Jah, das wel handig. En dat zou je natuurlijk altijd moeten hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja leuk en alles, maar ik zou toch zeker ook wel zorgen dat je in principe 2 weken thuis zonder enig probleem kan overleven mbt eten en drinken.
Beetje kort door de bocht om Chinezen hier nu de schuld van te geven...quote:
vreten wat de pot schaft en niet ouwe hoeren ... anders: Slaan PAquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gewoon Nederlandse Babi Pangang introduceren in China, mensen die dat niet lekker vinden verdienen sowieso Corona.
Ik wil mensen die carnaval vieren of op wintersport gaan ook de schuld geven hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht om Chinezen hier nu de schuld van te geven...
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht om Chinezen hier nu de schuld van te geven...
De indamfase loopt tot 25 doden denk ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:09 schreef bitterbal het volgende:
bizar dat om ons heen alles op slot gaat en wij gaan gewoon zo door![]()
ZIjn we een experiment
Thailand weer nieuwe maatregelen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De indamfase loopt tot 25 doden denk ik.
Nog even geduld dus.
Ik verwacht zeker dat alles hier in Nederland dicht gaat en ik geef het max 2 weken. Dus zeg uiterlijk maandag 30 maart nadat de zondag ervoor Rutte dat aankondigt in plaats van het 8 uur journaal.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:18 schreef _I het volgende:
[..]
Jah, das wel handig. En dat zou je natuurlijk altijd moeten hebben.
neemt niet weg dat elk land aan het experimenteren is met de regels.
Ik verwacht wel iets van een lockdown, maar verwacht niet dat de winkels/afhaalrestaurants gaan sluiten. Jij wel? Dat alles dichtgaat?
Ja, maar wat de oorzaak precies is, onder welke omstandigheden, is nog gissen en helemaal niet duidelijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:20 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]ja doei
Het is daar ontstaan, door gewoonten waarvan ruim bekend is dat dit niet zo heel slim is
Restaurants zijn nu al bezorgservice opgestart omdat ze anticiperen dicht te gaan/moeten. Alleen de benodigde winkels zouden open moeten kunnen blijven wat mij betreftquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:18 schreef _I het volgende:
[..]
Jah, das wel handig. En dat zou je natuurlijk altijd moeten hebben.
neemt niet weg dat elk land aan het experimenteren is met de regels.
Ik verwacht wel iets van een lockdown, maar verwacht niet dat de winkels/afhaalrestaurants gaan sluiten. Jij wel? Dat alles dichtgaat?
nog eens zo gek niet , maar ik heb geen thermometer in huis dus dat word een probleemquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Thailand weer nieuwe maatregelen.
2 maal per dag temp opmeten voor 2 weken lang daar
is het begin he.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:22 schreef RAVW het volgende:
[..]
nog eens zo gek niet , maar ik heb geen thermometer in huis dus dat word een probleem
https://www.scientias.nl/(...)ar-gaat-het-naartoe/quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, maar wat de oorzaak precies is, onder welke omstandigheden, is nog gissen en helemaal niet duidelijk.
Er zullen vast meerdere factoren meespelen.
Ik vraag me wel iets af... Ik begreep dat het virus niet tegen warme temperaturen kan...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag nog even naar Duitsland geweest, er stond niemand bij de grens.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:11 schreef Rewimo het volgende:
https://www.bild.de/polit(...)n-69359134.bild.html
Duitsland voert grenscontroles uit, zowel voor auto's als voor treinen. Mensen met ziekteverschijnselen worden niet toegelaten als ze uit het buitenland komen. Duitsers met ziekteverschijnselen worden naar plaatselijke gezondheidsinstanties verwezen.
Na, dat onthou ik wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik verwacht zeker dat alles hier in Nederland dicht gaat en ik geef het max 2 weken. Dus zeg uiterlijk maandag 30 maart nadat de zondag ervoor Rutte dat aankondigt in plaats van het 8 uur journaal.
Je mag me quoten tegen die tijd, dus bewaar deze post zou ik zeggen
Ja, en ik weet niet of je een stapper bent, maar maandag zou er wel eens een sluiting van het uitgaansleven kunnen aanvangen daar in de toeristische gebieden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja misschie toch minder snel. Het is ook niet duidelijk hoeveel gevallen daar zijn. geloof dat ze officieel op 50 zitten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vraag me wel iets af... Ik begreep dat het virus niet tegen warme temperaturen kan...
Maar in Thailand is het tropisch.
Zelfde geldt voor landen in het midden-oosten, daar heerst het ook. En is het droog en warm.
Ze mag dan niet eens buiten komen van de Nederlandse overheid.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, dat hoorde ik vanmiddag ook van iemand, en zijzelf was op dat moment niet helemaal lekker in orde en werd linea recta weer terug gestuurd.
Heb het gelezen. UIt hoef ik niet maar wil wel kunnen eten in hun keukensquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en ik weet niet of je een stapper bent, maar maandag zou er wel eens een sluiting van het uitgaansleven kunnen aanvangen daar in de toeristische gebieden.
Dat is wel de doodsteek voor het toerisme.
Om te voorkomen dat Covid uitbreekt. De minister van gezondheidszorg gaat een aanbeveling doen aan de premier. Want hij wantrouwt de vieze buitenlanders. (serieus zijn eigen woorden)
Shit, heftigquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:24 schreef Newone82 het volgende:
Jongen van 16 die op de IC ligt in Breda met Corona. Komt wel even binnen;
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-care-besmet-covid19
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |