Ik denk dat het geen act is eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:11 schreef madam-april het volgende:
Anouk schiet een beetje door in haar bitch-act
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Coronavirus is goed voor m'n lever. Anders had ik echt liters bier liggen klappen dit weekend
Eerst niet, maar tegenwoordig wel heb ik het idee..quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen act is eigenlijk.
Was net hetzelfde aan het denkenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Coronavirus is goed voor m'n lever. Anders had ik echt liters bier liggen klappen dit weekend
ze schiet idd doorquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
Eerst niet, maar tegenwoordig wel heb ik het idee..
Is het toch nog ergens goed voor.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
ik heb nooit echt iets van haar gevonden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja, wel jammer want vond haar altijd heel tof..
Ik heb haar vanaf het begin eigenlijk nooit een heel aimabel mens gevonden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
Eerst niet, maar tegenwoordig wel heb ik het idee..
Ik ken een paar nummers van haar, en ik weet dat ze veel jong heeft van veel verschillende mannenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nooit echt iets van haar gevonden.
Omdat je zo loveable bent natuurlijkquote:
Ieder zijn dingquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nooit echt iets van haar gevonden.
Haha aimabel zou ik haar idd ook niet noemen neequote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb haar vanaf het begin eigenlijk nooit een heel aimabel mens gevonden.
Ja daaromquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat je zo loveable bent natuurlijk
hop hop hopquote:
NEe te druk Marioquote:
das een sint liedje toch?quote:
Wie zijn de rest?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:24 schreef 88-4 het volgende:
Ik vind Anouk wel de meest professionele van de Voice.
Hahaha nicequote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog meer goed coronanieuws: de vergadering van de VvE hier is afgelast
Wat is dat?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog meer goed coronanieuws: de vergadering van de VvE hier is afgelast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |