Intolerante gast!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:50 schreef Protoplanet het volgende:
Die schrijver is een beetje irritant als je het mij vraagt
Gewoon een lulquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:50 schreef Protoplanet het volgende:
Die schrijver is een beetje irritant als je het mij vraagt
als je denkt dat het niet erger kanquote:
Het zou pas raar zijn als je vreemden in het gezicht aanraakt!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:56 schreef monkyyy het volgende:
Ik realiseer me sinds kort hoe vaak ik mn gezicht aanraak
Ik heb een Ruud van Nistelrooijbaardje, keiharde haartjes. Gewoon lekker om aan te zitten.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:56 schreef monkyyy het volgende:
Ik realiseer me sinds kort hoe vaak ik mn gezicht aanraak
Hij kan het niet laten... mooi zondag klusje voor hem!quote:
Matig ookquote:
Hadden ze niet hoeven doen nee.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:22 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat was nou de grap van Sanne Wallis-De Vries? Het had geen clue en geen grap.
quote:Op zondag 22 maart 2020 09:18 schreef Stofje het volgende:
Ik zit al dusdanig lang in quarantaine, dat ik Sanne W. de V. eigenlijk gewoon best een lekker ding vind. 49 jaar, maar ziet er potdorie toch nog goed uit!
quote:
En ja. Vond ik wel een terechte Eus-bash. Vond het best een sympathieke gozer, maar hoe vaker ie nu op tv komt, hoe irritanter ie wordt. Pas was hij bij DWDD, omringd met mensen uit ieder een eigen vakgebied. Bleef doorratelen, werd er echt chagrijnig van want het voegde simpelweg niets toe. Derhalve: terechte Eus-bash.quote:
Zou best kunnen. Ik herinner me alleen het rad en Harm met zijn 'oh nee, de taart'.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:40 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Was dat niet naar aanleiding van een ontvoering van een jongetje die later dood werd gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |