abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192040730
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 01:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Niet zo moeilijk, het is nog beheersbaar genoeg om niet direct je economie de nek om te draaien
Dat zie je verkeerd, als je te lang wacht loopt t uit de hand. De beheersbaarheid is er alleen nog omdat we in een beginstadium zitten waar Italie 2 weken terug zat
  zondag 15 maart 2020 @ 01:26:45 #227
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_192040734
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 01:24 schreef funnywell het volgende:
[ afbeelding ]

In 1918 durfde ze het tenminste gewoon te zeggen
Dat durven de meeste landen ook wel toe te geven. Alleen Nederland zit nog in de ontkenningsfase.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_192040737
quote:
10s.gif Op zondag 15 maart 2020 01:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat zie je niet idd, omdat we dat soort complete SC verhalen verwijderen. Niet als het af en toe een postje wat minder ontopic is en diegenen verder gewoon normaal meeposten hier. We zijn heus de rotsten niet. :P
Dat ben JIJ wel. Je reageert niet.

Irritant he?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Moderator zondag 15 maart 2020 @ 01:27:38 #229
236264 crew  capricia
pi_192040741
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 01:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Het probleem is dat iedereen (letterlijk, volgens mij) zo'n 'document' kan maken. Eergisteren nog wel in elk geval. Dat schiet ook niet echt op.
Officieel mag ook maar 1 iemand per huishouden de boodschappen doen.
De rest moet binnenblijven.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_192040743
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 01:17 schreef Caland het volgende:

[..]

We zijn gewoon een heerlijk nuchter volkje :)
Niet nuchter maar hardleers, onbeholpen, dom, volgzaam en in dezen vooral stelselmatig onjuist voorgelicht.
  zondag 15 maart 2020 @ 01:27:44 #231
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_192040744
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 01:26 schreef funnywell het volgende:

[..]

Dat zie je verkeerd, als je te lang wacht loopt t uit de hand. De beheersbaarheid is er alleen nog omdat we in een beginstadium zitten waar Italie 2 weken terug zat
Dat is dus de constante afweging, zo lang mogelijk rekken.

Eenmaal in lockdown kan je niet meer terug.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_192040747
quote:

[..]

Niet zo moeilijk, het is nog beheersbaar genoeg om niet direct je economie de nek om te draaien
Is dat zo? Degenen die nu besmet worden krijgen over een week pas de ergste symptomen van wat ik heb gehoord.
  zondag 15 maart 2020 @ 01:27:57 #233
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_192040748
quote:

[..]

Dat zie je niet idd, omdat we dat soort complete SC verhalen verwijderen. Niet als het af en toe een postje wat minder ontopic is en diegenen verder gewoon normaal meeposten hier. We zijn heus de rotsten niet. :P
RSI ;)
pi_192040750
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 01:27 schreef Montagui het volgende:

[..]

Irritant he?
Huh? Ze reageert toch?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_192040753
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 01:23 schreef NineLives het volgende:

[..]

Herd immmunity
Ah ja daarom komt de griep niet jaarlijks terug
  zondag 15 maart 2020 @ 01:29:20 #236
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_192040762
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 01:27 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

Is dat zo? Degenen die nu besmet worden krijgen over een week pas de ergste symptomen van wat ik heb gehoord.
Scheelt je toch weer een paar weken aan faillissementen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_192040765
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 01:28 schreef marsan het volgende:

[..]

Huh? Ze reageert toch?
Nope, niet op mijn reacties naar haar. Ik beweer wat, zij reageert. Ik reageer op haar en verwacht een reactie. Nope, niks.

Maar laat maar. Want het topic gaat zo snel, dan moet je ver terugkijken.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_192040766
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 01:24 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Ik heb collega’s die ik toch redelijk op de hoogte houdt van de toestand. Zijn echt geen domme mensen maar die maken zich vooral druk over hun vakantie en of ze nog naar de kroeg kunnen deze week.
Als je dan aangeeft dat je dat wel kunt vergeten en of ze het daarnaast nog zouden moeten willen dan verklaren ze mij bijna voor gek.

“Volgende week is hier ook alles dicht”. Krijg je als reactie dat dat wel mee zal vallen en dat we ons niet aan moeten stellen vanwege een virusje.
Dit hoor ik dus ook en dat gaaat van collega’s tot vrienden. En nee ik woon niet in duindorp ofzo. En ik werk (o.a. in het MT) voor een bedrijf met een omzet van meer dan 50 miljoen per jaar op 150 man. Maar als je hoort hoe ze praten hier....
Kantoorpersoneel mag trouwens wel tot eind van de maand thuis werken :)
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_192040768
quote:

[..]

Als over een paar weken toch alle kroegen (ik noem maar iets) dicht gaan, waarom dan niet nu meteen? Nu zij het maar 1.000 besmettingen, of paar weken is het paar keer zoveel.

Economie komt nu ook al stil te liggen. De schade wordt met elke dag dat er niet gereageerd wordt alleen maar groter en de tijd totdat de inkoopmanagersindex weer genormaliseerd is, komt alleen maar dichterbij ipv verder weg.
pi_192040774
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 01:22 schreef Fukushima het volgende:

[..]

Wuhan heeft tot 6 weken nodig gehad, wij zitten nog niet eens aan het begin van hun situatie qua indamming
en zulke indamming gaat er voorlopig ook nog niet komen in nederland.....dus dit blijft nog wel minimaal tot juli.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  zondag 15 maart 2020 @ 01:30:33 #241
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_192040776
quote:
9s.gif Op zondag 15 maart 2020 01:27 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Niet nuchter maar hardleers, onbeholpen, dom, volgzaam en in dezen vooral stelselmatig onjuist voorgelicht.
Vooral hardleers, ja.

In Brabant is alles nu afgeschaft vanwege 1 besmette persoon die Carnaval gaat vieren, en mensen gaan nog gewoon stappen.

Zelf weten, het is een vrij land, natuurlijk maar verwacht niet dat het aantal besmettingen dan vermindert.

...en ik woon zelf in Brabant, en hier is echt alles afgeschaft.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zondag 15 maart 2020 @ 01:30:51 #242
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_192040778
Tip: spoel je handen niet met onverdund bleekwater. :')

Zit vrij veel natriumhydroxide ("ontstopper") in (door het produktieproces: elektrolyse van zout), dat verzeept meteen het vet op en in je huid. minutenlang afspoelen, voelden nog steeds zeepachtig aan.
are we infinite or am I alone
pi_192040780
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 01:30 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nope, niet op mijn reacties naar haar. Ik beweer wat, zij reageert. Ik reageer op haar en verwacht een reactie. Nope, niks.

Maar laat maar. Want het topic gaat zo snel, dan moet je ver terugkijken.
Ok
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_192040783
quote:

[..]

Nu snap ik dat mijn eerste post weg is *en deze misschien ook*
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
  zondag 15 maart 2020 @ 01:31:55 #245
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_192040785
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 01:30 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Vooral hardleers, ja.

In Brabant is alles nu afgeschaft vanwege 1 besmette persoon die Carnaval gaat vieren, en mensen gaan nog gewoon stappen.

Zelf weten, het is een vrij land, natuurlijk maar verwacht niet dat het aantal besmettingen dan vermindert.
Niet alle Brabantgevallen zijn te herleiden naar 1 persoon.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_192040790
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 01:31 schreef Caland het volgende:

[..]

nee idd, denken een virus als dit te kunnen herleiden. probeer de normale griep eens te herleiden en in kaart te brengen. missie kansloos
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 maart 2020 @ 01:32:51 #247
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_192040791
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 01:24 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Ik heb collega’s die ik toch redelijk op de hoogte houdt van de toestand. Zijn echt geen domme mensen maar die maken zich vooral druk over hun vakantie en of ze nog naar de kroeg kunnen deze week.
Als je dan aangeeft dat je dat wel kunt vergeten en of ze het daarnaast nog zouden moeten willen dan verklaren ze mij bijna voor gek.

“Volgende week is hier ook alles dicht”. Krijg je als reactie dat dat wel mee zal vallen en dat we ons niet aan moeten stellen vanwege een virusje.
Zo herkenbaar dit.

Twee weken geleden werd ik nog net niet voor gek verklaard toen ik zei dat dit een heel groot probleem ging worden.

Vorige week was er één collega die enigzins luisterde, maar rest waren nog steeds in "struisvogel" mode.

Vrijdag was de eerste keer in al die tijd dat ik zowel mijn collega's als de patiënten hoorde praten over "corona". Zelfs toen waren de meeste collega's nog laconiek en hoorde ik constant dingen als "ik ga gewoon uit vanavond hoor", "morgen filmpje pakken", "verjaardagfeestje morgen".

Mensen hebben gewoon geen flauw idee wat er aan de hand is, wat de consequenties gaan zijn en hoe belangrijk hun rol is in dit geheel. Ik neem het volk eigenlijk ook niks meer kwalijk. In Engeland zegt Boris Johnson gewoon open en eerlijk wat er aan de hand is, dat er nog veel mensen gaan overlijden en dat dit één van de grootste rampen zal zijn die iemand zal meemaken tijdens hun leven.

In Nederland zijn wij vooral van het downplayen, eerst was de kans nihil dat het hier zou komen, daarna waren wij heel goed voorbereid, daarna was alles onder controle en nog geen week later hebben wij het over het sluiten van scholen en mogelijke lockdowns.

Zo snel kan het gaan ....

https://www.volkskrant.nl(...)smettingen~b4c2141f/

Week 1: Don't worry
Week 2: Worry
Week 3: Game Over

Wij zitten nu nog in week 2, want eindelijk is er aandacht en maken mensen zich zorgen. De huidige maatregelen zijn wat mij betreft nog steeds onvoldoende.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 maart 2020 @ 01:32:59 #248
163650 Greys
pi_192040796
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 01:27 schreef Montagui het volgende:

[..]

Irritant he?
Ik reageer toch overal netjes op. :D Doe even kalm zeg. We werken ons een ongeluk als vrijwilligers hier. De vrijwilligers waardoor jij überhaupt kunt FOK!en. En ook wij hebben af en toe in deze rare tijden even ontspanning en rust nodig - de reden dat we vragen niet alles vol te smijten met SC en gemekker op elkaar - en kunnen niet 24/7 ieder op hun wenken bedienen hoe graag we dat ook willen. Tussendoor 'doen' we ook gewoon ons andere forum waar we mod zijn, beantwoorden we dm's met vragen etc. Dus ja, we missen weleens een postje. Dank voor je begrip.

Dus vertel. Waar had je graag een reactie op gewild. Want ik kan best iets gemist hebben maar dat kan je ook normaal zeggen. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_192040797
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 01:30 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Vooral hardleers, ja.

...en ik woon zelf in Brabant, en hier is echt alles afgeschaft.
Ben jij zelf ondanks je ongekend hoge postcount in deze reeks niet ook gewoon gaan carnavallen?
  zondag 15 maart 2020 @ 01:34:08 #250
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_192040810
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 01:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee, maar als je een beetje logisch nadenkt dan weet je dat tijdens Carnaval de meeste mensen besmet zijn.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')