Gimme gimmequote:Op maandag 16 maart 2020 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Silk Song speelt lekker weg, geen indie-direct voor nodig.
Hou op, ik kan niet nóg meer opgewonden rakenquote:Op maandag 16 maart 2020 20:44 schreef BroesWillems het volgende:
Gauw die nindies direct, hopelijk daar na een gewone.
Met Metroid, Pikmin en BotW2.
I gots to know.
[ afbeelding ]
Mijne vorige week vrijdag en ook al.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:09 schreef BroesWillems het volgende:
Mijn SNES en NES switch controllers zijn binnen.
Ik vond hem meh.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, die IndieWorld is ook niet populairIk ga *nu* kijken.
Altijd hopen op Hollow Knight nieuws. Ja toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:00 schreef DKUp het volgende:
Ik kijk niet eens meer naar die indie directs ellende
Meestal zie ik die pixelachtige shit, waar ik onplezierige jeuk van krijg.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Altijd hopen op Hollow Knight nieuws. Ja toch?
Kan je dan ook eerder spelen? Of is dat net als digitaal niet mogelijk?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:39 schreef CoExist het volgende:
GameMania gooit vanaf donderdag alle winkels dicht.
https://www.gamemania.nl/(...)-winkels-coronavirus
Nieuws over Animal Crossing: New Horizons pre-orders.
https://www.gamemania.nl/(...)zons-en-doom-eternal
Sorry, ik moest even wat ouderen helpen met boodschappen en zo.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, die IndieWorld is ook niet populairIk ga *nu* kijken.
Ik hoor van mensen die hun fysieke game bij GM vandaan hebben dat zij inderdaad al kunnen spelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:06 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Kan je dan ook eerder spelen? Of is dat net als digitaal niet mogelijk?
Animal Crossing lijkt me wel een ideale game voor digitale aankoop. Altijd beschikbaar zonder wisselen van cartridge. Daarom heb ik bepaalde puzzel games ook digitaal en baal ik een beetje van m'n fysieke Mario Kart.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:26 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Heeft het nog nut Animal Crossing online te bestellen? Volgens mij is het overall uitverkocht. Zag op Bol wel nog digitale versies beschikbaar...misschien maar eens voor het eerst doen. Is er ook geen onzekerheid of het op tijd geleverd wordt.
Iemand ervaring mee? Ik ben meer van de fysieke spellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |