En het werd zomer.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:10 schreef PoezeligDing het volgende:
... het enige wat je droeg was je lange blonde haar ...
forel van de bbq was echt lekker. Alleen stink ik nu een dus wel een uur in de windquote:Op zondag 15 maart 2020 00:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb nog geen cijfers gezien die het tegen spreken
Op een paar ciabatta'squote:Op zondag 15 maart 2020 00:10 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Lekker is dat toch op een toastje
En ik was een man toen de zon weer opkwam ...quote:
Even onder de douche en dan ben je daar ook weer van afquote:Op zondag 15 maart 2020 00:11 schreef devzero het volgende:
[..]
forel van de bbq was echt lekker. Alleen stink ik nu een dus wel een uur in de wind
Ze gaan net zo hard als COVID-19.quote:
Hmmmm. Dat zou zonde zijnquote:Op zondag 15 maart 2020 00:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En ik was een man toen de zon weer opkwam ...
Ik zou niet al sjorrend wakker worden.quote:
Ik mis het koude weer in de zomerquote:
Ik ook niet. Ik moet eerst goed wakker zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zou niet al sjorrend wakker worden.
Ja en?quote:Op zondag 15 maart 2020 00:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik mis het koude weer in de zomer
ik mis de regen en wind in de herfst
ik mis het koude weer en de sneeuw in de winter
Maar in het voorjaar is 30 graden hier in florida echt
Ken het daar, heerlijkquote:Op zondag 15 maart 2020 00:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ben je op vak daar? Of woonden je nou in floridaquote:Op zondag 15 maart 2020 00:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Altijd en jaquote:Op zondag 15 maart 2020 00:15 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ben je op vak daar? Of woonden je nou in florida
Ja we hadden het er ooit over, wist alleen niet in welk deel van usa. Everglades al geweest nu?quote:
Enige gedeelte waar ik nog niet ben geweest. Misschien van de zomer als L. hier is.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:17 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja we hadden het er ooit over, wist alleen niet in welk deel van usa. Everglades al geweest nu?
KLEP wil weten of dat met dit account was.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:17 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja we hadden het er ooit over, wist alleen niet in welk deel van usa. Everglades al geweest nu?
Leuk, en de keys he. Hotel hebben we het over gehad op Isla morada.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Enige gedeelte waar ik nog niet ben geweest. Misschien van de zomer als L. hier is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |