Vooral geen boter. Ik hou van pindakaas, maar pindakaas zonder boter op brood vind ik zo droog dat m'n mond al opdroogt door er naar te kijkenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En wat is de fout? Wit brood? Geen boter? Pindakaas?
Hahaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah oke, nou hoop dat het allemaal snel lukt dan.
Al is het maar zodat wij niet tot in de eeuwigheid hier in spoilers over de Mol hoeven te praten
nee grapje, zo egoïstisch ben ik niet.
Of wel
nee.
Sieneke had ik ten tijde van haar optreden ook een heel stuk ouder geschatquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:11 schreef Momo het volgende:
Lees net dat de zangeres van Oekraine nog maar 22 jaar is, had haar echt 35 jaar geschat ofzo.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:17 schreef Strani het volgende:
Ohh op TV smeert iemand pindakaas op wit brood zonder boter
Eens.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooral geen boter. Ik hou van pindakaas, maar pindakaas zonder boter op brood vind ik zo droog dat m'n mond al opdroogt door er naar te kijken
1) Ik heb het tot nu toe kunnen ontwijken door elke keer mn ogen te sluiten als ik widm berichten voorbij zag komen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Ooooooh, ik wil het zeggen ik wil het zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Dat zou ik ook doen. Missende hagelslag zou voor mijquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:17 schreef Strani het volgende:
Ook niet!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]![]()
Wel met een plakje kaas erop mag ik aannemen?
Ja is het ook welquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Eens.
En op wit brood vind ik het extra lekker!
Nou ik zag geen hagelslag Dave! Dus deel mee in onze verbazing!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen. Missende hagelslag zou voor mijzijn.
Boterham kaas-pindakaas vond ik als klein prinsje al heul lekker.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook niet!
Hoewel die combinatie me dan weer vreemd was
Jakkes, balen! Maar je weet het dus nog niet zeker. Positief blijvenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog niksIk verwacht ook eigenlijk niet veel. De luchtvaartmaatschappij zal wel niet makkelijk meewerken, gok ik.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:20 schreef grazz het volgende:
[..]
1) Ik heb het tot nu toe kunnen ontwijken door elke keer mn ogen te sluiten als ik widm berichten voorbij zag komen.
2) Ik heb wel een vermoeden.Ik zou van de personen in die aflevering maar 1 ieman doen, als @Guanabana al niet met hem bezig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Is dat erg?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:17 schreef Strani het volgende:
Oh ja die!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Jekel. Die natuurkundige die mee deed met a Wie is de Mol in Amerika. Onder andere van die leugen/waarheid opdracht.
Op zich zijn we het al (we zitten vanaf nu ongeveer op hetzelfde niveau als Italië) maar ik put wel hoop uit het feit dat er internationaal door sommige maatschappijen zelfs nu nog naar Italië wordt gevlogenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:22 schreef grazz het volgende:
[..]
Jakkes, balen! Maar je weet het dus nog niet zeker. Positief blijvenen wie weet is Spanje ook nog niet in lock down volgende week.
Ik las het maar ik heb even op NRK gekeken en daar wordt gezegd dat vluchten met Noren die thuiskomen wel mogen landen. Dat is toch een stukje nuance die je mist in buitenlandse media.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
Steeds meer vliegvelden gaan dicht... Noorwegen nu ook...
Lees rustig verderquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is dat erg?Nou ja liever bruin brood dan
Je bent een rare jongenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooral geen boter. Ik hou van pindakaas, maar pindakaas zonder boter op brood vind ik zo droog dat m'n mond al opdroogt door er naar te kijken
Guana raakt voorlopig niemand aan, zelfs haar eigen vriend niet.. , toch Guana?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:23 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zou van de personen in die aflevering maar 1 ieman doen, als @:Guanabana al niet met hem bezig is.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:23 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zou van de personen in die aflevering maar 1 ieman doen, als @:Guanabana al niet met hem bezig is.
Oh ja... inderdaadquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik las het maar ik heb even op NRK gekeken en daar wordt gezegd dat vluchten met Noren die thuiskomen wel mogen landen. Dat is toch een stukje nuance die je mist in buitenlandse media.
Die was 17quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sieneke had ik ten tijde van haar optreden ook een heel stuk ouder geschat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |