SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
allemaal corona zekerquote:Op zondag 15 maart 2020 12:20 schreef El-Stinho het volgende:
Ratajski, Reyes, Alcinas, Rydz, Noguera, Siepmann t.o.v. gisteren absent.
https://tv.dartconnect.com/boards/pdcpc20e08
Webster v Waites
Clemens v J. Smith
Wade v Harms
Kleermaker v Humphries
K. Anderson v Heta
Dolan v Petersen
Lijkt me dat die Spanjaarden zo snel mogelijk naar huis gaan ja, want steeds meer airlines stoppen met vliegen richting Spanje.quote:
Zeker, laatste keer zonder bescherming broekjes losquote:Op zondag 15 maart 2020 12:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarschijnlijk ook t laatste weekend dat er in VK gedart wordt, laten we er maar van genieten
Deze bandwagon lijkt af en toe een gebed zonder eind, maar we houden vol.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:13 schreef Mani89 het volgende:
Jeffrey heeft een motorblok van Benji op zijn werparm laten vallen.
Beetje wisselvallig soms en pech met loting hier en daar. Al mag zijn gemiddelde wel een puntje of 5 omhoog om mee te doen.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:31 schreef El-Stinho het volgende:
Harms heeft wel een achterstandje, hé? Geen van de vier ET's gekwalificeerd. En 'pas' 2.500 pond, nu moet je uiteindelijk 18 a 19k hebben maar toch richting WK2021.
De servers hebben ook corona virus haha!quote:Op zondag 15 maart 2020 13:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is FOK! mokertraag jezus. Zijn er afgelopen dagen servers eruit getrokken of zo?
Soepele 15-darter via 102 om het af te maken (lol).quote:Op zondag 15 maart 2020 13:45 schreef wimderon het volgende:
Rot je op, Endie Hemmeltun. Die weet op een of andere manier allerlei overwinningen mee te pakken met z'n standaard van <90 gemiddeld.
Brendan zet een Zuid-Afrikaanse zak vuilnis aan de straat.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Soepele 15-darter via 102 om het af te maken (lol).
Benieuwd hoe dicht Dolan bij de top 20 staat aan het einde van dit jaar.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Brendan zet een Zuid-Afrikaanse zak vuilnis aan de straat.
quote:Op zondag 15 maart 2020 14:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2020 14:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Woe ha ha ha.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:49 schreef El-Stinho het volgende:
Ga eens weg, Scott Taylor. Met je ondervoede eiwitloze kuthoofd.
Nentjes krijgt billenkoek van fucking Worsley. Graag een reactie.quote:
Geert spaart zich voor de Dev tour.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nentjes krijgt billenkoek van fucking Worsley. Graag een reactie.
Samen op de coronavluchtquote:Op zondag 15 maart 2020 14:24 schreef de_boswachter het volgende:
Ja frituurkop exit. Kan ie mooi met z'n billenmattie mee
Wit hep het moeilijk met een vanuit het niets schroeiende Portela @heywooduquote:Op zondag 15 maart 2020 13:28 schreef El-Stinho het volgende:
White ragt alweer 105 @:wimderon
Topfavoriet voor vandaag, dus hij zal wel niet winnen.
Dat mag ook wel eens. Vamos.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wit hep het moeilijk met een vanuit het niets schroeiende Portela @:heywoodu
Op mijn post volgden 2 gemiste dubbels om 5-3 voor te komen en daarna scores van 60, 58, 81 en 56. Diogo kan de druk van FOK! niet aan.quote:
Doekje voor de bloeden, Jan gaat na dit seizoen fulltime achter de desk zitten.quote:
De afgelopen maanden heb je geen darts gevolgd?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
104 van DirkDat ik dit nog mag meemaken
Jawel hoor. Maar de gemiddeldes heb ik niet in mn hoofd zitten hoorquote:Op zondag 15 maart 2020 16:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
De afgelopen maanden heb je geen darts gevolgd?
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar de gemiddeldes heb ik niet in mn hoofd zitten hoor
Er zit niks in je hoofd. Dat is precies het probleem allen.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar de gemiddeldes heb ik niet in mn hoofd zitten hoor
Twee keer quotenquote:Op zondag 15 maart 2020 16:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
[..]
Er zit niks in je hoofd. Dat is precies het probleem allen.
Beetje geluk met de loting/gemiddelden, maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:40 schreef Slobeend het volgende:
Telnekes doet het wel lekker de laatste weken hč.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De PC-ranking.
Opvallende namen die nu buiten de top 64 vallen:
- Clayton, Kleermaker, Evetts, Webster, Van den Bergh, West, Heta, Klaasen, Thornton, Reyes, Meulenkamp, McGeeney, Hopp, Wilson, K. Anderson, Boulton♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Stukje superspreadingquote:Op zondag 15 maart 2020 16:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Aidsforum traaggenot en dikke Danny doet er niks aan
twitter:rtl7darts twitterde op woensdag 08-07-2020 om 11:31:14UPDATE | De start is nog verder uitgesteld tot 15:30 uur. https://t.co/GovnLO7B9h reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:yannickdevos7 twitterde op maandag 06-07-2020 om 17:06:38Een schande dat mijn favoriete darter Kyle Anderson niet kan meedoen aan PC9 t/m 13 omdat de Australische overheid het hem verbiedt om naar Engeland te vliegen. De klootzakken die het hem verbieden om naar Engeland te vliegen mogen wat mij betreft snel hun benen breken #rtl7darts reageer retweet
Yannick gaat binnenkort iemand Corona toewensen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:26 schreef wimderon het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op maandag 06-07-2020 om 17:06:38Een schande dat mijn favoriete darter Kyle Anderson niet kan meedoen aan PC9 t/m 13 omdat de Australische overheid het hem verbiedt om naar Engeland te vliegen. De klootzakken die het hem verbieden om naar Engeland te vliegen mogen wat mij betreft snel hun benen breken #rtl7darts reageer retweet
Het waren rustige maandenquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:26 schreef wimderon het volgende:
twitter:MattPorter_PDC twitterde op woensdag 08-07-2020 om 13:11:10All 229 tests confirmed negative. Took a little longer than expected but we start today at 1430.
Thanks for all your patience and kinds words - the players especially have been great and totally understanding of the situation. reageer retweet
Spelers not amused op hun kamers.quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
twitter:MattPorter_PDC twitterde op woensdag 08-07-2020 om 13:11:10All 229 tests confirmed negative. Took a little longer than expected but we start today at 1430.
Thanks for all your patience and kinds words - the players especially have been great and totally understanding of the situation. reageer retweet
quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Erg jammer dat de vervelende klote Wade geen Corona heeft waardoor hij mee mag doen aan de Summer Series. Ik hoop dat hij, Lewis en Dolan elkaar Corona geven zodat ze heel lang niet mee mogen doen aan dartstoernooien.
Kan ie lekker gaan webcammenquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:53 schreef wimderon het volgende:
Jelle 3.0 mist 3 metsdarts tegen Prijs en mag terug naar de hotelkamer.
@JR-Style-93quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:46 schreef Zipportal het volgende:
Geen dartsen zonder BeanGod.
@:wereldgozer
Dat is mooi maar Riesjard Nort staat 3-0 voor met 79 gemiddeld. Dat is niet leuk.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:59 schreef wimderon het volgende:
Pieter speelt vandaag met nieuwe setup @:El-Stinho @:Mani89
[ afbeelding ]
Lurch mietert Prijs eruit. Is dat een goedmakertje?quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is mooi maar Riesjard Nort staat 3-0 voor met 79 gemiddeld. Dat is niet leuk.
KleerGod.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lurch mietert Prijs eruit. Is dat een goedmakertje?
Lekker montuurtje heeft Pieter.twitter:OfficialPDC twitterde op woensdag 08-07-2020 om 20:11:36This is an incredible match! Glen Durrant is averaging over 115 across four legs and that was his first dart at a double!
He gets himself on the board with a 57 finish...
Watch all the action here - https://t.co/TsjXrpUv5k https://t.co/Iki7NjZvEI reageer retweet
2-6quote:![]()
![]()
![]()
De Zwaan - Kapsalon Ben
Ken je een vloergod zijn maar voor de tweede dag op rij ligt de witte er alweer vroeg uitquote:
T is te hopen dat Durrant de halve finales haalt uit dat bovenste deel. Rest is een strontpot.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Madars Razma schopt Price eruit. Gary ontsnapt tegen Edgar die zich doodgooit in laatste leg, 81 gemiddeld
Ik neem dit terstond terugquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van Gerwen mentaal vele malen sterker dan Kuivenhoven
Clemens heeft geen gladde speren niet meer.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:55 schreef El-Stinho het volgende:
Jason Lowe is weer prima bezig. Wat een afgang voor @:Mani89 .
Die YouTube-chats zijn een perfecte afspiegeling van het IQ in Probleemwijken.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Clemens heeft geen gladde speren niet meer.
Martijn rent rondjes om Jason.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:55 schreef El-Stinho het volgende:
Jason Lowe is weer prima bezig. Wat een afgang voor @:Mani89 .
De schuld van het wachten, altijd tegen mvg.quote:
twitter:MvG180 twitterde op donderdag 09-07-2020 om 17:27:14Well done maik, played well.
Today wasn’t my day but to be fair the waiting 1,5 hour killed me in between the games. Don’t know why it was that way but I have to be sharper tomorrow. Relax now and make sure I play my a game again. @OfficialPDC reageer retweet
Maggewoonniegebeure klaar.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De schuld van het wachten, altijd tegen mvg.twitter:MvG180 twitterde op donderdag 09-07-2020 om 17:27:14Well done maik, played well.
Today wasn’t my day but to be fair the waiting 1,5 hour killed me in between the games. Don’t know why it was that way but I have to be sharper tomorrow. Relax now and make sure I play my a game again. @:OfficialPDC reageer retweet
Smerige vette vleeshomp, sodemieter op met dat gedrocht.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jij ziet niets in Ryan Joyce op de Grand Slam?
Altijd weer die nutteloze tweets.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De schuld van het wachten, altijd tegen mvg.twitter:MvG180 twitterde op donderdag 09-07-2020 om 17:27:14Well done maik, played well.
Today wasn’t my day but to be fair the waiting 1,5 hour killed me in between the games. Don’t know why it was that way but I have to be sharper tomorrow. Relax now and make sure I play my a game again. @:OfficialPDC reageer retweet
Pas maar op voor hij het event vandaag wint. Dan staat hij zo ongeveer op de Matchplay.quote:
Ik heb niet 1-2-3 een overzichtje ervan, moet ik zeggen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Grand Slam kan ook geboekt worden met het wegvallen van de diverse toernooien, lijkt me?
Op basis van?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Grand Slam kan ook geboekt worden met het wegvallen van de diverse toernooien, lijkt me?
Joyce staat neem ik aan wel boven Surl op de reservelijst qua PC's.quote:
Die zullen dicht bij elkaar gok ik, al krijgt Joyce er natuurlijk flink wat bij door de WMP.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Joyce staat neem ik aan wel boven Surl op de reservelijst qua PC's.
Goed punt.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:02 schreef wimderon het volgende:
En dan is er nog de vraag wat er met de 8 plaatsen van de BDO gebeurt nu dat zo'n strontpot is.
Ik zou dat nog niet zeggen. Ze zullen het wel voor elkaar krijgen om een Grand Slam ticket te geven aan Sherrock ofzo, dat zou wel typisch zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit. En de winnaar van deze series krijgt er ook 1. En vanwege de weinige pcs dit jaar zullen ze mogelijk t aantal qualifiers ook nog gaan uitbreiden. Joyce op gsod lijkt me allesbehalve een zekerheidje.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou dat nog niet zeggen. Ze zullen het wel voor elkaar krijgen om een Grand Slam ticket te geven aan Sherrock ofzo, dat zou wel typisch zijn.
Nee joh. Is een van de populairste ranked majors, en ook een van de meest unieke.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:38 schreef spleeh het volgende:
Zouden ze GSOD niet beter kunnen opdoeken als de BDO failliet gaat
Tegen Scott Waites nog wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:44 schreef wimderon het volgende:
BREKEND: Aaron Beeney heeft zijn eerste overwinning van het jaar te pakken.
Jaaa gefeliciteerd @Aaronquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:44 schreef wimderon het volgende:
BREKEND: Aaron Beeney heeft zijn eerste overwinning van het jaar te pakken.
Dat zou ik best oké vinden, maar Gurney is vandaag ook aardig aan het glibberen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Opmars van Meikle moet nodig gestopt worden.
Gelukkig volgende ronde deruit wsl ( vanuit het perspectief van hen die er daardoor uit dreigen te vallen).quote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dobey en Bunting plaatsen zich voor de kwartfinale en houden hun WMP-kansen levend.
Dat is ook niet echt iets om te onthoudenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 19:21 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.dartsrankings.com/wmp
Ik vergeet steeds dat Pipe een prima tweede half jaar van 2019 heeft gehad.
thornton zonder baardquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:41 schreef Mani89 het volgende:
Vinnie is de coronamaanden ook goed doorgekomen. @:de_boswachter @:wereldgozer @:zipportal
[ afbeelding ]
Afgetraind?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:41 schreef Mani89 het volgende:
Vinnie is de coronamaanden ook goed doorgekomen. @:de_boswachter @:wereldgozer @:zipportal
[ afbeelding ]
@Kyran @trein2000quote:Op zaterdag 11 juli 2020 11:12 schreef Zipportal het volgende:
De altijd erg kloterige mentions zijn weer eens stuk.
Ja helaas, het startgeld van de Matchplay gaat hem wel nog een jaar een tourkaart opleveren.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 19:21 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.dartsrankings.com/wmp
Ik vergeet steeds dat Pipe een prima tweede half jaar van 2019 heeft gehad.
En Dolan kunnen we voorlopig ook nog niet bij t vuilnis zetten. Al valt na dit jaar zn goede WK wel weg.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja helaas, het startgeld van de Matchplay gaat hem wel nog een jaar een tourkaart opleveren.
Maggewonniegebeurequote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:20 schreef wimderon het volgende:
Sleepy Joe op weg om Van Gerwen eruit te mieteren, jawel.
Moeten toch op hun kamer blijven s avonds?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zijn wat mannen die gisteren lekker in pub van hotel hebben gezeten gok ik
[ afbeelding ]
Deze mannen zijn wel scherp op Smiss na.
Zou moeten jaquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Moeten toch op hun kamer blijven s avonds?
James Wade dwong Van Gerwen gisteren ook om n hand te schudden, t is een stel klapmongolen bij mekaar.quote:
En tegen Sjeemie Loewis, walkovertje.quote:
Hm, DM is handigerquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:34 schreef Mani89 het volgende:
Oh ik kijk op de illegale stream van Wim. Mag ik die niet posten?
Beetje jammer wel jaquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik moet mn ID verifieren. Wat een aids.
Waaghals!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik moet van ING ook al half jaar mn ID verifieren. Nog niet gedaan tot dusver
Prima, toch? Eerste keer WMP.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dimitri wint van de altijd saaie Stevenson en kan zich opmaken voor zijn eerste Matchplay. We staan hier bij @:el-stinho om zijn mening te vragen.
Je hebt gebet op Trump herverkiezing?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:42 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga binnenkort 200 euro op mijn unibet gestort krijgen met dank aan Old Joe Biden.
Joe die de voorverkiezingen wint.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je hebt gebet op Trump herverkiezing?
Mee eensquote:
Ze hebben nog een dagje. Maar in de meeste gevallen is alleen winst genoeg.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:32 schreef El-Stinho het volgende:
Geen Bunting, Dobey of King op de Matchplay, arme jongens.
Darren Webster dus ook niet maar dit hing al langer in de lucht.
Heb zelf een stukkie liever Evans daar staan dan Sjurl, dus van mij mag dat morgen snel klaar zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:19 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Surl heeft als enige nog een realistische kans denk ik. Maar dan moet Rikkie wel vroeg verliezen.
We wachten op het aanbreken van het tv-tijdperk Lowe.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:31 schreef El-Stinho het volgende:
De Zwaan en Van den Bergh zijn hoe je het wendt of keert wel de grootste uitdagers uit de Pro Tour-lijst als je op hun TV-niveau afgaat.
Elke succesvolle prestatie van Lowe zal een nederlaag zijn voor @Mani89 .quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
We wachten op het aanbreken van het tv-tijdperk Lowe.
Op Gurney en Wade (en Smiss als hij in een fatalistische bui is) na sowieso een erg sympathiek veld bij de laatste 16/8.quote:
twitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 11-07-2020 om 17:24:46Erg teleurstellend dat de erg sympathieke Hongkonger Kai Fan Leung onnodig met 6-5 van Suljovic heeft verloren bij de laatste 16 van PC12. Ik had Kai Fan Leung vandaag graag zijn eerste PC zien winnen maar dat gaat jammer genoeg niet gebeuren #rtl7darts reageer retweet
Ah weer een nieuwe willekeurige favoriet van Yannick. Wel precies een darter uit Hong Kong, zou vervelend zijn als ie problemen krijgt met zijn visum ofzo.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 17:31 schreef wimderon het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 11-07-2020 om 17:24:46Erg teleurstellend dat de erg sympathieke Hongkonger Kai Fan Leung onnodig met 6-5 van Suljovic heeft verloren bij de laatste 16 van PC12. Ik had Kai Fan Leung vandaag graag zijn eerste PC zien winnen maar dat gaat jammer genoeg niet gebeuren #rtl7darts reageer retweet
Of opgepakt wordt bij terugkomstquote:Op zaterdag 11 juli 2020 17:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah weer een nieuwe willekeurige favoriet van Yannick. Wel precies een darter uit Hong Kong, zou vervelend zijn als ie problemen krijgt met zijn visum ofzo.
Hoezo zie je Gurney nog steeds niet als een sympathieke darter? Heeft zich in gedrag de laatste jaren echt enorm verbeterd.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 17:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op Gurney en Wade (en Smiss als hij in een fatalistische bui is) na sowieso een erg sympathiek veld bij de laatste 16/8.
Hij staat nog steeds aan het bord alsof hij hij zojuist te horen heeft gekregen dat z'n cavia overleden is. Dat moet hij lekker zelf weten als dat het beste werkt voor hem, maar ik kijk er niet graag naar.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoezo zie je Gurney nog steeds niet als een sympathieke darter? Heeft zich in gedrag de laatste jaren echt enorm verbeterd.
Ah oke, nee snap ik op zich welquote:Op zaterdag 11 juli 2020 18:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds aan het bord alsof hij hij zojuist te horen heeft gekregen dat z'n cavia overleden is. Dat moet hij lekker zelf weten als dat het beste werkt voor hem, maar ik kijk er niet graag naar.
twitter:OfficialPDC twitterde op zaterdag 11-07-2020 om 18:30:11🚨NINE-DARTER! 🚨
ROB CROSS STRIKES PERFECTION AT THE SUMMER SERIES!!
Darts well and truly, is back. https://t.co/JGaxlBCVlZ reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ik heb even gekeken, ben het met je eens. Ondanks dat het toernooi zonder publiek is verwacht ik door het lange format in de eerste ronde veel seeds in de tweede ronde. Doordat Bunting en Dobey niet meedoen zijn eigenlijk alleen de Zwaan, Clayton en vdBergh (op TV-toernooien) op het zelfde niveau als de top 16 van de OoM.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:31 schreef El-Stinho het volgende:
De Zwaan en Van den Bergh zijn hoe je het wendt of keert wel de grootste uitdagers uit de Pro Tour-lijst als je op hun TV-niveau afgaat.
Dolan en Brown, ja. Pipe niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, ben het met je eens. Ondanks dat het toernooi zonder publiek is verwacht ik door het lange format in de eerste ronde veel seeds in de tweede ronde. Doordat Bunting en Dobey niet meedoen zijn eigenlijk alleen de Zwaan, Clayton en vdBergh (op TV-toernooien) op het zelfde niveau als de top 16 van de OoM.
Maar misschien vertalen de Sousa en Clemens eindelijk hun niveau naar goede TV-prestaties, of gooit een Cullen of Evans met wat meer zelfvertrouwen.
O en je hebt nog Pipe, Dolan en Brown, die zijn niet per se heel goed maar wel van die spelers waar een labiele Smith of Wade zich in kan verslikken
@Calandtwitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 11-07-2020 om 19:19:47Erg jammer dat de erg irritante vuile klootzak Wade met 8-2 van Cross heeft gewonnen in de finale van PC12. Ik hoop dat Wade deze maand nog zijn rug breekt waardoor hij nooit meer kan darten. De dartswereld is veel mooier zonder de vuile klootzak Wade #rtl7darts reageer retweet
Dit soort teksten zou hij nooit meer bezigen. Corona heeft álles veranderd.quote:Op zondag 12 juli 2020 10:33 schreef Zipportal het volgende:
@:Calandtwitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 11-07-2020 om 19:19:47Erg jammer dat de erg irritante vuile klootzak Wade met 8-2 van Cross heeft gewonnen in de finale van PC12. Ik hoop dat Wade deze maand nog zijn rug breekt waardoor hij nooit meer kan darten. De dartswereld is veel mooier zonder de vuile klootzak Wade #rtl7darts reageer retweet
Genotquote:Op zondag 12 juli 2020 10:33 schreef Zipportal het volgende:
@:Calandtwitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 11-07-2020 om 19:19:47Erg jammer dat de erg irritante vuile klootzak Wade met 8-2 van Cross heeft gewonnen in de finale van PC12. Ik hoop dat Wade deze maand nog zijn rug breekt waardoor hij nooit meer kan darten. De dartswereld is veel mooier zonder de vuile klootzak Wade #rtl7darts reageer retweet
Ja, de tekst dat iemand uit het publiek een tackle moet doen om een darter te blesseren kan hij niet meer zeggen.quote:Op zondag 12 juli 2020 11:52 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dit soort teksten zou hij nooit meer bezigen. Corona heeft álles veranderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |