letterlijk, volgens mij) zo'n 'document' kan maken. Eergisteren nog wel in elk geval. Dat schiet ook niet echt op.
Niet nuchter maar hardleers, onbeholpen, dom, volgzaam en in dezen vooral stelselmatig onjuist voorgelicht.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:17 schreef Caland het volgende:
[..]
We zijn gewoon een heerlijk nuchter volkje
Dat is dus de constante afweging, zo lang mogelijk rekken.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:26 schreef funnywell het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, als je te lang wacht loopt t uit de hand. De beheersbaarheid is er alleen nog omdat we in een beginstadium zitten waar Italie 2 weken terug zat
Is dat zo? Degenen die nu besmet worden krijgen over een week pas de ergste symptomen van wat ik heb gehoord.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, het is nog beheersbaar genoeg om niet direct je economie de nek om te draaien
RSIquote:Op zondag 15 maart 2020 01:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zie je niet idd, omdat we dat soort complete SC verhalen verwijderen. Niet als het af en toe een postje wat minder ontopic is en diegenen verder gewoon normaal meeposten hier. We zijn heus de rotsten niet.
Huh? Ze reageert toch?quote:Op zondag 15 maart 2020 01:27 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat ben JIJ wel. Je reageert niet.
Irritant he?
Scheelt je toch weer een paar weken aan faillissementenquote:Op zondag 15 maart 2020 01:27 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
Is dat zo? Degenen die nu besmet worden krijgen over een week pas de ergste symptomen van wat ik heb gehoord.
Nope, niet op mijn reacties naar haar. Ik beweer wat, zij reageert. Ik reageer op haar en verwacht een reactie. Nope, niks.quote:
Dit hoor ik dus ook en dat gaaat van collega’s tot vrienden. En nee ik woon niet in duindorp ofzo. En ik werk (o.a. in het MT) voor een bedrijf met een omzet van meer dan 50 miljoen per jaar op 150 man. Maar als je hoort hoe ze praten hier....quote:Op zondag 15 maart 2020 01:24 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik heb collega’s die ik toch redelijk op de hoogte houdt van de toestand. Zijn echt geen domme mensen maar die maken zich vooral druk over hun vakantie en of ze nog naar de kroeg kunnen deze week.
Als je dan aangeeft dat je dat wel kunt vergeten en of ze het daarnaast nog zouden moeten willen dan verklaren ze mij bijna voor gek.
“Volgende week is hier ook alles dicht”. Krijg je als reactie dat dat wel mee zal vallen en dat we ons niet aan moeten stellen vanwege een virusje.
Als over een paar weken toch alle kroegen (ik noem maar iets) dicht gaan, waarom dan niet nu meteen? Nu zij het maar 1.000 besmettingen, of paar weken is het paar keer zoveel.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:25 schreef Caland het volgende:
[..]
en zulke indamming gaat er voorlopig ook nog niet komen in nederland.....dus dit blijft nog wel minimaal tot juli.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:22 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Wuhan heeft tot 6 weken nodig gehad, wij zitten nog niet eens aan het begin van hun situatie qua indamming
Vooral hardleers, ja.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:27 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niet nuchter maar hardleers, onbeholpen, dom, volgzaam en in dezen vooral stelselmatig onjuist voorgelicht.
Okquote:Op zondag 15 maart 2020 01:30 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nope, niet op mijn reacties naar haar. Ik beweer wat, zij reageert. Ik reageer op haar en verwacht een reactie. Nope, niks.
Maar laat maar. Want het topic gaat zo snel, dan moet je ver terugkijken.
Nu snap ik dat mijn eerste post weg is *en deze misschien ook*quote:Op zondag 15 maart 2020 01:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet alle Brabantgevallen zijn te herleiden naar 1 persoon.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Vooral hardleers, ja.
In Brabant is alles nu afgeschaft vanwege 1 besmette persoon die Carnaval gaat vieren, en mensen gaan nog gewoon stappen.
Zelf weten, het is een vrij land, natuurlijk maar verwacht niet dat het aantal besmettingen dan vermindert.
nee idd, denken een virus als dit te kunnen herleiden. probeer de normale griep eens te herleiden en in kaart te brengen. missie kansloosquote:Op zondag 15 maart 2020 01:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet alle Brabantgevallen zijn te herleiden naar 1 persoon.
Zo herkenbaar dit.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:24 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik heb collega’s die ik toch redelijk op de hoogte houdt van de toestand. Zijn echt geen domme mensen maar die maken zich vooral druk over hun vakantie en of ze nog naar de kroeg kunnen deze week.
Als je dan aangeeft dat je dat wel kunt vergeten en of ze het daarnaast nog zouden moeten willen dan verklaren ze mij bijna voor gek.
“Volgende week is hier ook alles dicht”. Krijg je als reactie dat dat wel mee zal vallen en dat we ons niet aan moeten stellen vanwege een virusje.
Ik reageer toch overal netjes op.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:27 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat ben JIJ wel. Je reageert niet.
Irritant he?
Ben jij zelf ondanks je ongekend hoge postcount in deze reeks niet ook gewoon gaan carnavallen?quote:Op zondag 15 maart 2020 01:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Vooral hardleers, ja.
In Brabant is alles nu afgeschaft vanwege 1 besmette persoon die Carnaval gaat vieren, en mensen gaan nog gewoon stappen.
Zelf weten, het is een vrij land, natuurlijk maar verwacht niet dat het aantal besmettingen dan vermindert.
...en ik woon zelf in Brabant, en hier is echt alles afgeschaft.
Nee, maar als je een beetje logisch nadenkt dan weet je dat tijdens Carnaval de meeste mensen besmet zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet alle Brabantgevallen zijn te herleiden naar 1 persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |