Zuip je zoveel in de weekenden danquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zit er nu eentje te klappen maar het zal allemaal heel beschaafd blijven dit weekend. In tegenstelling tot wat de planning was
heel goedquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:00 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mijn voorstellingsvermogen is iets te levendig
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
heel goed![]()
a dirty mind is a joy forever
ogen openenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:02 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb @:Freshfruit helemaal niet gezien
Weeknie, al ff niet geweest, zit nu aan de Schultenbrau weisse. Valt niet eens tegen moet ik zeggenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn de Laidel IPA's al uitverkocht?
Dit weekend zou wel een zuipweekend worden ja. Nu niet dus.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zuip je zoveel in de weekenden dan
Misschien wel beter voor jequote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit weekend zou wel een zuipweekend worden ja. Nu niet dus.
ook lekkerquote:
drink ik al jaren niet meerquote:
viesquote:
Ik welquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook lekker
[..]
drink ik al jaren niet meer
dan gebruik je meer waterquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:06 schreef Dotteke het volgende:
Hou niet van limonade allemaal veel te zoet
Ik vind die Weizenbieren van de Laidel ook zeker niet slechtquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weeknie, al ff niet geweest, zit nu aan de Schultenbrau weisse. Valt niet eens tegen moet ik zeggen
Wat is dat dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:07 schreef Nizno het volgende:
phisiomer gebruiken, dat helpt tegen virussen, aldus de reclame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |