abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192027651
Voor alle feedback, hier welkom.

Om vele dezelfde vragen over de drukke actuele COR-reeks te voorkomen, lees dit even:

Juist in tijden als deze - zonder veel irl contacten - is het enorm belangrijk als iedereen normaal mee kan posten, zeker in de drukke reeks. Mee dúrft te posten ook. Door de bomen daar het bos kunnen blijven zien.

Óók users die het virus momenteel van heel dichtbij meemaken, zowel met oudere als jonge familie/gezinsleden, of zelf. Ze hebben het zwaar. Maken zich zorgen. En nee die hoeven van jou dan echt niet te horen dat zij slechts een uitzondering zijn en het voor het gros een eitje is. Zij hebben daar op dat moment in al hun zorgen núl boodschap aan, hoe het voor anderen wel meevalt. Heb empathie of scroll door. Hak geen extra gaten in hun voor hun gevoel wellicht zinkende schepen.

Tevens is het inmiddels wel duidelijk dat het vrij logisch is als mensen zich zorgen maken of bang zijn. Ga die mensen niet uitmaken voor paniekvogel. Dat zou je namelijk ook niet tegen een ziekenhuisdirectie of arts zeggen die zich ook best zorgen maken over capaciteit, materialen etc. Zorgen zijn in deze tijd normaal en niet iets om iemand over uit te lachen. Nee, rondjes rennen met de armen in de lucht gillend dat we allemaal dood gaan is absoluut niet hetzelfde als hardop durven zeggen dat je iets zorgwekkend of eng vindt.

Over offtopic en SC:
Er staan echt heel héél duidelijke regels onderaan de OP van die reeks, al vele vele topics. Lees ze alsjeblieft. Daar vind je ook een link naar het slowchat-topic, wordt duidelijk gemeld wat er wel en niet wenselijk is in de reeks etc.

En nee we gaan niet voor elk woord of zin een lijst kunnen opstellen wat wel en niet kan. Gewoon ook een beetje zélf nadenken en rekening houden met anderen.

Rekening houden met vele mede-users die naar de reeks komen voor actualiteiten en niet voor allerhande meuk, SC, ruzie etc. Zorg dat het voor iedereen leesbaar en te volgen blijft zonder dat ze zich door een brei heen hoeven werken.

Rekening houden met al die vrijwillige crew die dit naast hun eigen forums doen en die ook weleens héél graag even willen en moeten ontspannen (zeker in deze tijd vol zorgen om familie en geliefden) of moeten werken of slapen of eten of hun andere forum bijhouden etc.

We tolereren niet het ene moment meer dan het andere moment, het is simpelweg op sommige momenten beter bij te houden dan op andere momenten. Door bovengenoemde redenen en afhankelijk van hoeveel mods op dat moment tijd en energie hebben er bovenop te zitten.

Help mee. Allemaal. Denk mee. Denk aan anderen. Denk bij elke post in de reeks heel even 'draagt deze post echt iets bij' voordat je op invoeren klikt. Dat is écht niet te veel gevraagd.

En als je zo graag god of genot wilt roepen (want ook daar moet kennelijk aparte uitleg over) zet het dan in een verder onderbouwde post waaróm je dat vindt ipv alleen dat woord in een post. Want als iedereen dat gaat roepen is het topic vol voor je het weet en kan niemand daartussen de interessantere posts vinden.

We moeten dit samen doen.
Hou rekening met elkaar. Niet alleen irl nu maar ook hier.

Dank. O+

[ Bericht 26% gewijzigd door Greys op 21-03-2020 16:08:49 ]
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 14 maart 2020 @ 16:31:58 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192028383
maak hier ff een sticky van
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 14 maart 2020 @ 16:34:20 #3
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_192028441
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 15:52 schreef kree het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ik weet dat ik soms nogal hard kan overkomen enzo. Terwijl helemaal niet eens zo bedoelt hoor.
Ik vond het onterecht slotje, maar zal het aan de mods laten verder. Ik hoop dat ie gewoon weer open gaat.
Ik had het over het algemene topic, waar jij allemaal mee zit boeit me niet eigenlijk. :)
AZ
ALKMAAR
pi_192029300
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 16:34 schreef Durmada het volgende:

[..]

Ik had het over het algemene topic, waar jij allemaal mee zit boeit me niet eigenlijk. :)
Nouja welk topic dan ook, het is niet mijn doel om iedereen voor de voeten te schoppen ofzo. Beetje kritisch en cynisch kunnen zijn moet wel kunnen.\

Maar anyway ik wil er verder geen drama over maken, het is gesloten dus klaar. Of mods moeten het weer open gooien. Verander sowieso niet echt snel van mening of moet echt iets heel fouts doen maar dan durf ik er nog wel sorry voor te zeggen ook. :)
pi_192030111
Het is klaar nu.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_192030200
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 17:51 schreef capricia het volgende:
Het is klaar nu.
Yup
pi_192030642
Wil iemand svp in de topictitel van COR / De rauw cijfers bewijzen: de corona-paniek gaat werkelijk nergens over het woord 'rauw' veranderen naar 'rauwe'? Bij voorbaat dank.
Totaal aantal coronadoden in heel China in de afgelopen 3 maanden: 3100
Totaal aantal griepdoden in Nederland in de winter van 2017/2018: 9400
Shut da bona, gimme a cool corona!
pi_192030738
Done.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_192030799
^O^
pi_192031071
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 18:29 schreef civspeler het volgende:
^O^
Als je overigens zo bot op iedereen blijft reageren gaat ie zo dicht.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_192031143
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 18:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Als je overigens zo bot op iedereen blijft reageren gaat ie zo dicht.
Ik vind suggereren dat ik erg dom zou zijn zonder verdere onderbouwing, zoals in dat topic gebeurt, anders ook nogal bot en ronduit onvriendelijk.
pi_192032237
COR / De rauwe cijfers bewijzen: corona-paniek gaat werkelijk nergens over

Kan dit topic dicht? TS loopt zijn eigen onjuiste en onbetrouwbare methode te verzinnen om de mortality rate te berekenen.

Wat enige discussie bij voorbaat zinloos maakt want gestoeld op onjuiste berekeningen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_192035163
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 19:30 schreef probeer het volgende:

Kan dit topic dicht? TS loopt zijn eigen onjuiste en onbetrouwbare methode te verzinnen om de mortality rate te berekenen.

Wat enige discussie bij voorbaat zinloos maakt want gestoeld op onjuiste berekeningen.
Kansloos. Als jij het allemaal niet snapt, wil dat nog niet zeggen dat het aan mij ligt.
pi_192035306
quote:

Ah, jij kwam hem hier ook al even onder de aandacht brengen.

Kritische geluiden: prima, discussie: prima. Maar met deze TS en zijn gelijkdenkende matties is niet te discussiëren.

Ziehier de (gespeelde?) onnozelheid COR / De rauwe cijfers bewijzen: corona-paniek gaat werkelijk nergens over
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zaterdag 14 maart 2020 @ 21:40:25 #15
236264 crew  capricia
pi_192035447
quote:

Dicht.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_192035472
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 21:40 schreef capricia het volgende:

[..]

Dicht.
Dank O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192035568
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 21:39 schreef capricia het volgende:
Ik wens TS een fijne vakantie in Thailand.
Je houding in dit topic en naar alle slachtoffers vind ik respectloos. Hiermee beëindigen we je topic.
Belachelijk.

Heb je enig idee hoeveel mensen er overlijden in Nederland op een willekeurige zaterdagavond? Hoeveel er elke week overlijden in het verkeer? Hoeveel jonge tieners er momenteel doodgestoken worden op straat dankzij falend beleid van onze neoliberale overheid? Daar ligt ook niemand van wakker en daarom blijft men toch maar vrolijk VVD of D66 stemmen. Geen enkel medeleven met de slachtoffers dus, totaal respectloos!

Als je zo gaat beginnen, capricia, kun je dit hele forum wel sluiten. :')
  Moderator zaterdag 14 maart 2020 @ 21:48:25 #18
236264 crew  capricia
pi_192035624
Je hebt je zegje gedaan in je topic. Als je het niet eens bent met mijn oordeel kun je mailen naar forum@fok.nl

Het is erg druk vanavond in COR dus ik ga de discussie hier niet verder voortzetten.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_192035650
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 21:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ah, jij kwam hem hier ook al even onder de aandacht brengen.

Kritische geluiden: prima, discussie: prima. Maar met deze TS en zijn gelijkdenkende matties is niet te discussiëren.

Ziehier de (gespeelde?) onnozelheid COR / De rauwe cijfers bewijzen: corona-paniek gaat werkelijk nergens over
"Gespeelde onnozelheid". :')

Jij beweert toch echt zelf dat het op al die pagina's om overlijdensadvertenties van coronadoden zou gaan, zonder daar enig hard bewijs voor aan te leveren. En daarbij, iedereen kan wel zo'n opruiend filmpje in elkaar draaien met wat creatief knip- en plakwerk. Dus wie is er dan "onnozel"?
  Moderator zaterdag 14 maart 2020 @ 21:50:04 #20
236264 crew  capricia
pi_192035659
Klaar nu.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_192035996
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 21:40 schreef capricia het volgende:

[..]

Dicht.
Dank. Sterkte en succes in deze zware tijden (een COR subforum wat losbarst).
"Pools are perfect for holding water"
pi_192036044
-niet mee bemoeien -

[ Bericht 49% gewijzigd door capricia op 14-03-2020 22:06:50 ]
  Moderator zaterdag 14 maart 2020 @ 22:05:40 #23
236264 crew  capricia
pi_192036072
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 22:02 schreef probeer het volgende:

[..]

Ach, het leidt mijn aandacht wat af van het virus. _O-
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_192039689
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 22:02 schreef probeer het volgende:

[..]

Zat dat ook al te denken jah goh moet toch lastig stukje zijn als mod. Maar ok jullie doen t goed hoor modjes sorry dat ik af ent-oké vervelend ben O+
  zondag 15 maart 2020 @ 01:47:27 #25
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_192040911
Mijn berichten verdwijnen als sneeuw voor de zon. Waarom?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')