vlinderstruik doet t best hierquote:
Nee nog nietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was iedereen z'n groenten en fruitbomen aan het scoren?
Dat kijk ik nietquote:
zondequote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee nog niet
[..]
Dat kijk ik niet
quote:
Hij zal zijn studie nu wel aan het afronden zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zie hem ook nooit meer posten inderdaad
Half 9 toch ?quote:
vier.bequote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Welnee, misschien volgend jaar wel
hier een metertje op dit moment. wilde niet te laag dit jaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:04 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Bij mij ook zomers, 3m hoog. Net gesnoeid vorige week tot 50 cm. Word weer gewoon 3m
En waarom dat dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
vier.be
de belgische versie is nog beter
Zei ik hierboven al, ja met terugsnoeien word hij weer mooierquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:05 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je moet hem wel helemaal terug snoeien hè
gedaanquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:05 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je moet hem wel helemaal terug snoeien hè
omdat ze daar nog echt willen winnen en dus niet doen alsof ze de mol zijn.quote:
T van de vlinders hie zomers, alle kleurenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
gedaan![]()
mn groene container voor t eerst in 3 jaar gebruikt.
Ik zag het ja, Fok ik traaaaagggg dus las het pas toen ik het gepost hadquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:06 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zei ik hierboven al, ja met terugsnoeien word hij weer mooier
Ah dat is inderdaad dan wel leuker om te kijken jaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ze daar nog echt willen winnen en dus niet doen alsof ze de mol zijn.
de mol moet daar nog echt zijn of haar best doen.
hier ook, achterburen hebben ook 2 struiken, die snoeien niet dus die zijn erg verwilderd, maar dat zorgt er wel voor dat er ook genoeg vlindertjes hier komen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:07 schreef PlymouthFury het volgende:
Bars
[..]
T van de vlinders hie zomers, alle kleuren
Ja erg he, nu opeens weer traag.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:07 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik zag het ja, Fok ik traaaaagggg dus las het pas toen ik het gepost had
Werkt idd wel...afgelopen zomer ook veel vlinders bij de vlinderstruik.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier ook, achterburen hebben ook 2 struiken, die snoeien niet dus die zijn erg verwilderd, maar dat zorgt er wel voor dat er ook genoeg vlindertjes hier komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |