Tegen Scott Waites nog wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:44 schreef wimderon het volgende:
BREKEND: Aaron Beeney heeft zijn eerste overwinning van het jaar te pakken.
Jaaa gefeliciteerd @Aaronquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:44 schreef wimderon het volgende:
BREKEND: Aaron Beeney heeft zijn eerste overwinning van het jaar te pakken.
Dat zou ik best oké vinden, maar Gurney is vandaag ook aardig aan het glibberen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Opmars van Meikle moet nodig gestopt worden.
Gelukkig volgende ronde deruit wsl ( vanuit het perspectief van hen die er daardoor uit dreigen te vallen).quote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dobey en Bunting plaatsen zich voor de kwartfinale en houden hun WMP-kansen levend.
Dat is ook niet echt iets om te onthoudenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 19:21 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.dartsrankings.com/wmp
Ik vergeet steeds dat Pipe een prima tweede half jaar van 2019 heeft gehad.
thornton zonder baardquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:41 schreef Mani89 het volgende:
Vinnie is de coronamaanden ook goed doorgekomen. @:de_boswachter @:wereldgozer @:zipportal
[ afbeelding ]
Afgetraind?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:41 schreef Mani89 het volgende:
Vinnie is de coronamaanden ook goed doorgekomen. @:de_boswachter @:wereldgozer @:zipportal
[ afbeelding ]
@Kyran @trein2000quote:Op zaterdag 11 juli 2020 11:12 schreef Zipportal het volgende:
De altijd erg kloterige mentions zijn weer eens stuk.
Ja helaas, het startgeld van de Matchplay gaat hem wel nog een jaar een tourkaart opleveren.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 19:21 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.dartsrankings.com/wmp
Ik vergeet steeds dat Pipe een prima tweede half jaar van 2019 heeft gehad.
En Dolan kunnen we voorlopig ook nog niet bij t vuilnis zetten. Al valt na dit jaar zn goede WK wel weg.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja helaas, het startgeld van de Matchplay gaat hem wel nog een jaar een tourkaart opleveren.
Maggewonniegebeurequote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:20 schreef wimderon het volgende:
Sleepy Joe op weg om Van Gerwen eruit te mieteren, jawel.
Moeten toch op hun kamer blijven s avonds?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zijn wat mannen die gisteren lekker in pub van hotel hebben gezeten gok ik
[ afbeelding ]
Deze mannen zijn wel scherp op Smiss na.
Zou moeten jaquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Moeten toch op hun kamer blijven s avonds?
James Wade dwong Van Gerwen gisteren ook om n hand te schudden, t is een stel klapmongolen bij mekaar.quote:
En tegen Sjeemie Loewis, walkovertje.quote:
Hm, DM is handigerquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:34 schreef Mani89 het volgende:
Oh ik kijk op de illegale stream van Wim. Mag ik die niet posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |