Lol die meet die heeeeeeeeeeel lang in de OP stond?quote:
Ik heb ze alleen maar gegeten. Hoe vang je ze? Gewoon met je handen uit de sloot pakken?quote:Op zondag 15 maart 2020 01:36 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik heb ze wel gevangen en gerookt
quote:Op zondag 15 maart 2020 01:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb ze alleen maar gegeten. Hoe vang je ze? Gewoon met je handen uit de sloot pakken?
* engine gooit paling naar devquote:Op zondag 15 maart 2020 01:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb ze alleen maar gegeten. Hoe vang je ze? Gewoon met je handen uit de sloot pakken?
Was het maar zo makkelijk, had een paar fuiken staan stiekum. Schoonmaken rotklus, roken ook wel ff mee zoet. Was hobbyquote:Op zondag 15 maart 2020 01:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Wij hadden palingkistjes,ken je die?quote:Op zondag 15 maart 2020 01:39 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk, had een paar fuiken staan stiekum. Schoonmaken rotklus, roken ook wel ff mee zoet. Was hobby
Maar het resultaat zal vast erg lekker zijn geweest.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:39 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk, had een paar fuiken staan stiekum. Schoonmaken rotklus, roken ook wel ff mee zoet. Was hobby
Jippie.quote:
Lekker slapenquote:
Ja, met 4 gaten erin en een netje ervoor. Ook topquote:Op zondag 15 maart 2020 01:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden palingkistjes,ken je die?
Ja, waren sneller op, dan al het werk hahaquote:Op zondag 15 maart 2020 01:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar het resultaat zal vast erg lekker zijn geweest.
Zouden er nog kroegen open zijn?quote:Op zondag 15 maart 2020 01:52 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Komen zo wel weer, allemaal ff stappen denk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |