Niet mee eens, ik kom de ergste rotzooi tegen op openbare plaatsten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:51 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik werk in een fabriek, je kunt aarde en de shit waar zij mee werken niet met elkaar vergelijken. Ik eet ook weleens iets uit de natuur met wat zand eraan, dat is een ander verhaal.
Precies, die scholensluiting zal er morgen al wel komen, dan hoeft er ook geen debat meer plaats te vinden... en dan kunnen Baudet en Wilders weer schreeuwen dat ze het hebben afgedwongen :quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er is morgen gewoon een spoedoverleg....
Las dat er morgen overleg is tussen kabinet en verschillende instanties als het RIVM. Neem aan dat daar van alles ter sprake komt om de verspreiding van het virus in te dammen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Er is nog niet eens overeenstemming over de scholen. Het onderwerp bedrijven sluiten is nog niet eens besproken. De overheid werkt hier niet zo snel.
In plague inc. ga je nu gewoon een matige score halen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:50 schreef heywoodu het volgende:
Nou, we zijn er weer. Meer active dan genezen, zoals eerder toen China de boel nog domineerde.
[ afbeelding ]
Morgen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:52 schreef Sickert het volgende:
Spoedoverleg kabinet met zorgorganisaties over openhouden scholen
we en die aantallen? wie watquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:50 schreef heywoodu het volgende:
Nou, we zijn er weer. Meer active dan genezen, zoals eerder toen China de boel nog domineerde.
[ afbeelding ]
Op aandringen van de rechtse partijen die eerder deze week geen steun kregen..quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er is morgen gewoon een spoedoverleg....
Ik hoop het van harte maar geloof nooit dat ze dit maandag gaan doen. Ik denk vanaf maandag alle scholen dicht. Dinsdag of woensdag een stapje erbij en donderdag of vrijdag Lockdownquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:44 schreef KingRadler het volgende: Lockdown komt er zeker. Ik verwacht zelfs dat het maandag al in gaat.
Vooral als iedereen ineens als een malle dood gaat terwijl de halve wereld nog blauw isquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
In plague inc. ga je nu gewoon een matige score halen.
Ja natuurlijk maar dan past het niet in twee alineaatjes, met nuancequote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit is te makkelijk, ook China liet dat grotendeels gewoon doorgaan
Waarschijnlijk zal Yassar Klaver de credits nemen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, die scholensluiting zal er morgen al wel komen, dan hoeft er ook geen debat meer plaats te vinden... en dan kunnen Baudet en Wilders weer schreeuwen dat ze het hebben afgedwongen :
Meer dan 10 mensen zelfs.twitter:michaeldickson twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 20:38:37Updated rules in Israel:
► Kindergartens to close
► School and universities already closed
► All leisure and cultural sites closes
► No gatherings of more than 10 people
► Workplaces open but preferential to work from home
#CoronaVirusUpdates #CoronaVirus reageer retweet
Waarom?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:54 schreef funnywell het volgende:
En dan is alles in lockdown en dan wordt die opgeheven en krijg je de 2e golf die nog veel dodelijker gaat zijn. Die verwacht ik binnenkort in China als daar de lockdowns eraf gaan.
Er komen binnenkort genoeg werklozen die dat karweitje wel kunnen klarenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:53 schreef Arkai het volgende:
Wanneer krijgen we in Nederland ook van die Ghostbusters om de straten te ontsmetten?
[ afbeelding ]
hoe wil je mensen straks weer op je werk hebben ,,, als ze er niet meer zijn , beter even een paar weken rustig aan doen dan straks gen personeel meer hebben , die je dan moet gaan inwerken en een nog grotere achterstand krijgtquote:
Nou nee, het debat gaat over de scholensluiting. https://www.omroepbrabant(...)over-scholensluitingquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:52 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Las dat er morgen overleg is tussen kabinet en verschillende instanties als het RIVM. Neem aan dat daar van alles ter sprake komt om de verspreiding van het virus in te dammen?
KlaverGODquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:52 schreef Sickert het volgende:
Spoedoverleg kabinet met zorgorganisaties over openhouden scholen
is het niet zo dat het virus minder besmettelijk is als mensen een tijdje in quarantaine zijn geweest?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:54 schreef funnywell het volgende:
En dan is alles in lockdown en dan wordt die opgeheven en krijg je de 2e golf die nog veel dodelijker gaat zijn. Die verwacht ik binnenkort in China als daar de lockdowns eraf gaan.
Scholen zijn dus de opvang, waar wil je dat anders doen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:54 schreef Kyran het volgende:
Vanaf maandag moeten gewoon alle scholen dicht. Wel opvang regelen zodat ouders met belangrijke functies kunnen blijven werken (zorg, politie, brandweer, nutsbedrijven etc).
Ja leuk bedacht, maar veel kleinere ondernemers gaan dan gewoon faillietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
hoe wil je mensen straks weer op je werk hebben ,,, als ze er niet meer zijn , beter even een paar weken rustig aan doen dan straks gen personeel meer hebben , die je dan moet gaan inwerken en een nog grotere achterstand krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |