Met jou iedereen.quote:
Ik dacht een week naar de Nindies, dat is volgens mij vaker gebeurd. Maar in het verleden behaald resultaten bieden geen garanties voor de toekomst blijkt maar weer.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Met jou iedereen.
Al drie maanden.
Ik zou eerst gewoon deel één kopen. Dat is voorlopig even vermaak genoeg. Je kunt later altijd nog deel twee kopen als je het nog niet beu bent.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:49 schreef vanpers het volgende:
Zat zelf in deze tijd te denken om Overcooked aan te schaffen omdat ik weet dat mijn vriendin zo'n soort spelletjes wel leuk vindt en we het dan samen kunnen spelen in deze tijd dat we veel thuis zitten.
Weten jullie of het van toegevoegde waarde is om de double pack van zowel 1 als 2 te kopen en zo ja, kan ik deze ook digitaal kopen want ik zie hem niet in de e-shop.
Pas aub op met deze soort key websites. Vaak worden keys doorverkocht die met een gestolen credit card zijn gekocht. Nintendo banned je hele account als je zo'n key gebruikt:quote:Op woensdag 25 maart 2020 07:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Animal Crossing voor 46 euro
https://www.eneba.com/nin(...)urope?af_id=peppernl
Ken de site zelf niet, maar voor deze prijs wil ik het wel delen met jullie.
Mjah, is dat echt gebeurd en zo ja, bij hoeveel? Zelf ook weleens bij bijvoorbeeld CD Keys gekocht en nooit problemen gehad.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:29 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Pas aub op met deze soort key websites. Vaak worden keys doorverkocht die met een gestolen credit card zijn gekocht. Nintendo banned je hele account als je zo'n key gebruikt:
https://www.vice.com/en_u(...)switch-owners-banned
Er staan linkjes in het artikelquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, is dat echt gebeurd en zo ja, bij hoeveel? Zelf ook weleens bij bijvoorbeeld CD Keys gekocht en nooit problemen gehad.
Is deel 1 er überhaupt wel ooit geweest op de switch? Want ook die zie ik nergens te koop.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou eerst gewoon deel één kopen. Dat is voorlopig even vermaak genoeg. Je kunt later altijd nog deel twee kopen als je het nog niet beu bent.
deel 1 is online te koop.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:51 schreef vanpers het volgende:
[..]
Is deel 1 er überhaupt wel ooit geweest op de switch? Want ook die zie ik nergens te koop.
Deel 1 kan je digitaal kopen in de store voor ¤19,99.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:51 schreef vanpers het volgende:
[..]
Is deel 1 er überhaupt wel ooit geweest op de switch? Want ook die zie ik nergens te koop.
Zie hem ook staan ja, bezorging helaas op 2 april. Dat is de reden dat ik vroeg of ik hem ook ergens digitaal kon kopen zodat ik hem eerder kon spelen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overcooked Double Pack (fysiek) was vorige week bij Amazon.nl voor ¤27,- te koop ofzo.
Ik heb em als verjaardagscadeau gekocht.
nog steeds zie ik..
Klopt, is special edition.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:19 schreef vanpers het volgende:
Gisteren gezocht in de Nintendo store maar kreeg deel 1 niet gevonden, of is dat die speciale editie?
Kan ik op de computer ook in de Nintendo store zoeken of alleen op mijn Switch?
[..]
Zie hem ook staan ja, bezorging helaas op 2 april. Dat is de reden dat ik vroeg of ik hem ook ergens digitaal kon kopen zodat ik hem eerder kon spelen.
Jaaa, deze wil ik ook nog een keer. De SNES ROM werkt niet goed in emulators en de PSP versie ben ik niet aan toegekomen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:24 schreef Qunix het volgende:
Via een trailer kwam ik op "Star Ocean: First Departure R". Dat deed mij in een keer vermoeden dat ik Golden Sun zag, maar net even anders. Wat blijkt is dat een art director en de OST componist van Golden Sun vandaan komen. Nu ook in de aanbieding voor 16 euro.
Koopje!
SNES/PSP zijn hetzelfde of is het een remake van de PS1?quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jaaa, deze wil ik ook nog een keer. De SNES ROM werkt niet goed in emulators en de PSP versie ben ik niet aan toegekomen.
Laat je weten hoe de game is, zowel qua gameplay en performance?
KOPEN!!!quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jaaa, deze wil ik ook nog een keer. De SNES ROM werkt niet goed in emulators en de PSP versie ben ik niet aan toegekomen.
Laat je weten hoe de game is, zowel qua gameplay en performance?
Hahaha ja, I know. Maar ik ben tegenwoordig verstandig enzo dus ik koop niet zomaar games als ik nog een backlog hebquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
KOPEN!!!
HALLO!!!!! WAAR WACHT JE OP!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DOE DAN!
quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:55 schreef Aether het volgende:
Grandia HD Collection update releasing today (version 1.01.00) – improvements, fixes, more
https://nintendoeverythin(...)ovements-fixes-more/
Geheel terecht, Switch draait nu overuren door Animal Crossing. Het is echt heel chill om te kunnen spelen in huis waar je wil.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Switch heeft Wii ingehaald in Japan
https://mynintendonews.co(...)-wii-lifetime-sales/
Nu was Wii in Japan niet z'n succes als in het Westen. Maar toch.
Ja dat maakt het echt heel fijn. Even op de bank...shit ben moe, ga wel even op bed liggen met de switch...hey het is lekker weer, even op de ligbank in de tuin spelen. Heerlijk!quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
Geheel terecht, Switch draait nu overuren door Animal Crossing. Het is echt heel chill om te kunnen spelen in huis waar je wil.
twitter:NintendoAmerica twitterde op donderdag 26-03-2020 om 15:00:01A new #NintendoDirect Mini is here! Watch now to see more than 25 minutes of news on a selection of #NintendoSwitch games coming this year.
https://t.co/uF0oWK91Mj https://t.co/b6sph9ueqC reageer retweet
Dat mag ik hopen ja, dit ging nergens over.quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:17 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Een kleintje, grootje volgt in april of juni waarschijnlijk
Beetje zwak ja, voornamelijk weinig nieuwe first-party content. Zat er wel in, maar toch jammer.quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja, dit ging nergens over.
Behalve die bravely default game, maar ik heb nog 100 RPG's
Duidelijk geen Animal Crossing gespeeld.quote:Op donderdag 26 maart 2020 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, er is ineens een DirectStraks tijdens het eten even kijken. Klaar om teleurgesteld te worden. Dat ben ik al drie maanden
Ja preciesquote:Op donderdag 26 maart 2020 16:47 schreef Qunix het volgende:
Club house games was het meest interessant
Magertjes. Maar was wel te verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |