Als roker ben je wel meer vatbaar voor Corona. Dus ja of je dat nou wil...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er controleert ook niemand, dus.
ze moeten beginnen met roken in de horeca,dan komen ze wel
Als we maar niet met 100 man tegelijk zijn, dan mag het niet meerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:34 schreef RAVW het volgende:
ggggrrrr lijkt wel of dit topic Corona heeft , je leest 1 bericht en er staan er gelijk 3 er bij .....![]()
We zouden in principe natuurlijk gewoon met zn allen af kunnen spreken dat we een maand niks hoeven te betalen. Gewoon even alles on hold zegmaar. Dan mist iedereen een maandje. Nou en. En daarna weer gewoon betalen zonder die maand in te halen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:32 schreef kree het volgende:
Maar punt is wel dat die genoemd worden terwijl het gevolg ervan totaal niet duidelijk is. Ik moet gewoon inkomen hebben nl. En mijn huur betalen etc alle rekeningen.
Jep dit land is fucked.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelderland-Zuid nu noodverordening voor evenementen van +100. Maar de populaire kroegen in Nijmegen (die makkelijk aan dat aantal komen) geven aan gewoon open te gaan.
Stonden portiers daar niet met tellertjes?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelderland-Zuid nu noodverordening voor evenementen van +100. Maar de populaire kroegen in Nijmegen (die makkelijk aan dat aantal komen) geven aan gewoon open te gaan.
Die staan pas vanaf 75 ongeveerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zie weinig kwaliteitsusers in dit rijtje.
Ik neem mezelf al dagen voor minder te posten en ik sta nog steeds in de top 3quote:
Ben vannacht wezen stappen, toen niet in ieder gevalquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:35 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Stonden portiers daar niet met tellertjes?
Vind dit nog laag eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:32 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Azië vreest verdere verspreiding coronavirus" van 17-01-2020 t/m 14-03-2020
nr / aantal posts / gebruiker
024 0678 hollandia02
Mooi!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:28 schreef -river- het volgende:
Lichtpuntje hier, ik lees via de buurtapp dat er 3 kasten komen waar we boodschappen in mogen zetten voor de gezinnen die normaliter van de voedselbank afhankelijk zijn![]()
![]()
Zodra ik de locatie weet meteen even wat doneren
![]()
![]()
Van een aantal is geen woonplaats bekend.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:33 schreef MichaelPallada het volgende:
[..]
We zitten toch op 959? Of mis ik nu iets?
Toch vreemd, dat Nederland het allemaal beter weet. Als je dit vergelijkt met Denemarken en Belgie.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kijk over 4 dagen nog eens als het exponentieel toeneemt.
Iedere 4 dagen een verdubbeling.quote:
Nou voor zover ik weet zijn er niet direct regelingen voor mij. Mss voor werkgever maar die moet dat dan aanvragen etc etc. Je snapt toch wel dat gaat maanden duren. Ik heb er geen kut aan nu want de rekeningen gaan wel gewoon door.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:34 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat in Italië de hypotheekverplichtingen opgeschort zijn, maar ik weet niet of dat waar is. Voor de Italianen fijn natuurlijk maar funest voor de economie
Gewoon lekker door gaan met feestenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:36 schreef -river- het volgende:
Twee bewoners van woonzorgcentrum Leyhoeve overleden na besmetting coronavirus
https://www.omroepbrabant(...)smetting-coronavirus
zo als ik al eerder schreef , wat niet goed is voor mij zal ook wel niet goed voor het virus zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als roker ben je wel meer vatbaar voor Corona. Dus ja of je dat nou wil...
gvd, is m'n grap niet eens meer origineel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kijk over 4 dagen nog eens als het exponentieel toeneemt.
Nederlanders zijn stronteigenwijs. Heb de Denen hoger zitten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:37 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Toch vreemd, dat Nederland het allemaal beter weet. Als je dit vergelijkt met Denemarken en Belgie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |