abonnement Unibet Coolblue
pi_192584441
Sushi Strikers voor 12 euro opgepikt, prima spel als je even een half uurtje tijd over hebt.
blablablabla
pi_192626764
'Nintendo bundelt Switch-remasters van Super Mario 64, Sunshine en Galaxy'
Nintendo zou van plan zijn om een bundel uit te brengen met remasters van Super Mario 64, Super Mario Sunshine en Super Mario Galaxy. Intern zou de collectie bekend staan onder de naam Super Mario All-Stars 2.

https://tweakers.net/nieu(...)shine-en-galaxy.html
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 15 april 2020 @ 09:40:26 #253
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_192627061
quote:
7s.gif Op woensdag 15 april 2020 09:12 schreef Aether het volgende:
'Nintendo bundelt Switch-remasters van Super Mario 64, Sunshine en Galaxy'
Nintendo zou van plan zijn om een bundel uit te brengen met remasters van Super Mario 64, Super Mario Sunshine en Super Mario Galaxy. Intern zou de collectie bekend staan onder de naam Super Mario All-Stars 2.

https://tweakers.net/nieu(...)shine-en-galaxy.html
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 15 april 2020 @ 09:51:44 #254
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192627179
quote:
7s.gif Op woensdag 15 april 2020 09:12 schreef Aether het volgende:
'Nintendo bundelt Switch-remasters van Super Mario 64, Sunshine en Galaxy'
Nintendo zou van plan zijn om een bundel uit te brengen met remasters van Super Mario 64, Super Mario Sunshine en Super Mario Galaxy. Intern zou de collectie bekend staan onder de naam Super Mario All-Stars 2.

https://tweakers.net/nieu(...)shine-en-galaxy.html
Als een gerucht meerdere keren terugkomt is het extra waarheid toch? _O_

#ikwilhet
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_192627195
Hoop dat er een keer een limited of special edition van de Lite uit komt
blablablabla
  woensdag 15 april 2020 @ 09:58:08 #256
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192627264
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 09:52 schreef Elan het volgende:
Hoop dat er een keer een limited of special edition van de Lite uit komt
Die is (was?) er al.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 15 april 2020 @ 10:01:56 #257
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192627300
Er is in ieder geval een Pokémon-Lite geweest ja. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192627430
quote:
7s.gif Op woensdag 15 april 2020 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Die is (was?) er al.
Ja die Zacian Pokémon editie, maar een andere/nieuwe.
blablablabla
pi_192627757
quote:
Re: Unauthorized Release of Cooking Mama: Cookstar by Planet Entertainment LLC

We would like to thank our fans and customers for their support over the years for the Cooking Mama franchise. As many of you know, Planet Entertainment LLC (Headquarters: Connecticut, USA; "Planet") recently released "Cooking Mama: Cookstar" for sale in the U.S., Europe and Australia. This was an unauthorized release in breach of Planet’s contract with Office Create.

In August 2018, Office Create licensed Planet to develop the Cooking Mama: Cookstar game for Nintendo Switch™. Unfortunately, the quality of the game builds failed to meet the standards that our customers expect and deserve. Office Create rejected a wide range of deficiencies affecting the overall feel, quality and content of the game. Yet, despite being contractually obligated to correct the identified deficiencies and resubmit the corrected game for Office Create’s approval, Planet proceeded to release Cooking Mama: Cookstar without addressing all of the rejections and without Office Create’s approval.

We have also learned that Planet and/or its European distributor has been promoting an upcoming European release of a PS4™ version of Cooking Mama: Cookstar. Office Create has not licensed Planet (or any other entity) to create any Cooking Mama games for PS4™. Office Create itself has not been involved in the development of any PS4™ Cooking Mama game.

On March 30, 2020 Office Create notified Planet of its immediate termination of the license due to Planet’s intentional material breach of the license contract. Despite such notice, Planet continues to advertise and sell the unauthorized version of Cooking Mama: Cookstar on its website in willful violation of Office Create’s rights. To date, Planet has not confirmed the status of the unauthorized PS4™ version.

Office Create is evaluating all legal action against Planet to protect our customers, intellectual property rights and the Cooking Mama series. In the meantime, we thank our customers and loyal Cooking Mama fans for their continued support and sincerely regret any confusion and disappointment that has been caused by Planet’s conduct.
http://www.ofcr.co.jp/ofcr/ImportantNotice_en.html

Ben benieuwd of ons exemplaar van Cooking Mama nog binnen gaat komen _O- Voor de zekerheid ook maar een PS4 exemplaar gereserveerd, die is dus nog illegaler schijnbaar :') Dit had een switch exclusive moeten zijn maar de distributor heeft op eigen houtje PS4 exemplaren gemaakt.
  woensdag 15 april 2020 @ 12:07:56 #260
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192628861
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 10:39 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

http://www.ofcr.co.jp/ofcr/ImportantNotice_en.html

Ben benieuwd of ons exemplaar van Cooking Mama nog binnen gaat komen _O- Voor de zekerheid ook maar een PS4 exemplaar gereserveerd, die is dus nog illegaler schijnbaar :') Dit had een switch exclusive moeten zijn maar de distributor heeft op eigen houtje PS4 exemplaren gemaakt.
hahaha wow

Wat een shitstorm :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 15 april 2020 @ 12:10:18 #261
8369 speknek
Another day another slay
pi_192628896
_O-. Wel eindelijk duidelijk waarom een game gereleased en meteen daarna van de markt gehaald werd en niet meer over gepraat werd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 15 april 2020 @ 12:12:15 #262
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192628920
* Faux. pakt popcorn
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_192628943
Die game komt echt niet fysiek meer uit.
blablablabla
pi_192629269
Had hem wel besteld bij Bol.com, daar staat ie nog op levering 28 april. Denk niet dat dat gaat gebeuren.
pi_192629283
Maar wat zit er nou in waarom het mogelijk toch niet uitkomt? Er zijn meerdere dingen gezegd, maar wat is nou concreet het probleem? De publisher?
  Redactie Games woensdag 15 april 2020 @ 13:28:55 #266
181272 crew  Noppie2000
pi_192630052
quote:
5s.gif Op woensdag 15 april 2020 12:40 schreef Qunix het volgende:
Maar wat zit er nou in waarom het mogelijk toch niet uitkomt? Er zijn meerdere dingen gezegd, maar wat is nou concreet het probleem? De publisher?
quote:
Planet proceeded to release Cooking Mama: Cookstar without addressing all of the rejections and without Office Create’s approval.
Dit, gok ik zo.
pi_192630165
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 12:14 schreef Elan het volgende:
Die game komt echt niet fysiek meer uit.
Voor de Switch zijn er al flink wat exemplaren in het wild gespot.
pi_192630182
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:36 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Voor de Switch zijn er al flink wat exemplaren in het wild gespot.
Digitaal zeker?
Fysieke release kunnen ze niet maken
blablablabla
pi_192630260
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Digitaal zeker?
Fysieke release kunnen ze niet maken
Yup, fysiek. Direct bij de publisher zelf (die er gelijk $20 bovenop heeft gegooid :') )

https://www.siliconera.co(...)rough-the-publisher/

maar ook op amazon zijn er exemplaren verkocht, volgens mij gamestop. Al meerdere fysieke exemplaren voorbij zien komen op Reddit. Ook in Nederland bij de mediamarkt overigens:

https://www.budgetgaming.nl/switch/cooking+mama:+cookstar.html

Dat is het hele punt, de publisher probeert nog zo veel mogelijk exemplaren te verkopen zonder toestemming voordat ze worden terug gefloten :') Digitaal is de game niet te krijgen.
pi_192630768
Hoi allemaal, ik heb even een technische vraag.

Twee weken terug heb ik via bol.com een Switch Lite gekocht, waarna ik in de e-store Animal Crossing en Zelda heb aangeschaft.
Helaas bleek al snel dat de joystick rechtsboven niet correct reageert wanneer ik naar rechts druk. Dit probleem lijkt ook enkel steeds erger te worden (poppetjes die zonder enige input naar links lopen etc). Ook het nogmaals calibreren van de joystick in het systeemmenu hielp niet. Online zie ik dat ik niet de enige met dit probleem ben, en aangeraden wordt om de console naar Nintendo te sturen.
Zodoende zie ik geen andere keuze dan hem op te sturen. Naast hem terug naar Nintendo te sturen heb ik echter nog een tweede mogelijkheid: de console terug naar Bol sturen (30 dagen geld terug garantie) en dan meteen een nieuwe kopen. Dit laatste zou ik het liefst doen, zeker gezien ik op de site van Nintendo zag dat reparatie heel lang kan duren in Coronatijden (en laat ik hem nu net daarom gekocht hebben....)
Zodoende mijn vraag: kan ik mijn twee spelletjes op deze hypothetische nieuwe Switch gewoon weer downloaden via mijn e-store account? Ik las namelijk ergens dat een account maar aan 1 switch verbonden zou kunnen zijn, of bedoelde ze 'een account per Switch'?
  Redactie Games woensdag 15 april 2020 @ 14:26:16 #271
181272 crew  Noppie2000
pi_192630859
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 14:18 schreef Roceco het volgende:
Hoi allemaal, ik heb even een technische vraag.

Twee weken terug heb ik via bol.com een Switch Lite gekocht, waarna ik in de e-store Animal Crossing en Zelda heb aangeschaft.
Helaas bleek al snel dat de joystick rechtsboven niet correct reageert wanneer ik naar rechts druk. Dit probleem lijkt ook enkel steeds erger te worden (poppetjes die zonder enige input naar links lopen etc). Ook het nogmaals calibreren van de joystick in het systeemmenu hielp niet. Online zie ik dat ik niet de enige met dit probleem ben, en aangeraden wordt om de console naar Nintendo te sturen.
Zodoende zie ik geen andere keuze dan hem op te sturen. Naast hem terug naar Nintendo te sturen heb ik echter nog een tweede mogelijkheid: de console terug naar Bol sturen (30 dagen geld terug garantie) en dan meteen een nieuwe kopen. Dit laatste zou ik het liefst doen, zeker gezien ik op de site van Nintendo zag dat reparatie heel lang kan duren in Coronatijden (en laat ik hem nu net daarom gekocht hebben....)
Zodoende mijn vraag: kan ik mijn twee spelletjes op deze hypothetische nieuwe Switch gewoon weer downloaden via mijn e-store account? Ik las namelijk ergens dat een account maar aan 1 switch verbonden zou kunnen zijn, of bedoelde ze 'een account per Switch'?
Dat zou moeten kunnen, zie: https://www.nintendo.nl/S(...)ystemen-1441167.html
pi_192631349
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 14:26 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Dat zou moeten kunnen, zie: https://www.nintendo.nl/S(...)ystemen-1441167.html
Bedankt voor de link, ik heb mijn account van het terug te sturen systeem verwijderd en alles teruggezet naar fabrieksinstellingen, dus dan zou het goed moeten komen.
pi_192637407
Typenummer in firmware wijst op nieuw Nintendo Switch-model
Er is in versie 10.0.0 van de firmware voor de Nintendo Switch een typenummer gevonden van nog onaangekondigde Nintendo-hardware. Het lijkt erop dat dit model een tweede scherm aan gaat sturen.

https://tweakers.net/nieu(...)do-switch-model.html
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 15 april 2020 @ 22:31:38 #275
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_192639441
quote:
Het beste aan deze game is deze review.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')