abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 maart 2020 @ 15:09:02 #276
163650 Greys
pi_192186191
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 14:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap best dat er mensen zijn die zo graag willen melden dat ze het allemaal overdreven vinden, of zelfs dat die zooi bejaarden maar lekker dood mogen etc.

Maar ik snap met mijn eigen botte kop totaal niet dat die mensen doodleuk in dat topic, terwijl er FOK!kers meeposten op dat moment die doodziek zijn (bloed kotsen etc), gewoon lekker tegen die mensen zeggen dat ze zich niet zo moeten aanstellen.

Logician gaat echt door een hel met dr gezin op met moment bijvoorbeeld, die post haar verhaal, net als een andere user wiens naam ik even kwijt ben. En die posts worden letterlijk omringd met, ach joh, bijna niemand heeft hier last van, op wat slappe zakken en bejaarden na, lekker door blijven feesten met zijn allen!!

Kan aan mij liggen hoor, maar ik vind dat niet normaal en het lijkt me zeker niet gewenst in een "community"

My 2ct, doe ermee wat je wil
Eens. En je merkt (toch, hopelijk?) dat we daar echt zo veel mogelijk aan doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 21 maart 2020 @ 15:11:27 #277
236264 crew  capricia
pi_192186232
quote:
Ik snap best dat er mensen zijn die zo graag willen melden dat ze het allemaal overdreven vinden, of zelfs dat die zooi bejaarden maar lekker dood mogen etc.

Maar ik snap met mijn eigen botte kop totaal niet dat die mensen doodleuk in dat topic, terwijl er FOK!kers meeposten op dat moment die doodziek zijn (bloed kotsen etc), gewoon lekker tegen die mensen zeggen dat ze zich niet zo moeten aanstellen.

Logician gaat echt door een hel met dr gezin op met moment bijvoorbeeld, die post haar verhaal, net als een andere user wiens naam ik even kwijt ben. En die posts worden letterlijk omringd met, ach joh, bijna niemand heeft hier last van, op wat slappe zakken en bejaarden na, lekker door blijven feesten met zijn allen!!

Kan aan mij liggen hoor, maar ik vind dat niet normaal en het lijkt me zeker niet gewenst in een "community"

Zo denk ik er ook over.
Dank je voor deze post.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_192186244
Eens met @HeatWave, vooral afgelopen nacht/eind van de avond was dat bijzonder erg (maar werd goed tegen opgetreden).
  zaterdag 21 maart 2020 @ 15:18:33 #279
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_192186330
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 15:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Eens. En je merkt (toch, hopelijk?) dat we daar echt zo veel mogelijk aan doen.
Jawel, wou het alleen nog even uitschrijven voor de mensen die zich hier schuldig aan maken zonder het centrale topic te vervuilen.

COR is (imho) een forum ipv 1 topic voor een reden, er zijn topics zat om de ontkenner te spelen en "het is maar een griepje" bs te spuien.

Iedereen die mij kent weet dat ik echt niet de empatischste, braafste, PC user ter wereld ben, maar zulke keiharde, ongevoelige, botte meuk posten terwijl zieken meelezen, dat hoeft van mij echt niet.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_192186368
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 15:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Jawel, wou het alleen nog even uitschrijven voor de mensen die zich hier schuldig aan maken zonder het centrale topic te vervuilen.

COR is (imho) een forum ipv 1 topic voor een reden, er zijn topics zat om de ontkenner te spelen en "het is maar een griepje" bs te spuien.

Iedereen die mij kent weet dat ik echt niet de empatischste, braafste, PC user ter wereld ben, maar zulke keiharde, ongevoelige, botte meuk posten terwijl zieken meelezen, dat hoeft van mij echt niet.
O+ Dit. Dankjewel.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 21 maart 2020 @ 15:28:52 #281
319979 Fok-it
All is well
pi_192186479
quote:

Eens. Aan de andere kant snap ik ook totaal niet dat er hier users zitten, zelfs mods. Die de hele dag alleen maar willen benadrukken hoe kut we het wel niet hebben, dat elke mogelijke beslissing natuurlijk de verkeerde is, dat we kennelijk in een derdewereldland wonen en dat onze regering incluis desbetreffende overheidsinstanties ofwel compleet incompetent zijn ofwel bezig zijn het bloed van hun eigen burgers aan hun handen te krijgen.

Ik ben het volledig met je eens dat mensen die alleen maar belachelijk maken en bagatelliseren hier niet thuis horen, maar de continue apocalyptische doemdenkers, aluhoedjes en angstaanjagers horen hier ook niet thuis en vind dat zij bijzonder veel ruimte hier krijgen. Er lijkt hier alleen maar ruimte te zijn voor paniek. Optimisme is naïviteit en alleen een zo negatief mogelijke blik is realistisch.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 21 maart 2020 @ 15:53:00 #282
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_192186834
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 15:28 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Eens. Aan de andere kant snap ik ook totaal niet dat er hier users zitten, zelfs mods. Die de hele dag alleen maar willen benadrukken hoe kut we het wel niet hebben, dat elke mogelijke beslissing natuurlijk de verkeerde is, dat we kennelijk in een derdewereldland wonen en dat onze regering incluis desbetreffende overheidsinstanties ofwel compleet incompetent zijn ofwel bezig zijn het bloed van hun eigen burgers aan hun handen te krijgen.

Ik ben het volledig met je eens dat mensen die alleen maar belachelijk maken en bagatelliseren hier niet thuis horen, maar de continue apocalyptische doemdenkers, aluhoedjes en angstaanjagers horen hier ook niet thuis en vind dat zij bijzonder veel ruimte hier krijgen. Er lijkt hier alleen maar ruimte te zijn voor paniek. Optimisme is naïviteit en alleen een zo negatief mogelijke blik is realistisch.
lees even alle delen terug, dan begrijp dat het op feiten gestoeld is
pi_192189158
hoi,

zou er hier een algemeen( centraal) topic mogen komen om berichtjes te mogen plaatsen van organisaties die in deze crisis vragen om een kleine donatie/ hulp ?

Zoals bv de voedselbank?
  zaterdag 21 maart 2020 @ 18:37:47 #284
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192189664
Een topic dat Rutte bloed aan zijn handen heeft, is dat wenselijk?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_192189686
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 18:37 schreef Vis1980 het volgende:
Ben het er niet mee eens, maar waarom zou je dat niet mogen bespreken?
  zaterdag 21 maart 2020 @ 18:40:04 #286
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192189699
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 18:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Ik vind het nogal een beschuldiging. Iemand van moord beschuldigen op die manier lijkt mij erg ongewenst.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 21 maart 2020 @ 18:42:37 #287
319979 Fok-it
All is well
pi_192189745
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 18:40 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ik vind het nogal een beschuldiging. Iemand van moord beschuldigen op die manier lijkt mij erg ongewenst.
Massamoord. Ik vind het ook tamelijk bizar. Maar dat hij openblijft geeft wel aan dat mijn vorige post hier geen onwaarheden bevat
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_192189782
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 18:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Als het bij het bespreken van de acties zou blijven op een constructieve en open wijze zie ik ook geen probleem.

In het bewuste topic gaat het daar alleen al lang niet meer over. Het is een bash-topic geworden waar aantoonbaar leugens worden verteld en waar zaken worden geplaatst die op het randje zijn van smaad en laster. Het trekt mensen aan die foute motieven hebben om hier te posten. Hen gaat het niet om Covid-19, het gaat hen om de politieke tegenstander zwart te maken.

Zo werd vandaag een filmpje geplaatst met de titel dat Rutte een massamoordenaar is (mods supersnel op gereageerd trouwens ^O^ ), dat moet je als forum en wij als forummers volgens mij niet willen en ver bij vandaan blijven.
pi_192189881
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 18:42 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Massamoord. Ik vind het ook tamelijk bizar. Maar dat hij openblijft geeft wel aan dat mijn vorige post hier geen onwaarheden bevat
Twee totaal verschillende onderwerpen.
pi_192189884
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 18:44 schreef FYazz het volgende:

[..]

Als het bij het bespreken van de acties zou blijven op een constructieve en open wijze zie ik ook geen probleem.

In het bewuste topic gaat het daar alleen al lang niet meer over. Het is een bash-topic geworden waar aantoonbaar leugens worden verteld en waar zaken worden geplaatst die op het randje zijn van smaad en laster. Het trekt mensen aan die foute motieven hebben om hier te posten. Hen gaat het niet om Covid-19, het gaat hen om de politieke tegenstander zwart te maken.

Zo werd vandaag een filmpje geplaatst met de titel dat Rutte een massamoordenaar is (mods supersnel op gereageerd trouwens ^O^ ), dat moet je als forum en wij als forummers volgens mij niet willen en ver bij vandaan blijven.
Plaats een TR zou ik zeggen.
  zaterdag 21 maart 2020 @ 18:50:45 #291
319979 Fok-it
All is well
pi_192189913
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 18:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Twee totaal verschillende onderwerpen.
Ja want je overheid niet vertrouwen en ze aanzien als moordenaars en tegenstanders van het volk heeft niks met aluhoedjes te maken
pi_192189926
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 18:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja want je overheid niet vertrouwen en ze aanzien als moordenaars en tegenstanders van het volk heeft niks met aluhoedjes te maken
Oh we springen ineens naar aluhoedjes. Succes ermee! :).
  Forum Admin zaterdag 21 maart 2020 @ 18:54:05 #293
35723 crew  GGMM
pi_192189982
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 18:06 schreef bitterbal het volgende:
hoi,

zou er hier een algemeen( centraal) topic mogen komen om berichtjes te mogen plaatsen van organisaties die in deze crisis vragen om een kleine donatie/ hulp ?

Zoals bv de voedselbank?
Graag zelfs.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 18:37 schreef Vis1980 het volgende:
Zolang het inhoudelijk blijft en op basis van feiten. Waarom niet.
Als het te vaak uit de bocht vliegt wordt het lastiger, mods zijn al druk genoeg.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin zaterdag 21 maart 2020 @ 18:54:29 #294
35723 crew  GGMM
pi_192189990
En onderling gebash mag hier gewoon achterwege blijven.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_192189999
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 18:54 schreef GGMM het volgende:

[..]

Graag zelfs.
[..]

Zolang het inhoudelijk blijft en op basis van feiten. Waarom niet.
Als het te vaak uit de bocht vliegt wordt het lastiger, mods zijn al druk genoeg.
Willen jullie misschien er 1 openen met duidelijke richtlijnen ofzo? Anders word het misschien een sc ofzo?
  Forum Admin zaterdag 21 maart 2020 @ 18:56:26 #296
35723 crew  GGMM
pi_192190016
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Willen jullie misschien er 1 openen met duidelijke richtlijnen ofzo? Anders word het misschien een sc ofzo?
Kunnen users gewoon openen, de mods zorgen wel dat het gemod wordt.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_192190023
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 18:56 schreef GGMM het volgende:

[..]

Kunnen users gewoon openen, de mods zorgen wel dat het gemod wordt.
oke. thnx
Gedaan :D

[ Bericht 10% gewijzigd door bitterbal op 21-03-2020 19:01:54 ]
pi_192190252
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 18:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Plaats een TR zou ik zeggen.
Gedaan en daar werd dus snel op gereageerd.

Dat wordt echter voor de mods natuurlijk wel vervelender alsook tijdrovender als de TRs blijven komen door zo'n topic.

Voorlopig is het nog wel te doen voor ze denk ik, daar ga ik me verder ook niet mee bemoeien, maar ik begrijp ook zeker wel de opmerking van @Vis1980
  zondag 22 maart 2020 @ 08:01:19 #299
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_192199245
wat moeten we nu met newbies in het grote topic?, die niet de moeite nemen om de OP door te nemen en vragen gaan stellen die al tig keer behandeld zijn?
we zijn geen helpdesk ofzo
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 maart 2020 @ 09:20:44 #300
163650 Greys
pi_192199866
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 08:01 schreef THEFXR het volgende:
wat moeten we nu met newbies in het grote topic?, die niet de moeite nemen om de OP door te nemen en vragen gaan stellen die al tig keer behandeld zijn?
we zijn geen helpdesk ofzo
Toch even helpen en daarna vriendelijk wijzen op de OP met info, of als je er echt geen zin in hebt erlangs scrollen en het een ander laten zeggen ofzo? We waren ooit allemaal newbie. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')