Ik zou sowieso even niet roken nu. Geeft je longen alvast de tijd om zich weerbaar te maken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:38 schreef Durmada het volgende:
Las net een bericht op AD dat veel kritieke patiënten ook jonger dan 50 zijn. Nou maak ik me niet snel zorgen maar ik ben begin 20 en ik rook, is er iemand die kan vertellen hoe het qua sterftecijfers ligt qua mensen onder de 50 die geen medische klachten hebben, maar wel roken?
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:39 schreef Confetti het volgende:
Rutte heeft straks absoluut bloed aan zijn handen.
Neem aan dat ze niet moeilijk gaan doen. Ze heeft een zeer goede rede om thuis te zijn als longpatientquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:27 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dit vind ik dus ook krom aan de maatregelen. Je hoort niks over het isoleren van de risicogroepen. Alleen niet het ov pakken maar ze worden wel verwacht op werk op te komen draven met alle risico's dus.
Ik heb het vorige week ook met moeite bewerkstelligt.
Ondanks protest van een collega die ook longpatient is en het onzin vond want just a flu bro.
Nu maar hopen dat het genoeg is geweest.
Iedereen die in de risicogroep zit zou moeten thuiswerken of sowieso thuis zitten nu. En iedereen uit dat gezin of mantelzorgers ook.
Kan misschien niet 100% maar wel meer dan nu.
Na de vergrijzing nu een vergroening!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:39 schreef Arkai het volgende:
Maar als we in Lockdown gaan, hebben we dan over 9 maanden een geboortegolf? Ik ga hamsteren op babymelkpoeder!
Ik online kerk uitzending via stream ipv daar enzo. Naja mss ben ik niet optijd wakker. Maargoed zover gaat het ook al dus het is wachten op ov verbod nu>quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:38 schreef Toefjes het volgende:
Naja morgen een spoeddebatje ipv voetbal.
Het is iets.
Voor kinderen waarbij ouders echt onmisbaar zijn op hun werk mag ik hopen. Dus niet voor mensen als accountant die het niet zien zitten om thuis te werken met 3 kinderen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:28 schreef Messina het volgende:
[..]
Er blijft gewoon opvang in scholen voor kinderen die opvang nodig hebben. Zoals in België. Wat is dan het probleem precies?
Echt, ik ben niet gauw bang, maar wat ik nu hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:39 schreef Confetti het volgende:
Dat item in nieuwsuur. Jezus christus, wat een situatie. Ook heel veel mensen van 30 en 40.
En wij zitten hier nog te kutten over die scholen, laat staan een noodtoestand. Rutte heeft straks absoluut bloed aan zijn handen.
Dat ligt er aan of Madagaskar de haven heeft afgesloten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:13 schreef vosss het volgende:
Even een vraagje aan de ervaren Plague Inc spelers; hoe het nu gaat in de wereld..... hoe groot achten jullie de kans dat het virus niet wint?
Ze hebben het al over de Coronials generatiequote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:39 schreef Arkai het volgende:
Maar als we in Lockdown gaan, hebben we dan over 9 maanden een geboortegolf? Ik ga hamsteren op babymelkpoeder!
Daar ging alles op slot bij de eerste berichten over twee hoestende mannen op een markt in Wuhan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:41 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of Madagaskar de haven heeft afgesloten.
Moet ik die vraagg serieus beantwoorden?quote:
Gemuteerden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:41 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ze hebben het al over de Coronials generatie
Dus in het vervolg niet te snel conclusies trekken op basis van onvolledige informatie en emoties?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:40 schreef Scrapyard het volgende:
Zit nu nieuwsuur te kijken, en ik word hier eerlijk gezegd echt misselijk van![]()
Ik was tot voor een paar uur terug nog iemand die dacht dat het misschien allemaal wel iets te ver ging, maar nu begin zelfs ik boos te voelen richting het slappe beleid in NL.
denk idd niet dat kantine's openblijvenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:42 schreef vencodark het volgende:
Ik werk in een bedrijfskantine. Eigenlijk kan die ook dicht. Mensen kunnen best zelf een broodje van huis meenemen.
Zeker ‘s nachts.![]()
Ik begin me ook wel zorgen te maken? Vooral ook financieel en werk etc. Volgens mij is het allemaal geen killer virus, maar feit is wel je kunt er aan dood gaan en er is geen medicijn tegen nogquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:41 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Echt, ik ben niet gauw bang, maar wat ik nu hoorDaar slaap ik niet van straks.
Uiteraard alleen kinderen die niet thuis kunnen zijn, bijvoorbeeld omdat ouders in de zorg werken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:42 schreef heywoodu het volgende:
Maar als kinderen ipv naar school gaan allemaal ergens opgevangen worden, wat is dan het nut?
Dat is niet voor het merendeel het gevalquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:42 schreef heywoodu het volgende:
Maar als kinderen ipv naar school gaan allemaal ergens opgevangen worden, wat is dan het nut?
Eens, en anders ziekmelden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Neem aan dat ze niet moeilijk gaan doen. Ze heeft een zeer goede rede om thuis te zijn als longpatient
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |