Zusje van haags geeft een corona kortingquote:Op zondag 15 maart 2020 01:54 schreef FreshFruit het volgende:
De Belgen komen nu ook massaal in Nederland stappen.
Zal hier ook snel over zijn denk ikquote:Op zondag 15 maart 2020 01:54 schreef FreshFruit het volgende:
De Belgen komen nu ook massaal in Nederland stappen.
quote:Op zondag 15 maart 2020 01:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Zusje van haags geeft een corona korting
Ik wilde het net vragen.quote:
Gisteren Italie, morgen spanje en overmorgen nederland?quote:Op zondag 15 maart 2020 02:05 schreef PlymouthFury het volgende:
Als we straks op slot gaan zoals in Italie, is het toch leuk om dts te hebben. Is toch een soort van sociaal contact.
Zou zomaar kunnenquote:Op zondag 15 maart 2020 02:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Gisteren Italie, morgen spanje en overmorgen nederland?
Is best wel raar en angstig. Maar je doet er niks aanquote:Op zondag 15 maart 2020 02:06 schreef devzero het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2020 02:08 schreef devzero het volgende:
Jammer genoeg hoorde ik net dat trump negatief had getest voor zijn corona test
Van de geteste gevallen. Er schijnen nu pas voldoende tests verkrijgbaar te komen hier, dus de VS kan nog flink omhoog gaan in die top10quote:Op zondag 15 maart 2020 02:08 schreef hemarookworst het volgende:
We zitten inmiddels bijna in de top10
Die hebben ook maar 1 schoolquote:Op zondag 15 maart 2020 02:12 schreef hemarookworst het volgende:
Suriname doet ook alle scholen dicht en daar is 1 geval geconstateerd
Denk het ookquote:Op zondag 15 maart 2020 02:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Van de geteste gevallen. Er schijnen nu pas voldoende tests verkrijgbaar te komen hier, dus de VS kan nog flink omhoog gaan in die top10
Had ik het net met Soul over;stel dat hij wel positief was getest,zouden ze het dan zeggen?quote:Op zondag 15 maart 2020 02:08 schreef devzero het volgende:
Jammer genoeg hoorde ik net dat trump negatief had getest voor zijn corona test
Hoop toch wel thuis te komen nogquote:Op zondag 15 maart 2020 02:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Hij zal misschien even 2 weken in zijn golf resort zitten voor "belangrijke" vergaderingen.quote:Op zondag 15 maart 2020 02:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had ik het net met Soul over;stel dat hij wel positief was getest,zouden ze het dan zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |