Ik zie ook nog te weinig activiteit van leerlingen. Ik weet eerlijk gezegd ook niet goed wat ik daarmee aan moet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, het ging beter dan verwacht.
Helaas was niet iedereen aanwezig, eens kijken hoe we dat aan gaan pakken de komende dagen.
Idem.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:01 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik zie ook nog te weinig activiteit van leerlingen. Ik weet eerlijk gezegd ook niet goed wat ik daarmee aan moet.
Op mijn school kunnen leerlingen een leenlaptop krijgen, ik heb alleen nog geen idee of hier gebruik van wordt gemaakt... Mooi dat het kan in elk geval.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb een account op Instagram aangemaakt, en dat bleek een schot in de roos nu Magister wankelt. Veel leerlingen stellen vragen en sturen foto's van gemaakt werk, echt heel aandoenlijk!
Ik heb contact gehad met alle ouders van mijn mentorleerlingen (en met de meeste leerlingen zelf ook), iedereen is erg zoekende naar de juiste weg. Ik schrok ervan hoeveel leerlingen niet over een laptop beschikken en compleet afhankelijk zijn van hun telefoon... Ik heb mijn lessen daarom vormgegeven d.m.v. ingesproken PowerPoints en hier een video van op YouTube gezet. Klereveel werk, maar wel voor iedereen toegankelijk.
Wij zijn vandaag begonnen, naar wat ik hoor 14 leerlingen per lokaal. Het geeft ook wat onrust onder collega's. Ik weet nog niet echt goed wat ik ervan moet denken. Ik ben sowieso wel een beetje klaar met al het nieuws en al die mensen die het beter lijken te weten.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:06 schreef Luke83 het volgende:
Wat ik mij afvraag, hoe wordt er bij jullie scholen omgegaan met het afnemen van de schoolexamens? Uit onderzoek blijkt dat het virus wel tot 3 uur in de lucht kan blijven hangen. Hier is het plan om maximaal 8 leerlingen per lokaal te plaatsen, maar mij dunkt dat met 9 personen in een dompig lokaal niet echt optimaal is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |