Moet ik die vraagg serieus beantwoorden?quote:
Gemuteerden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:41 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ze hebben het al over de Coronials generatie
Dus in het vervolg niet te snel conclusies trekken op basis van onvolledige informatie en emoties?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:40 schreef Scrapyard het volgende:
Zit nu nieuwsuur te kijken, en ik word hier eerlijk gezegd echt misselijk van![]()
Ik was tot voor een paar uur terug nog iemand die dacht dat het misschien allemaal wel iets te ver ging, maar nu begin zelfs ik boos te voelen richting het slappe beleid in NL.
denk idd niet dat kantine's openblijvenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:42 schreef vencodark het volgende:
Ik werk in een bedrijfskantine. Eigenlijk kan die ook dicht. Mensen kunnen best zelf een broodje van huis meenemen.
Zeker ‘s nachts.![]()
Ik begin me ook wel zorgen te maken? Vooral ook financieel en werk etc. Volgens mij is het allemaal geen killer virus, maar feit is wel je kunt er aan dood gaan en er is geen medicijn tegen nogquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:41 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Echt, ik ben niet gauw bang, maar wat ik nu hoorDaar slaap ik niet van straks.
Uiteraard alleen kinderen die niet thuis kunnen zijn, bijvoorbeeld omdat ouders in de zorg werken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:42 schreef heywoodu het volgende:
Maar als kinderen ipv naar school gaan allemaal ergens opgevangen worden, wat is dan het nut?
Dat is niet voor het merendeel het gevalquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:42 schreef heywoodu het volgende:
Maar als kinderen ipv naar school gaan allemaal ergens opgevangen worden, wat is dan het nut?
Eens, en anders ziekmelden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Neem aan dat ze niet moeilijk gaan doen. Ze heeft een zeer goede rede om thuis te zijn als longpatient
Omdat ik even heb geluncht op het terras? Stel je aan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je dwarsboomt het zorgsysteem dat op deze wijze zal bezwijken onder de druk waardoor je in een triage situatie terechtkomt, dat zou al genoeg reden moeten zijn om zoveel mogelijk binnen te blijven en zo min mogelijk mensen te ontmoeten.
Je kamp loopt leeg.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zit in het kamp "hou de scholen open en laat NL doordraaien (met nuttig werk huehue).
Kom op jongens even de schouders eronder.
En idd wat de GGD man zegt. Wanneer moet je de scholen weer openen? Omdat het virus nog maanden kan ronddwalen.
Goed, ik ga het niet op de man spel want dat is mijn intentie niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey het ging over die niet luisterende kinderen van je ja. Voor de rest: ik ben geen sociaal werker, dus succes met je problemen en shit.
Ik ook!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zit in het kamp "hou de scholen open en laat NL doordraaien (met nuttig werk huehue).
En idd wat de GGD man zegt. Wanneer moet je de scholen weer openen? Omdat het virus nog maanden kan ronddwalen.
Daarom kijk ik zulke dingen niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:41 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Wat wordt er gezegd dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:41 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Zet je wel aan het denken of de overheid/rivm dus daadwerkelijk alles onderschatten....quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit was ook helemaal niet voorspelbaar ook ofzo ... man man man. Lekker als koning daar rondlopen en verwachtten dat de burgers hier gehoorzaam zullen zijn.
Sowieso onder de 30 zijn en nog roken. Dan ben je gewoon niet wijs.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:39 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Onmiddellijk stoppen met roken. Als je in deze situatie doorgaat met roken ben je officieel knettergek.
Ik zit in dit kamp, met als toevoeging...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat vind jij ervan dat de terrassen nog vol zitten? Of dat de kroegen nog los zijn?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |