Allo allo, alles gut?quote:
En als vluchten vanuit Europa zijn toegestaanquote:Op zondag 15 maart 2020 00:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Enige gedeelte waar ik nog niet ben geweest. Misschien van de zomer als L. hier is.
Als er nog een NL maatschappij in de lucht (HUHUHUHUHU) is tegen die tijd.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En als vluchten vanuit Europa zijn toegestaan
Dat ook ja. Anders moet ik maar naar nederland gaanquote:Op zondag 15 maart 2020 00:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En als vluchten vanuit Europa zijn toegestaan
Hoop gezeik met dat vliegen nuquote:Op zondag 15 maart 2020 00:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat ook ja. Anders moet ik maar naar nederland gaan
Als NL de vluchten uit VS nog accepteertquote:Op zondag 15 maart 2020 00:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat ook ja. Anders moet ik maar naar nederland gaan
Ander account nemen.quote:
De VS loopt zo achter, kans is inderdaad groot dat de rest van de wereld al is "genezen" en we hier nog als zombies rondlopenquote:Op zondag 15 maart 2020 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als NL de vluchten uit VS nog accepteert
Je weet nooit neequote:Op zondag 15 maart 2020 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als NL de vluchten uit VS nog accepteert
Zou dat helpen denk je?quote:
In jouw geval wel.quote:
Ik heb nergens last van.quote:
Daar komt het wel op neerquote:Op zondag 15 maart 2020 00:23 schreef devzero het volgende:
[..]
De VS loopt zo achter, kans is inderdaad groot dat de rest van de wereld al is "genezen" en we hier nog als zombies rondlopen
The walking dead?quote:Op zondag 15 maart 2020 00:23 schreef devzero het volgende:
[..]
De VS loopt zo achter, kans is inderdaad groot dat de rest van de wereld al is "genezen" en we hier nog als zombies rondlopen
Vast niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |