Nee hequote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:46 schreef Dotteke het volgende:
88 komt niet veel verder dan bolk vandaag
Ja stond al in de krant.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:45 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ze raden het wel af ja, maar niet iedereen geeft er gehoor aan.
ja dat zijn de ergstenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is hier dus ook gebeurd voordat ik er kwam wonen. En dat zie je nu dus nog. Maar we staan er financieel nu weer goed voor an sich.
Maar zitten dus een paar vervelende mensen tussen. Vorig jaar werden er twee echt compleet pissig omdat er beslissingen werden genomen waar ze het niet mee eens waren. Die leken echt eventjes niet te snappen dat ze geen vetorecht hadden
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:50 schreef PlymouthFury het volgende:
Ga film kijken, erger mij rot aan fok! Zo irritant langzaam bij tijd en wijlen.
dat iddquote:
eat pussy is niet daadwerkelijk er stukken af bijten hequote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:56 schreef Dotteke het volgende:
Als je ze Op eet heb je er niet-Amerikaanse aan.
Doe je dat nu niet dan, lekker de halve liters voorraad aanbrekenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Coronavirus is goed voor m'n lever. Anders had ik echt liters bier liggen klappen dit weekend
Zit er nu eentje te klappen maar het zal allemaal heel beschaafd blijven dit weekend. In tegenstelling tot wat de planning wasquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doe je dat nu niet dan, lekker de halve liters voorraad aanbreken
Ik krijg al pijn als ik daaraan denkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
eat pussy is niet daadwerkelijk er stukken af bijten he
grinnikquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik krijg al pijn als ik daaraan denk
Zijn de Laidel IPA's al uitverkocht?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zit er nu eentje te klappen maar het zal allemaal heel beschaafd blijven dit weekend. In tegenstelling tot wat de planning was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |