Eens. En je merkt (toch, hopelijk?) dat we daar echt zo veel mogelijk aan doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap best dat er mensen zijn die zo graag willen melden dat ze het allemaal overdreven vinden, of zelfs dat die zooi bejaarden maar lekker dood mogen etc.
Maar ik snap met mijn eigen botte kop totaal niet dat die mensen doodleuk in dat topic, terwijl er FOK!kers meeposten op dat moment die doodziek zijn (bloed kotsen etc), gewoon lekker tegen die mensen zeggen dat ze zich niet zo moeten aanstellen.
Logician gaat echt door een hel met dr gezin op met moment bijvoorbeeld, die post haar verhaal, net als een andere user wiens naam ik even kwijt ben. En die posts worden letterlijk omringd met, ach joh, bijna niemand heeft hier last van, op wat slappe zakken en bejaarden na, lekker door blijven feesten met zijn allen!!
Kan aan mij liggen hoor, maar ik vind dat niet normaal en het lijkt me zeker niet gewenst in een "community"
My 2ct, doe ermee wat je wil
Zo denk ik er ook over.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap best dat er mensen zijn die zo graag willen melden dat ze het allemaal overdreven vinden, of zelfs dat die zooi bejaarden maar lekker dood mogen etc.
Maar ik snap met mijn eigen botte kop totaal niet dat die mensen doodleuk in dat topic, terwijl er FOK!kers meeposten op dat moment die doodziek zijn (bloed kotsen etc), gewoon lekker tegen die mensen zeggen dat ze zich niet zo moeten aanstellen.
Logician gaat echt door een hel met dr gezin op met moment bijvoorbeeld, die post haar verhaal, net als een andere user wiens naam ik even kwijt ben. En die posts worden letterlijk omringd met, ach joh, bijna niemand heeft hier last van, op wat slappe zakken en bejaarden na, lekker door blijven feesten met zijn allen!!
Kan aan mij liggen hoor, maar ik vind dat niet normaal en het lijkt me zeker niet gewenst in een "community"
Jawel, wou het alleen nog even uitschrijven voor de mensen die zich hier schuldig aan maken zonder het centrale topic te vervuilen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens. En je merkt (toch, hopelijk?) dat we daar echt zo veel mogelijk aan doen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel, wou het alleen nog even uitschrijven voor de mensen die zich hier schuldig aan maken zonder het centrale topic te vervuilen.
COR is (imho) een forum ipv 1 topic voor een reden, er zijn topics zat om de ontkenner te spelen en "het is maar een griepje" bs te spuien.
Iedereen die mij kent weet dat ik echt niet de empatischste, braafste, PC user ter wereld ben, maar zulke keiharde, ongevoelige, botte meuk posten terwijl zieken meelezen, dat hoeft van mij echt niet.
Eens. Aan de andere kant snap ik ook totaal niet dat er hier users zitten, zelfs mods. Die de hele dag alleen maar willen benadrukken hoe kut we het wel niet hebben, dat elke mogelijke beslissing natuurlijk de verkeerde is, dat we kennelijk in een derdewereldland wonen en dat onze regering incluis desbetreffende overheidsinstanties ofwel compleet incompetent zijn ofwel bezig zijn het bloed van hun eigen burgers aan hun handen te krijgen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:58 schreef HeatWave het volgende:
lees even alle delen terug, dan begrijp dat het op feiten gestoeld isquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Aan de andere kant snap ik ook totaal niet dat er hier users zitten, zelfs mods. Die de hele dag alleen maar willen benadrukken hoe kut we het wel niet hebben, dat elke mogelijke beslissing natuurlijk de verkeerde is, dat we kennelijk in een derdewereldland wonen en dat onze regering incluis desbetreffende overheidsinstanties ofwel compleet incompetent zijn ofwel bezig zijn het bloed van hun eigen burgers aan hun handen te krijgen.
Ik ben het volledig met je eens dat mensen die alleen maar belachelijk maken en bagatelliseren hier niet thuis horen, maar de continue apocalyptische doemdenkers, aluhoedjes en angstaanjagers horen hier ook niet thuis en vind dat zij bijzonder veel ruimte hier krijgen. Er lijkt hier alleen maar ruimte te zijn voor paniek. Optimisme is naïviteit en alleen een zo negatief mogelijke blik is realistisch.
Ben het er niet mee eens, maar waarom zou je dat niet mogen bespreken?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:37 schreef Vis1980 het volgende:
Een topic dat Rutte bloed aan zijn handen heeft, is dat wenselijk?
Ik vind het nogal een beschuldiging. Iemand van moord beschuldigen op die manier lijkt mij erg ongewenst.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ben het er niet mee eens, maar waarom zou je dat niet mogen bespreken?
Massamoord. Ik vind het ook tamelijk bizar. Maar dat hij openblijft geeft wel aan dat mijn vorige post hier geen onwaarheden bevatquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:40 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een beschuldiging. Iemand van moord beschuldigen op die manier lijkt mij erg ongewenst.
Als het bij het bespreken van de acties zou blijven op een constructieve en open wijze zie ik ook geen probleem.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ben het er niet mee eens, maar waarom zou je dat niet mogen bespreken?
Twee totaal verschillende onderwerpen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Massamoord. Ik vind het ook tamelijk bizar. Maar dat hij openblijft geeft wel aan dat mijn vorige post hier geen onwaarheden bevat
Plaats een TR zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:44 schreef FYazz het volgende:
[..]
Als het bij het bespreken van de acties zou blijven op een constructieve en open wijze zie ik ook geen probleem.
In het bewuste topic gaat het daar alleen al lang niet meer over. Het is een bash-topic geworden waar aantoonbaar leugens worden verteld en waar zaken worden geplaatst die op het randje zijn van smaad en laster. Het trekt mensen aan die foute motieven hebben om hier te posten. Hen gaat het niet om Covid-19, het gaat hen om de politieke tegenstander zwart te maken.
Zo werd vandaag een filmpje geplaatst met de titel dat Rutte een massamoordenaar is (mods supersnel op gereageerd trouwens), dat moet je als forum en wij als forummers volgens mij niet willen en ver bij vandaan blijven.
Ja want je overheid niet vertrouwen en ze aanzien als moordenaars en tegenstanders van het volk heeft niks met aluhoedjes te makenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Twee totaal verschillende onderwerpen.
Oh we springen ineens naar aluhoedjes. Succes ermee!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want je overheid niet vertrouwen en ze aanzien als moordenaars en tegenstanders van het volk heeft niks met aluhoedjes te maken
Graag zelfs.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:06 schreef bitterbal het volgende:
hoi,
zou er hier een algemeen( centraal) topic mogen komen om berichtjes te mogen plaatsen van organisaties die in deze crisis vragen om een kleine donatie/ hulp ?
Zoals bv de voedselbank?
Zolang het inhoudelijk blijft en op basis van feiten. Waarom niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:37 schreef Vis1980 het volgende:
Een topic dat Rutte bloed aan zijn handen heeft, is dat wenselijk?
Willen jullie misschien er 1 openen met duidelijke richtlijnen ofzo? Anders word het misschien een sc ofzo?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag zelfs.
[..]
Zolang het inhoudelijk blijft en op basis van feiten. Waarom niet.
Als het te vaak uit de bocht vliegt wordt het lastiger, mods zijn al druk genoeg.
Kunnen users gewoon openen, de mods zorgen wel dat het gemod wordt.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Willen jullie misschien er 1 openen met duidelijke richtlijnen ofzo? Anders word het misschien een sc ofzo?
oke. thnxquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kunnen users gewoon openen, de mods zorgen wel dat het gemod wordt.
Gedaan en daar werd dus snel op gereageerd.quote:
Toch even helpen en daarna vriendelijk wijzen op de OP met info, of als je er echt geen zin in hebt erlangs scrollen en het een ander laten zeggen ofzo? We waren ooit allemaal newbie.quote:Op zondag 22 maart 2020 08:01 schreef THEFXR het volgende:
wat moeten we nu met newbies in het grote topic?, die niet de moeite nemen om de OP door te nemen en vragen gaan stellen die al tig keer behandeld zijn?
we zijn geen helpdesk ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |